maarrr... k vind het nog niet helemaal duidelijk eigenlijk. heel eerlijk gezegd wil ik (nog) niet helemaal overschakelen naar kvv wil eerst even kijken hoe ze er op reageert enz enz...
is het goed om te combineren met brok? 1 keer daags brok en 1 keer daags rodi of gewoon een keertje rodi en brokken of is dat te afwisselend en prikkelt dat de darmen teveel?
Of moet ik er gewoon voor kiezen OF kvv OF brok is combineren gewoon niet goed??
In dat geval: hoe moet ik overschakelen, want ga niet zomaar in 1 keer overschakelen, want dat lijkt mij niet erg goed voor de hond.
en dan nog 1 vraagje: beau is 5 maand, tegen de tijd dat ik met de rodi ga beginnen, zal met week, 2 weken zijn, eerst moet de infectie goed bestreden zijn en weer goed eten en dan pas wil ik gaan overschakelen, wil de darmflora ook niet teveel belasten, maar laten we uitgaan van 6 maand en 4 kilo, hoeveel moet/kan zij hebben van kvv per dag (hoeveel gram?).
het zijn een paar kleine vraagjes en aangezien er veel kenners omtrent dit onderwerp zijn op dit forum zal er vast wel iemand zo aardig zijn om mij even wat duidelijk te maken