Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Buikpijn/misselijk??

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

jidde

Buikpijn/misselijk??

Ongelezen bericht door jidde »

vandaag met de honden naar de hondenclub geweest, nergens problemen mee gehad.

Kom i kthuis, even snel laten plassen nog en ik had het idee dat Nanni wilde spugen. Maar nee kwam niet. Thuis wilde ze eigenlijk niet der pens eten, ze heeft 3/4 ervan op.
Nu lijkt het echt of ze buikpijn heeft en misselijk is. ik heb het idee dat der buik ook wat bol is, maar kan ook zo zijn dat ik dat "wil" zien. Ze heeft 2 jaar geleden maagkanteling gehad en die angst is bij mij heeel groot dat ik soms het idee heb dat der buik bol staat.

ze slaapt nu, als ik der roep komt ze overeind, ze heeft een tikkeltje gespannen buik. Ook trekt ze der lippen naar achter en kijkt ze of ze pijn/misselijk is.

Wat kan i ker aan doen? Ik vind het zo eng, oude dames met klachten :jank:
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Re: Buikpijn/misselijk??

Ongelezen bericht door Frenk »

jidde schreef:vandaag met de honden naar de hondenclub geweest, nergens problemen mee gehad.

Kom i kthuis, even snel laten plassen nog en ik had het idee dat Nanni wilde spugen. Maar nee kwam niet. Thuis wilde ze eigenlijk niet der pens eten, ze heeft 3/4 ervan op.
Nu lijkt het echt of ze buikpijn heeft en misselijk is. ik heb het idee dat der buik ook wat bol is, maar kan ook zo zijn dat ik dat "wil" zien. Ze heeft 2 jaar geleden maagkanteling gehad en die angst is bij mij heeel groot dat ik soms het idee heb dat der buik bol staat.

ze slaapt nu, als ik der roep komt ze overeind, ze heeft een tikkeltje gespannen buik. Ook trekt ze der lippen naar achter en kijkt ze of ze pijn/misselijk is.

Wat kan i ker aan doen? Ik vind het zo eng, oude dames met klachten :jank:
Als je het echt niet vertrouwd zou ik naar een DA gaan. En als dat voor niks blijkt te zijn geweest... je eigen gemoedsrust is ook wat waard :19:

Sterkte met de oude dame :ok:
Afbeelding
jidde

Ze slaapt wel gewoon op der buik, toen met maagkanteling was dat niet zo, gaat ze niet rustig liggen ook.
ik ga der zo even uitlaten, heeft ze wat beweging en kan ze gras eten
jidde

Haar temperatuur is 38,3 graden, geen koorts. Met uitlaten liep ze heel gedrukt en durfde geen plas te doen. Het kan dus ook gewoon zijn dat ze bang is voor de regen :19: in combi met buikpijn. Ze wil wel een snoepje nemen en net wilde ze wel in Noah der etensbak duiken :N:
Ze is in ieder geval niet helemaal zichzelf, kan komen door buikpijn/misselijkheid en/of het regen (verbind zij meteen aan regen namelijk)
Gipsy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Gipsy »

Hoe gaat het vandaag ?

Hou even ook haar stoelgang in t oog... dat kan soms veel verklaren
jidde

Ze is weer helemaal de oude :cheer: Wat denk ik ook meegespeeld heeft is het regen,ze liep buiten heel bang rond :denken: Dus ik denk dat ze en buikpijn had (ze liet wel wat boertjes) en angst van het regen.
Maar door die maagkanteling ben ik zoooo bang voor herhaling :jank: Ook als is het ruim 2 jaar geleden
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”