Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Soep voor de honden ?
Hier maak ik eens in de week een pan soep voor de honden, daar gooi ik hart in, rundvlees, wat smuldier, wat restanten aardappelen, wat stukken kopvlees en als toetje krijgen ze dan een kalfsbot.
Ze zijn er hier helemaal gek op
ik doe het wel eens als ik ook soep aan het maken ben voor ons zelf die dingen die hun niet mogen laat ik er dan uit en de dingen die wij niet lekker vinden gooi ik er dan bij hun in of extra hondenvlees oid ze vinden het erg lekker, nou vreten die van mij alles wat los of vast zit
op verjaardagen van de honden bak ik altijd pannekoeken, met lekker fruit erbij en een toefje slagroom, dat is echt een verjaardagsding geworden
Nee, wat jij erin mikt, vind ik zonde want dat geef ik rauw.
Wel krijgen ze zo af en toe restanten van mijn eigen soeppie. Kippensoep, groentesoep met ballen, taugésoep. Maakt niet uit, alles gaat op.
Golden Stanley schreef:Nee, wat jij erin mikt, vind ik zonde want dat geef ik rauw.
Wel krijgen ze zo af en toe restanten van mijn eigen soeppie. Kippensoep, groentesoep met ballen, taugésoep. Maakt niet uit, alles gaat op.
ze krijgen er ook rauw doorheen hoor
maar van het hart en een stuk pens en kopvlees trek je heerlijke hondensoep, daarna als je het getrpokken hebt gaat er nog van alles doorheen, ook rauw
Nou, als de smul nog niet ontdooit is maak ik daar nog wel eens een soepje van. Echter, Juno is nog niet zo best in z'n plas ophouden. Dus dan sta ik wel ieder uur buiten.
Golden Stanley schreef:Nee, wat jij erin mikt, vind ik zonde want dat geef ik rauw.
maar van het hart en een stuk pens en kopvlees trek je heerlijke hondensoep, daarna als je het getrpokken hebt gaat er nog van alles doorheen, ook rauw
:N: Ik wil dit niet uitproberen, eerlijk gezegd. Pens drogen of kippenlever drogen, levert hier al wat chronische neusirritaties op.....laat staan penssoep. Maar je hondjes zullen vast smullen.
:N: Ik wil dit niet uitproberen, eerlijk gezegd. Pens drogen of kippenlever drogen, levert hier al wat chronische neusirritaties op.....laat staan penssoep. Maar je hondjes zullen vast smullen.
Oh getver, ik droog dus ook zelf geen pens meer. Kippenlever gaat nog met de deuren wijd open, maar van pens drogen word ik echt kotsmisselijk.
Soep maak ik ook nooit voor Gol, en ze krijgt eigenlijk ook nooit een restje van mij.
Ik maak wel met warm weer hondenijsjes
Daar heb ik nog nooit aan gedacht om van restjes soep te maken..
Ik vind het een leuk idee/goede tip en ga het zeker eens uitproberen.
Maarre, meurt dat niet enorm? :N:
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Nee, heb ik nog nooit gedaan en ik laat dit receptje ook lekker aan mijn honden voorbij gaan.
Mijn kippen of groenten soep krijgen ze eigenlijk ook niet vaak. Heel af en toe maar en dan ook maar een lepeltje.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Golden Stanley schreef:
watje
okay, je keuken mieft wat maar daar heb je de deuren en ramen voor
maar dat is toch te zout
In mijn eigen soep gooi ik ook pepertjes en zo en die is echt te heet voor de honden
Ik sta met m'n blote handen pens te snijden, het kwijl ondertussen met een handdoekje af te vegen. In de bosjes z'n poep te bekijken en z'n pielemans schoon te maken als hij er pus op heeft.
Ook de stoere pot heeft grenzen
Brr moet d'r niet aan denken. Zal het eens voorstellen, mijn vriendin pakt die hele pens niet een.