Wij hebben sinds zondag een nieuw maatje: een Cane Corso teef van 3 jaar...
Toen we haar gister op gingen halen en weg wilde gaan, stond ze al naast ons zo te kijken van oke we kunnen

De reis in de auto duurde 2uur, maar na even rond gekeken te hebben is ze lekker gaan slapen

Toen de kennismaking met de katten.. (Baiko is vorige week mee geweest, en dat klikte errug goed!

Nacht is errug goed gegaan, katten naar boven, Baiko naar boven (die sliep altijd al boven maar het is wel de bedoeling dat hij straks bij Tess gaat slapen) ze stond even onder aan de trap en piepte 1 keer.. daarna stil en tot vanochtend niks meer gehoord

Ze vind de katten toch wel echt heel erg leuk... we hopen dat dat dan ook goed blijft gaan (ze is nu 3 weken "op proef" de katten hebben het oudste recht, dus als het met hun echt niet gaat... ) Ik heb al wat tips op het forum gelezen dus dat gaan we maar eens proberen... Maar vanochtend lag er dus een kat op de bank en mw stond met 4 poten hoepsie ernaast... hmm tja das dus niet de bedoeling

Verder heeft ze een hekel aan regen haha Baiko die vindt het geweldig!

Ach ze is er pas een dag, iedereen moet even aan elkaar wennen... Maar denk dat dit wel goed gaat komen! Ze heeft in ieder geval onze harten gestolen nu die van de katten nog

Maar ik denk dat we na 1 dag niet mogen klagen!

Nou dit wilde ik eigenlijk gewoon even vertellen...