Ik doe helemaal niets met Bauke , hij bepaalt hóe hij het beste wil afkoelen, en dit is het resultaat
..... als een nijlpaard...

hij staat dan een beetje te staren naar de eenden of zo.

Moderator: moderatorteam
daarom heb ik die foto maar kleiner gemaakt, het viel teveel opPepie schreef:Hij heeft wel de kont van een nijlpaard![]()
................................Banjer zit met dit weer met een oorontsteking en mag al een week het water niet in
Dus natte handdoekenwerk hier
Nou ik moet zeggen last van zijn oor en het is mijn schuldPak-de-bal schreef:daarom heb ik die foto maar kleiner gemaakt, het viel teveel opPepie schreef:Hij heeft wel de kont van een nijlpaard![]()
................................Banjer zit met dit weer met een oorontsteking en mag al een week het water niet in
Dus natte handdoekenwerk hier
![]()
vervelend die oor onsteking, van het vieze water gekregen?
Hier gaan ze nu voordat ze in de auto gaan onder de tuinslang en dan nat in de auto om die 10 minuten naar het water te rijden, maar ook niet elke dag nu want zoals gister heeft onze auto de hele dag in de zon gestaan en dan is het echt loeiheet.astrid schreef:Ik vind 10 minuutjes om naar het water te rijden al te veel met deze hitte, dus ik heb ze net onder de tuinslang gezet. Kali vind dat heerlijk, Kira wat minder maar ze laat het wel toe.
ik zie het al voor me: ... zeg, geef straks maar even mijn handdoek aan?Sita schreef:Sita trekt haar baantjes hier voor de woonboot en Taro sproeien we nat met de tuinslang. :
Dat bedoel ik, onze auto staat vol in de zon en zelf zit ik er dan ook niet graag in, al is het maar 10 minuutjes, nog niet eens eigenlijk. Misschien straks om een uur of 7.C@rmen schreef:Hier gaan ze nu voordat ze in de auto gaan onder de tuinslang en dan nat in de auto om die 10 minuten naar het water te rijden, maar ook niet elke dag nu want zoals gister heeft onze auto de hele dag in de zon gestaan en dan is het echt loeiheet.astrid schreef:Ik vind 10 minuutjes om naar het water te rijden al te veel met deze hitte, dus ik heb ze net onder de tuinslang gezet. Kali vind dat heerlijk, Kira wat minder maar ze laat het wel toe.
Ja dat moet je vooral doen, alcoholische dranken nuttigen in de zon. En dan zeker weer terugrijden. Komt aan als een mokerPak-de-bal schreef:wijntje er bij? Je kan van die kleine flesjes kopen, en met een kaasje.alm@ schreef:Eind van de middag plant ik mijn stoeltje aan de rand van het water en de honden doen dit:
Zo houden wij het wel anderhalf uur uit
tenslotte moeten wij het ook leuk hebben, dan , niet waar?
Sita vindt daar ook niets aan, die rent naar binnen toe en komt pas weer naar buiten als we de kraan dichtdraaienPak-de-bal schreef:ik zie het al voor me: ... zeg, geef straks maar even mijn handdoek aan?Sita schreef:Sita trekt haar baantjes hier voor de woonboot en Taro sproeien we nat met de tuinslang. :![]()
ik heb Bauke ook eens met de tuinslang gedaan, maar hij vond daar niets aan
terwijl in het water zit hij zo..gek, hè?
op de douchecel kan ze niet komen. ze kunnen in de tuin, aanbouw, keuken en huiskamer komen en als ze het héééél warm heeft gaat ze wel op de natuursteen liggen, maar verder roert die zich niet. ligt gerust nu vol in de zon te pitten :N:Pak-de-bal schreef:gaat ook niet op een koele plaats liggen?massam schreef:en lola vind afkoelen voor mietjes
zoals bv de douchecel, dat hoor je ook wel eens. op de tegels
wat ik vorig jaar veel deed:Gos schreef:Ja dat moet je vooral doen, alcoholische dranken nuttigen in de zon. En dan zeker weer terugrijden. Komt aan als een mokerPak-de-bal schreef:wijntje er bij? Je kan van die kleine flesjes kopen, en met een kaasje.alm@ schreef:Eind van de middag plant ik mijn stoeltje aan de rand van het water en de honden doen dit:
Ik drink nooit alcohol. Ik neem voor mezelf een flesje water en een thermoskannetje koffie mee, prima uit te houdenPak-de-bal schreef:wijntje er bij?alm@ schreef:Eind van de middag plant ik mijn stoeltje aan de rand van het water en de honden doen dit:
Je kan van die kleine flesjes kopen, en met een kaasje.
Tjonge tjonge zeg,er zitten nog geen 2 glaasjes in,maar als je er niet tegen kan moet je het natuurlijk niet doenGos schreef:Ja dat moet je vooral doen, alcoholische dranken nuttigen in de zon. En dan zeker weer terugrijden. Komt aan als een mokerPak-de-bal schreef:wijntje er bij? Je kan van die kleine flesjes kopen, en met een kaasje.alm@ schreef:Eind van de middag plant ik mijn stoeltje aan de rand van het water en de honden doen dit: