Gisteren hebben Boris en Sam gevochten. Mijn fout, boris had een bal meegesmokkeld (gaat goed met warm weer, want dan hijgt hij dus een open bek is normaal en met die hangwangen zie je het niet snel). Had ze allemaal bij de buren (Sam thuis) dus gezet en de auto weggezet. Daarna ben ik ook gekomen en doe het hek open, trap tegen de tennisbal die onder Sam beland en die van Boris is :N: niet zo ideaal met een bezitterige Sam en een gek op ballen Boris.
Dus Sam vastgepakt (geen partij voor elkaar) en boris met veel brullen ervan af geschreeuwt (gelukkig bemoeide Bo zich er neit mee). Eén tand door mijn hand en meer schade niet gelukkig.
Maar ja, boris met zijn HD en net een dijkwandeling gehad (vergt altijd best veel) kan nu zijn "lol" wel op. Loopt enorm mank, kan niet lekker liggen, kan zijn draai niet vinden en momenteel krijg ik hem ookniet pijn vrij. Ben wel enorm blij dat ik altijd pijnstilling in huis heb (dankzij goede raad op het forum eerder!) en dat hij nu niet verstoken van pijnstilling het weekend door "moet".
Dus voor mensen met honden met pootproblemen maar die zonder pijnstilling kunnen leven of ook mensen met normaal gezonde honden. Ik zou proberen om voor in elk geval 3 dagen pijnstilling in huis te hebben. Dan kan je bij nood altijd gelijk gebruiken!
Het is voor het eerst in 3 jaar tijd dat hij zo mank loopt. Ik hoop dat het ook weer snel voorbij is! Gelukkig is hij vaak na een nacht warm slapen van het ergste af, maar ik hoop dat hij het niet te ver heeft gefoceerd nu. Had het idee dat ik Sam er snel af had, maar ik kan me niet meer herinneren of 70 kg Sam nog bovenop hem terecht is gekomen, want dan heb ik wel kans dat het wel wat langer gaat duren vrees ik....... In elk geval kan hij er nog wel goed op lopen als hij eenmaal op gang is dus gebroken is het gelukkig zeker niet, maar meestal is verrekken het ergste, want hij staat altijd op zijn tenen en daardoor verrekt hij ze behoorlijk snel.
Heb net 2 dagen vrij maar boris krijgt even korte rondjes (5 mintuten 7x per dag) aan de lijn en massage, maar voor de rest niets