Vreselijk wat een rotbericht....*Linda* schreef:Mijn allessie, mijn intens lieve goedzak![]()
Een tijdje terug schreef ik al dat hij wat rare bulten kreeg, onder andere op de plek waar vorig jaar een rare wrat was weggehaald. Niets aan de hand, dacht de DA toen. Ik blij, ik haat bulten. En terecht dus. Toen Sun vorig jaar augustus werd geopereerd aan zijn kruisband, heb ik direct een rare wrat weg laten halen op zijn neus. De dierenarts had deze, gewoon voor de zekerheid, bewaard. Dat doet ze altijd voor het geval er nog iets gaat rommelen, dan hoeft er niet geprikt te worden enzo, kan het zo gechekt worden. Omdat het me toch niet lekker zat, en mijn dierenarts ook niet, toch maar die rare wrat van vorig jaar laten onderzoeken. En jawel, waar het niet op leek en niemand had verwacht, blijkt het toch een zeer kwaadaardige tumor te zijn (mastceltumor). Hij gaat woensdag onder het mes. Dit soort tumoren moeten heel ruim weggenomen worden en laat het nu net op zijn bovenlip, vlak onder zijn neus zitten. Weinig ruimte dus....Hopen dat het lukt. Ook naar de bult op zijn voorpoot wordt nu natuurlijk met heel andere ogen gekeken. De dierenarts dacht echt dat het een spier/peesbultje was maar nu gaat deze er woensdag ook uit. Alles gaat weer op kweek en als de bult op zijn voorpoot eenzelfde tumor is, kan het zomaar zo zijn dat het al aan het uitzaaien is en ziet het er niet echt goed uit![]()
![]()
Ik hoop echt op het beste, maar ik heb er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in....We waren net halverwege onze vakantie op Terschelling toen mijn dierenarts me belde. God, wat heb ik gejánkt....Mijn ventje, die ondanks alles altijd blij, lief en zacht is. Om alles erger te maken doet zijn rechterknie het momenteel ook niet al te best, hij is er doorheen gevallen een paar weken terug en moest dan ook de hele vakantie aan de riem, met uiteraard aangepaste wandelingetjes. Volgende maand wordt hij zes. Het kan niet zo zijn dat het nu al naar het einde gaat
![]()
Bij Tyson is voig jaar augustus eenzelfde tumor verwijdert, deze zat alleen bij zijn slokdarm en luchtpijp en groeide zo snel da hij zou stikken als hij niet verdomd snel geopereerd zou worden, dat is dus dezelfde dag nog gedaan.
Inmiddels zijn we al bijna 1 jaar verder en ik moet zeggen hij doet het goed...hij is al niet 1 van de jongste meer maar heeft nog pret in zijn leventje...inmiddels heeft hij al wel uitzaaingen op zijn schouderblad en sinds 4 weken in zijn lymfklier en heb ik hem op pijnstilling gezet zodat ik zeker weet dat hij geen pijn heeft...hij vertoonde niet echt pijngedrag maar sinds hij pijnstilling krijgt is hij wel gezelliger dus hij had zeker wel ongemak.
Ik hoop dat het voor Sun ook goed gaat voorlopig...Sun is jong dus het lijf kan mss net ff wat meer hebben....
Sterkte hoor!!

TARAK