De bovenklep deed ik ...edit Dinsdagavond... dicht...dus toen moest ze er al ingevallen zijn vermoed ik (trapladder gebruikt ze niet denk ik
Overdag wordt het daar ook vrij warm in...doch minder dan buiten in de volle zon.
Ze heeft dus minstens 38 uren niet gegeten of gedronken...en is een beetje uitgedroogd.
Gewoon water wou ze nu niet drinken dus heb ik snel een blik natvoeder opengedaan en daar water op gegoten. Dat vond ze natuurlijk heel lekker om op te drinken en alzo krijgt ze toch water binnen met zouten en mineralen. Ze heeft toch al een 100 ml binnen en ligt nu te slapen in t hooi
Voor de rest is er niets aan haar te zien...ze lijkt volledig in orde
Hoe lang kan een kat eigenlijk zonder vloeistof ?
Ik wacht het even af alvorens naar de DA te gaan want behoudens de dehydratatie (die ik manueel probeer op te lossen) lijkt ze goede vorm...(heb me wel moeten dwingen om niet naar de DA te gaan, maar ik moet het leren om mezelf meer te vertrouwen...Waar ik in de toekomst wonen ga, zal ik geen DA in de buurt hebben en moet ik dus leren mijn plan zelf te trekken...
Wie van jullie geeft me info ?
(PS als ik zou zien dat mijn dier een probleem heeft zou ik natuurlijk direct naar de DA vliegen..laat dat duidelijk zijn !)