Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuwe aanwinst

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Vindt haar een leuke, jeugdige uitstraling hebben!
Hoop dat je nog lang en intens van haar mag genieten!
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Wat een schatje, ze lijkt zo op de foto inderdaad veel jonger. Hopelijk mag je nog een hele tijd van haar genieten :ok:
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten
Wat super een oudje in huis nemen :cheer:
Afbeelding
Myr

Ongelezen bericht door Myr »

Wat ziet Masja er ontzettend lief uit! En wat heerlijk dat ze bij jullie nog een gouden mandje heeft gevonden op haar leeftijd!! Wij waren vandaag ook in Tholen en hoorden over haar.
(off topic.. :mrgreen: ) Helaas hebben wij met heel veel verdriet senior Oskar van bijna 13 jaar terug moeten brengen naar Tholen. We hebben hem vorige maand gehaald, hopende dat hij bij ons nog een fijne oude dag kon beleven tussen de andere honden, maar arme Oskar duldde geen enkele hond in onze omgeving. Daardoor kon hij uit wanhoop ook naar mij uitvallen. Dat was het lastigste nog niet, maar de manier waarop hij steeds uithaalde naar de andere honden, maakte dat we een keuze hebben moeten maken. We hebben hem nog een tijdje met pijnstillers (ontstoken kies) geprobeerd te kalmeren, we hebben een gedragsdeskundige laten meedenken, maar niets mocht baten. Van de vijf oude herplaatsers die we de afgelopen jaren hebben gehaald en gehad is dit de eerste keer dat het niet ging.

Vandaar dat ook wij een bezoekje Tholen hebben gedaan, waar ik overigens het maatje van Mascha ook zag...

Geniet ontzettend van haar.. zo te zien geniet dit prachtige oude dametje van jullie!!!
stefanie
Zeer actief

Ongelezen bericht door stefanie »

Myr schreef:Wat ziet Masja er ontzettend lief uit! En wat heerlijk dat ze bij jullie nog een gouden mandje heeft gevonden op haar leeftijd!! Wij waren vandaag ook in Tholen en hoorden over haar.
(off topic.. :mrgreen: ) Helaas hebben wij met heel veel verdriet senior Oskar van bijna 13 jaar terug moeten brengen naar Tholen. We hebben hem vorige maand gehaald, hopende dat hij bij ons nog een fijne oude dag kon beleven tussen de andere honden, maar arme Oskar duldde geen enkele hond in onze omgeving. Daardoor kon hij uit wanhoop ook naar mij uitvallen. Dat was het lastigste nog niet, maar de manier waarop hij steeds uithaalde naar de andere honden, maakte dat we een keuze hebben moeten maken. We hebben hem nog een tijdje met pijnstillers (ontstoken kies) geprobeerd te kalmeren, we hebben een gedragsdeskundige laten meedenken, maar niets mocht baten. Van de vijf oude herplaatsers die we de afgelopen jaren hebben gehaald en gehad is dit de eerste keer dat het niet ging.

Vandaar dat ook wij een bezoekje Tholen hebben gedaan, waar ik overigens het maatje van Mascha ook zag...

Geniet ontzettend van haar.. zo te zien geniet dit prachtige oude dametje van jullie!!!
Wat vervelend dat het bij jullie niet is gelukt. Niet alleen voor hem maar natuurlijk ook voor jullie. Oskar stond ook op mijn lijstje van honden die ik wilde zien maar de dag voordat ik er heen ging, is ie geplaatst. Hopelijk gaat het nu wel goed.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”