Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Brave hond !!!
Moderator: moderatorteam
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- micky-do
- Vaste gebruiker
- Laura-Joy
- Zeer actief
Joy heeft de kans nog nooit gehad, als ik iets midden op de salontafel zet kan ze er niet bij, ze heeft hier en bij kennissen in totaal 3 keer tegen de tafel op gesprongen en heb ik goed duidelijk gemaakt dat dat verboden is.
Nina zou het wel doen hoor als ik naar de wc zou zijn, het is een paar keer gebeurd dat ze een boterham of een eierkoek uit mn handen heeft gejat, het ging zo snel!
Poezeneten is ook niet veilig dus dat staat ergens waar ze niet bij kan.
Tijdens een wandeling met mn ouders was er op een veld iets van een feestje geweest en waren ze aan het afruimen dus Nina aan de lijn tot we de hoek om waren. Iets later waren we Nina ineens kwijt, toen we floten kwam ze aanrennen met 4 bevroren frikandellen uit de richting van dat veld :N: schaam...
Ze had wel goed geteld
Nina zou het wel doen hoor als ik naar de wc zou zijn, het is een paar keer gebeurd dat ze een boterham of een eierkoek uit mn handen heeft gejat, het ging zo snel!
Poezeneten is ook niet veilig dus dat staat ergens waar ze niet bij kan.
Tijdens een wandeling met mn ouders was er op een veld iets van een feestje geweest en waren ze aan het afruimen dus Nina aan de lijn tot we de hoek om waren. Iets later waren we Nina ineens kwijt, toen we floten kwam ze aanrennen met 4 bevroren frikandellen uit de richting van dat veld :N: schaam...
Ze had wel goed geteld

-
- Actief
- Hayley84
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier
- Aantal honden: 2
- balls & bones
- Actief
Mijne jatten nooit !! maar we hebben wel hele snelle hongerige kaboutertjes hier....
De eerste blindegeleide hond van mijn oom stal alles wat op neushoogte lag. (zag hij toch niet) Overigens was die hond top in haar werk maar voor de rest had ze een ego wat je wel af wilde schieten
steelde ook in vol zicht en wee de gene die probeerde het af te pakken.

De eerste blindegeleide hond van mijn oom stal alles wat op neushoogte lag. (zag hij toch niet) Overigens was die hond top in haar werk maar voor de rest had ze een ego wat je wel af wilde schieten

-
- Zeer actief
zira was als pupje eens met de fokker mee geweest winkelen....
toen ze in de auto kwamen en de fokster heerlijk aan de loempia begon vond zira dat het niet snel genoeg ging dus pikte ze de loempia in en had eenheerlijke maaltijd..
thuis kan ik echt niets laten staan..
als de honden niet vlug genoeg zijn is het de kat wel...
een jaar of 3 gelede had mijn ex met kerst een doos handgemaakte bonbons voor me pa gekocht.
deze mooi verpakt onder de kerstboom...
de hond van mijn ouders is altijd los....
de pakjes en ook de doos bonbons stonden hoog, toch heeft hij de hele doos bonbons op gegeten...
eskar werd er erg ziek van en moest met spoed opgenomen worden in de speod kliniek... op kerst avond... uiteindelijk hebben de bonbons zo een 600euros gekost..(incl dieren arts kosten)
gelukkig leeft eskar nog maar het was geen pretje om hem zo te zien...
ik ben altijd heel voorzichtig met wat ik ff laat staan...
tegenwoordig als ik thuis bij me ouders ben of bij me vriend en ik sta op naar de keuken zeg ik standaard :LET JE OP????
toen ze in de auto kwamen en de fokster heerlijk aan de loempia begon vond zira dat het niet snel genoeg ging dus pikte ze de loempia in en had eenheerlijke maaltijd..
thuis kan ik echt niets laten staan..
als de honden niet vlug genoeg zijn is het de kat wel...
een jaar of 3 gelede had mijn ex met kerst een doos handgemaakte bonbons voor me pa gekocht.
deze mooi verpakt onder de kerstboom...
de hond van mijn ouders is altijd los....
de pakjes en ook de doos bonbons stonden hoog, toch heeft hij de hele doos bonbons op gegeten...
eskar werd er erg ziek van en moest met spoed opgenomen worden in de speod kliniek... op kerst avond... uiteindelijk hebben de bonbons zo een 600euros gekost..(incl dieren arts kosten)
gelukkig leeft eskar nog maar het was geen pretje om hem zo te zien...
ik ben altijd heel voorzichtig met wat ik ff laat staan...
tegenwoordig als ik thuis bij me ouders ben of bij me vriend en ik sta op naar de keuken zeg ik standaard :LET JE OP????

groetjes van Ayka,Zira en Honey
Re: Brave hond !!!
nee en dat hoeven ze van mij ook niet te zijn, ze hebben te lang honger geleden dus stelen met resultaat is mijn stommiteitdoggy schreef: Zijn die van jullie ook zo braaf???

- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Mijn vorige hondje kon op de tafel komen en die heeft een keer uitgebreid staan ontbijten toen ik in de gang mijn haar aan het doen wassamantha! schreef:Mijn honden pakken niks van tafel ofzo.
Maar ze werken samen met de vogels :N:
Die pakken het wel gewoon van tafel, en gooien het dan vaak op de grond
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Dat zou er leuk uit hebben geziendoggy schreef:Mijn vorige hondje kon op de tafel komen en die heeft een keer uitgebreid staan ontbijten toen ik in de gang mijn haar aan het doen wassamantha! schreef:Mijn honden pakken niks van tafel ofzo.
Maar ze werken samen met de vogels :N:
Die pakken het wel gewoon van tafel, en gooien het dan vaak op de grond

- Hanneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bearded Collie
- Aantal honden: 1
Wij hebben een laag salontafeltje. Joep zal daar nooit iets van pakken, Tjeu bijna nooit en Roumba alleen als ze denkt dat ze er mee wegkomt.
Het aanrecht is een stuk hoger maar ook daar kunnen ze bij als ze echt willen. De mannen blijven overal vanaf, zelfs als er vlees op ligt. Roumba heeft 1 keer geprobeerd haar bak met eten van het aanrecht af knikkeren en daarvoor nogal op haar lazerij gekregen (een heterdaadje
) dus die flikt dat ook niet meer. Zij is bij ons de echte vreetschuur, Joep interesseert zich nauwelijks voor eten behalve dat van hemzelf, enigszins, en Tjeu boeit het wel maar hij moet er niet teveel moeite voor hoeven doen.
Godzijdank maken ze geen van drieën kasten, koelkasten of vuilnisbakken open.
Het aanrecht is een stuk hoger maar ook daar kunnen ze bij als ze echt willen. De mannen blijven overal vanaf, zelfs als er vlees op ligt. Roumba heeft 1 keer geprobeerd haar bak met eten van het aanrecht af knikkeren en daarvoor nogal op haar lazerij gekregen (een heterdaadje

Godzijdank maken ze geen van drieën kasten, koelkasten of vuilnisbakken open.
Groetjes,
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.