Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het Grote Lievelings Speeltjes Topic!
Moderator: moderatorteam
- gizmo
- Zeer actief
-
cherry
- Actief
-
Ayka-Zira-Honey
- Zeer actief
bij zira is het de bal.. dat is haar favo speel ding... die krijgt ze ook alleen als beloning..
ayka was vroeger stapel gek op schaap en big (van die speciale honden knuffels uit 1 stuk stof) maar bij het intreden van zira zijn die hellaas overleden en is ze nu stapel op d'r dummy(speciaal voor pakwerk)
en honey.. die speelt super graag met een flos touw... kan ze zo super vrolijk in d'r eentje met die flos door het huis heen rennen en de flos omhoog gooien en weer ermee weg rennen en er op loggen rollen..(machtig mooi om d'r zo te zien)
of de kat,... maar die vind het maar niets en moet menig keer nadrukkelijk moet laten zien dat ie niet wil dat honey in ZIJN staart hangt...
eskar de hond van mijn ouders die is gek op knuffels... daar schijnt deze reu moeder gevoelens van te krijgen en gaat ze als een kindje behandelen..
hellaas zijn mijn dames knuffel killers dus leven eskar zijn kinderen nooit lang als ze blijven liggen als ik langs kom..
Eskar speelt ook graag met het konijn (roxy) van me zusje, lekker tegen elkaar aan liggen voor de kachel of het konijn schoonlikken... achter elkaar aanrennen door huis.. die vinden elkaar helemaal geweldig..
ayka was vroeger stapel gek op schaap en big (van die speciale honden knuffels uit 1 stuk stof) maar bij het intreden van zira zijn die hellaas overleden en is ze nu stapel op d'r dummy(speciaal voor pakwerk)
en honey.. die speelt super graag met een flos touw... kan ze zo super vrolijk in d'r eentje met die flos door het huis heen rennen en de flos omhoog gooien en weer ermee weg rennen en er op loggen rollen..(machtig mooi om d'r zo te zien)
of de kat,... maar die vind het maar niets en moet menig keer nadrukkelijk moet laten zien dat ie niet wil dat honey in ZIJN staart hangt...
eskar de hond van mijn ouders die is gek op knuffels... daar schijnt deze reu moeder gevoelens van te krijgen en gaat ze als een kindje behandelen..
hellaas zijn mijn dames knuffel killers dus leven eskar zijn kinderen nooit lang als ze blijven liggen als ik langs kom..
Eskar speelt ook graag met het konijn (roxy) van me zusje, lekker tegen elkaar aan liggen voor de kachel of het konijn schoonlikken... achter elkaar aanrennen door huis.. die vinden elkaar helemaal geweldig..

groetjes van Ayka,Zira en Honey
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Een voetbal, klein tennisballetje iets minder. Als hij tussen die 2 moet kiezen gaat hij voor de voetbal.
Voetbal en tennisbal zijn speciale speeltjes die hij krijgt als wij dat willen.
Verder heb ik een rubberen bal waar links en rechts zo'n bot vorm uitsteekt van nylabone. Die heeft hij graag. Die nemen we altijd mee naar de club en af en toe krijgt hij die savonds even. Dus eigenlijk een speciaal speeltje.
Verder piepbal en een sok in een andere sok die boven aan is dichtgeknoopt.
Piepbal en sok zijn 2 dingetjes die hij gebruikt om zich te troosten als hij even zijn zin niet krijgt. Bijv. ik ben me smorgens aan het aankleden en hij weet goed wachten tot het vrouwtje klaar is en dan mag ik uit de bench (waar hij in slaapt) en dan gaan we meteen wandelen. Als dat niet vlug genoeg gaat naar zijn zin piept hij een paar keer en pakt dan zijn sok om op te sabbelen en wachten tot ik klaar ben.
Ook gebruikt hij die sok vaak om te sabbelen om in slaap te vallen.Zo sabbelent zoals hij bij de moeder zou drinken zeg maar.
En zijn flos sjouwt hij ook regelmatig mee.
Voetbal en tennisbal zijn speciale speeltjes die hij krijgt als wij dat willen.
Verder heb ik een rubberen bal waar links en rechts zo'n bot vorm uitsteekt van nylabone. Die heeft hij graag. Die nemen we altijd mee naar de club en af en toe krijgt hij die savonds even. Dus eigenlijk een speciaal speeltje.
Verder piepbal en een sok in een andere sok die boven aan is dichtgeknoopt.
Piepbal en sok zijn 2 dingetjes die hij gebruikt om zich te troosten als hij even zijn zin niet krijgt. Bijv. ik ben me smorgens aan het aankleden en hij weet goed wachten tot het vrouwtje klaar is en dan mag ik uit de bench (waar hij in slaapt) en dan gaan we meteen wandelen. Als dat niet vlug genoeg gaat naar zijn zin piept hij een paar keer en pakt dan zijn sok om op te sabbelen en wachten tot ik klaar ben.
Ook gebruikt hij die sok vaak om te sabbelen om in slaap te vallen.Zo sabbelent zoals hij bij de moeder zou drinken zeg maar.
En zijn flos sjouwt hij ook regelmatig mee.
-
BuddyBud
- geregistreerd lid
Re:
Buddy is dol op zijn varkentje, zo'n roze pluche ding waar ook een piepertje in zit. Hij sleept dat ding overal mee naar toe. Hij heeft nog veel meer van dat pluchen speelgoed, maar de varken is en blijft z'n favo. Daar wil hij ook heel graag mee aporteren:D
Verder is hij dol op een hoefje, hij kan er uren aan knagen.
Verder is hij dol op een hoefje, hij kan er uren aan knagen.
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer: