Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nu plots verharen, hitte?
Moderator: moderatorteam
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zie de laatste twee dagen ook weer plukken haren van Fellow overal, ik dacht dat het er misschien van kwam dat ik de tekenband een paar uur had afgedaan, maar misschien heeft dat er niks mee te maken als ik dit lees.
Nog een haar vraagje, Fellow heeft al een hele tijd dat zijn op zijn zwarte vacht bruine haren zitten die er maar niet uit lijken te willen komen (sheltiereuen verharen na/rond hun eerste verjaardag één keer heel goed), heeft iemand een idee hoe dat zit? Met goede borstelbeurt komen ze er niet uit.
Nog een haar vraagje, Fellow heeft al een hele tijd dat zijn op zijn zwarte vacht bruine haren zitten die er maar niet uit lijken te willen komen (sheltiereuen verharen na/rond hun eerste verjaardag één keer heel goed), heeft iemand een idee hoe dat zit? Met goede borstelbeurt komen ze er niet uit.
-
doggy
- miemot
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
De furminator?? Echt waar? Dat is toch dat ding van de televisie? Werkt dat echt? Ik dacht dat dat maar brol was, verkoopspraatjes enzo...Boutje schreef: In de tuin, op een bank in de schaduw, eerst de klitjes en daarna met de furminator ( :N: ) zachtjes overal overheen, had zo een emmer vol haren en daarna een blije hond.