Vindt haar een leuke, jeugdige uitstraling hebben!
Hoop dat je nog lang en intens van haar mag genieten!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuwe aanwinst
Moderator: moderatorteam
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
- gizmo
- Zeer actief
Wat ziet Masja er ontzettend lief uit! En wat heerlijk dat ze bij jullie nog een gouden mandje heeft gevonden op haar leeftijd!! Wij waren vandaag ook in Tholen en hoorden over haar.
(off topic..
) Helaas hebben wij met heel veel verdriet senior Oskar van bijna 13 jaar terug moeten brengen naar Tholen. We hebben hem vorige maand gehaald, hopende dat hij bij ons nog een fijne oude dag kon beleven tussen de andere honden, maar arme Oskar duldde geen enkele hond in onze omgeving. Daardoor kon hij uit wanhoop ook naar mij uitvallen. Dat was het lastigste nog niet, maar de manier waarop hij steeds uithaalde naar de andere honden, maakte dat we een keuze hebben moeten maken. We hebben hem nog een tijdje met pijnstillers (ontstoken kies) geprobeerd te kalmeren, we hebben een gedragsdeskundige laten meedenken, maar niets mocht baten. Van de vijf oude herplaatsers die we de afgelopen jaren hebben gehaald en gehad is dit de eerste keer dat het niet ging.
Vandaar dat ook wij een bezoekje Tholen hebben gedaan, waar ik overigens het maatje van Mascha ook zag...
Geniet ontzettend van haar.. zo te zien geniet dit prachtige oude dametje van jullie!!!
(off topic..

Vandaar dat ook wij een bezoekje Tholen hebben gedaan, waar ik overigens het maatje van Mascha ook zag...
Geniet ontzettend van haar.. zo te zien geniet dit prachtige oude dametje van jullie!!!
- stefanie
- Zeer actief
Wat vervelend dat het bij jullie niet is gelukt. Niet alleen voor hem maar natuurlijk ook voor jullie. Oskar stond ook op mijn lijstje van honden die ik wilde zien maar de dag voordat ik er heen ging, is ie geplaatst. Hopelijk gaat het nu wel goed.Myr schreef:Wat ziet Masja er ontzettend lief uit! En wat heerlijk dat ze bij jullie nog een gouden mandje heeft gevonden op haar leeftijd!! Wij waren vandaag ook in Tholen en hoorden over haar.
(off topic..) Helaas hebben wij met heel veel verdriet senior Oskar van bijna 13 jaar terug moeten brengen naar Tholen. We hebben hem vorige maand gehaald, hopende dat hij bij ons nog een fijne oude dag kon beleven tussen de andere honden, maar arme Oskar duldde geen enkele hond in onze omgeving. Daardoor kon hij uit wanhoop ook naar mij uitvallen. Dat was het lastigste nog niet, maar de manier waarop hij steeds uithaalde naar de andere honden, maakte dat we een keuze hebben moeten maken. We hebben hem nog een tijdje met pijnstillers (ontstoken kies) geprobeerd te kalmeren, we hebben een gedragsdeskundige laten meedenken, maar niets mocht baten. Van de vijf oude herplaatsers die we de afgelopen jaren hebben gehaald en gehad is dit de eerste keer dat het niet ging.