Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
BARF combineren met brok
Moderator: moderatorteam
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nou, sorry, hier kan ik dus ook niets mee. Ik haak af. Ik ben bij geen enkel forum voor rauw betrokken, lees op 3 verschillende fora en schrijf een enkel berichtje af en toe op 1. Ik heb nergens belangen bij. Het zal wel. Ik ben oprecht in wat ik hier schrijf en ik heb nu het idee dat je mijn oprechtheid in twijfel trekt. Laat dus maar. 
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
Barf natuurlijk is hier nog nooit geintroduceerd
Het is dat ik hier al 8 jaar geleden begonnen ben om op dit forum te schrijven over Barf methode en dit op een normale manier ben blijven doen.
Met Gerrit de Weerd van FF heb ik in het verleden ook goed contact gehad over het schrijven over BARf, dit was geen enkel probleem aangezien wij info gaven en geen agressieve promotie voerden. [ik praat dus over het jaar 2000 en alle ellende begon pas met introductie van andere fora in 2004 of zo]
Wat dat betreft gaan brokken en barf op DIT forum nog steeds goed!
geen sticky op bottendocument is jammer maar geen probleem.
Verder zie ik FF ook geen linken doorgeven naar ander brokkenmerken.
en Sandra, maak je topics over voeding open op je forum, dan is alle info gewoon direct bereikbaar!
Het is dat ik hier al 8 jaar geleden begonnen ben om op dit forum te schrijven over Barf methode en dit op een normale manier ben blijven doen.
Met Gerrit de Weerd van FF heb ik in het verleden ook goed contact gehad over het schrijven over BARf, dit was geen enkel probleem aangezien wij info gaven en geen agressieve promotie voerden. [ik praat dus over het jaar 2000 en alle ellende begon pas met introductie van andere fora in 2004 of zo]
en Sandra, maak je topics over voeding open op je forum, dan is alle info gewoon direct bereikbaar!
Laatst gewijzigd door ien op 03 aug 2008 08:25, 1 keer totaal gewijzigd.

-
ien
- Erelid
- Contacteer:
voor mijn honden heb ik geen brokken in huis maar mijn katten krijgen altijd een stuk of 10 brokjes door hun rauwvoer.marian* schreef:Ik geef-om specifieke redenen-zowel kvv als barf met 's avonds een klein beetje brokken en dat werkt hier heel goed.
Het kan dus best samen.
Ik weet dat er iemand bezig is met onderzoek of info naar combi brokken en rauwvoer, als daar info van is dan komt dat nog wel.

-
Golden Stanley
Nee, die hou ik bewust dicht. Mensen hebben recht op hun privacy.ien schreef:Barf natuurlijk is hier nog nooit geintroduceerd![]()
Dat is dus wel zo, want dat lees ik gisteren in een topic in 2004, waar ik bij toeval op stuitte! Met het hele verhaal over banningen op Barfplaats etc. Toen moest ik ineens denken, zou het niet een heel klein beetje zo kunnen zijn, dat als de hoofdpersonen uit het bottendocument inmiddels op alle voedingsfora geband zijn, er bewust voor gekozen is om niet door te verwijzen naar andere fora? Als dat zo is nl., dan vind ik dat echt not done, om nieuwkomers het recht op meer info te onthouden.
Over de agressieve promotie geef ik je 100% gelijk.
Op mijn algemene forum ook. Maar een rauwe voedingsforum blijft een rauwe voedingsforum......
Maar wij mogen wel linken naar FF................iets klopt er niet in dit verhaal.
En weet je waarom? Omdat als ik het open gooi, een ander forum dat vast handvat vindt om door te bespreken in een apart afgesloten stooktrollenhoekje.
Mijn leden hebben recht op hun privacy. Vandaar dat de boel zoveel als mogelijk op slot is. Omdat het helaas gewoon nodig is.
-
Golden Stanley
Ik stuitte op dit topic:ien schreef:Barf natuurlijk is hier nog nooit geintroduceerd![]()
http://hondenforum.com/phpBB2/viewtopic ... 9499a065f5