Gaia schreef:Ik heb ook al gemerkt, deuren sluiten voor je terwijl je het helemaal niet verwacht. Ja, zonder honden. Alleen ga ik echt half nederland afreizen en mijn hondjes thuislaten. Dat doe ik dus niet.
Ik heb dat eigenlijk (nog) niet. Nu waren mensen al gewend dat ik met twee honden kwam, en Moos was een heel aanwezig stuitergevalletje (maar iedereen vond hem zooo lief) dus dat zal schelen.
Ik heb nu me pup Vera wel dat ik, als het in de buurt is, zelfs al kom met dat ik de honden wel thuis laat. Vera mee naar een verjaardag is gewoon geen goed plan, tenzij ik haar vastleg aan mijn stoel, wat ze prima kan maar 3 uur aan mijn stoel liggen is ook niks voor een pup van 5 maanden.
Is ze nou wat ouder dan kan ze beter gewoon zelf ergens rustig gaan liggen, nu wil ze de eerste tijd iedereen errug blij gaan begroeten, en al dat eten op lage tafeltjes....tja
Maar als ik ver weg op bezoek ga verwachten mensen eigenlijk als vanzelf dat Saar en Vera meekomen. Laatst was ik dus op een verjaardag zonder hen en iedereen vraagt dan waar mijn kinderen zijn

Saar is overigens een hondje waarvan niemand merkt dat ze er is, en natuurlijk gewoon echt erg klein. Met Moos en Saar samen was het meer alsof ik alleen met Moos kwam, en nu met pup Vera erbij ook weer. Dat zal ook schelen. En ik verwacht eigenlijk zoals Vera zich nu ontwikkelt dat zij eenmaal volwassen veel minder aanwezig zal zijn ook dan Moos. Dus dan is ze wel groot, maar dat is het dan ook