Hayley84 schreef:misschien dacht hij dat je met weekendverlof was en werd hij daarom niet boosPak-de-bal schreef:tja, je moet maar talent hebben in het "observeren" , hè?Lucia schreef:Maar intussen ben je 9 van de 10x te kortzichtig om de hele situatie van de hond te achterhalen terwijl je van alles over de baas roept.
want je merkt: als iemand dan kwaad wordt, dan had je het wèl aan het rechte eind
niemand wil de waarheid onder ogen zien,
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat een hufter *update* blz 5
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker

-
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
waar je je druk om maaktPak-de-bal schreef:ja, zeg dat maar tegen de CBSmalinois schreef:hoezo vooroordelenPak-de-bal schreef:want hij sprak heel erg met een Leids accent, en die mensen zijn niet erg intelligent te noemen.
er was vroeger veel inteelt geloof ik.
en ik heb in Leiden gewerkt, het is echt het lelijkste dialect of accent van ons land, hoor

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nee dat denk jij...Pak-de-bal schreef:wees blij dàt er nog mensen zijn, die er wat van zeggenGos schreef:Ik ben echt blij dat ik niet bij jou in de buurt woon, ik vrees dat ik in m'n broek zou piesen van het lachen als ik jou de zoveelste wandelaar-met-hond de les zou horen lezen, jij lichtend-voorbeeld-voor-alle-hondeneigenaren![]()
de meesten lopen zwijgend door , maar denken wel: "wat een hufter"

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
hmm... ik zou eigenlijk zeggen, kom hier maar eens naar het bos... maar doe maar nietPak-de-bal schreef:dat heb ik nog nooit bij de hand gehad , dus dat weet ik niet, sorryGos schreef:Wat zou je er eigenlijk van vinden, als andere mensen zo tegen jou tekeer zouden gaan als jij bijvoorbeeld je eigen hond moet achtervolgen omdat hij niet luistert? Dan zeg je zeker dankjewel

als je het ook gezien zou hebben, bedoel ik, niet dat je zomaar iemand zo noemt , natuurlijkmalinois schreef:nee dat denk jij...Pak-de-bal schreef:wees blij dàt er nog mensen zijn, die er wat van zeggenGos schreef:Ik ben echt blij dat ik niet bij jou in de buurt woon, ik vrees dat ik in m'n broek zou piesen van het lachen als ik jou de zoveelste wandelaar-met-hond de les zou horen lezen, jij lichtend-voorbeeld-voor-alle-hondeneigenaren![]()
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
nee, JIJ denkt dat een ander dat zou denken..Pak-de-bal schreef:als je het ook gezien zou hebben, bedoel ik, niet dat je zomaar iemand zo noemt , natuurlijkmalinois schreef:nee dat denk jij...Pak-de-bal schreef:wees blij dàt er nog mensen zijn, die er wat van zeggenGos schreef:Ik ben echt blij dat ik niet bij jou in de buurt woon, ik vrees dat ik in m'n broek zou piesen van het lachen als ik jou de zoveelste wandelaar-met-hond de les zou horen lezen, jij lichtend-voorbeeld-voor-alle-hondeneigenaren![]()
nu heb ik je al verteld dat je een heel speciaal talent hebt, maar dat is niet het weten wat iemand in jouw plaats zou denken

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
niet zo heel snel... ik heb zelf nl. dergelijke hondjes (gehad) dus ik weet dat er iets anders kan zijn dan dat het op het eerste gezicht lijkt...Pak-de-bal schreef:als je het ook gezien zou hebben, bedoel ik, niet dat je zomaar iemand zo noemt , natuurlijkmalinois schreef:nee dat denk jij...Pak-de-bal schreef:wees blij dàt er nog mensen zijn, die er wat van zeggenGos schreef:Ik ben echt blij dat ik niet bij jou in de buurt woon, ik vrees dat ik in m'n broek zou piesen van het lachen als ik jou de zoveelste wandelaar-met-hond de les zou horen lezen, jij lichtend-voorbeeld-voor-alle-hondeneigenaren![]()
Als je mn oudste dober ziet lopen zullen er ook mensen zijn die vragen waarom ik hem niet per direct laat inslapen...

toch snap ik zulke dingen niet,Neeltje schreef:
Als ik die man was zou ik gewoon lekker doorlopen en madam laten staan. Bemoei je met je eigen zaken noemen ze dat hier.
hier zijn topics vol van honden, die in auto's gelaten worden.. schande
honden die de hele dag in een hokje moeten zitten.. schande
maar... puntje bij paaltje .. durven ze ineesn niets meer te zeggen en lopen ze door..

( nou, ik wel , hoor)

Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 30 jul 2008 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
Ik geloof niet dat ze de essentie van dit verhaal snapt.massam schreef:nee, JIJ denkt dat een ander dat zou denken..Pak-de-bal schreef:als je het ook gezien zou hebben, bedoel ik, niet dat je zomaar iemand zo noemt , natuurlijkmalinois schreef:nee dat denk jij...Pak-de-bal schreef: wees blij dàt er nog mensen zijn, die er wat van zeggen![]()
nu heb ik je al verteld dat je een heel speciaal talent hebt, maar dat is niet het weten wat iemand in jouw plaats zou denken

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
hond in auto, in de zon, alle ramen dicht auto uit... daar zou ik wel wat aan doen... overigens zou jij er niets aan doen als het een herder was zei je laatst dus heb het daar even niet over danPak-de-bal schreef:toch snap ik zulke dingen niet,Neeltje schreef:
Als ik die man was zou ik gewoon lekker doorlopen en madam laten staan. Bemoei je met je eigen zaken noemen ze dat hier.
hier zijn topics vol van honden, die in auto's gelaten worden.. schande
honden die de hele dag in een hokje moeten zitten.. schande
maar... puntje bij paaltje .. durven ze ineesn niets meer te zeggen en lopen ze door..![]()
( nou, ik wel , hoor)

Verder begin ik ook niet altijd direct te bleren idd. heb het zelf weleens gehad dat ik mn hond op zn flikker gaf op straat en dat zo'n muts mij wel even in elkaar zou meppen...

als er 4 wandelaars zijn, die het ook al schande vonden, en die hèbben niet eens zelf hondenmassam schreef:nee, JIJ denkt dat een ander dat zou denken..

dan móeten jullie als honden-eigenaren dit toch wel hélemaal schande vinden?

en er wat van gaan zeggen?
of heb ik jullie dan tòch verkeerd ingeschat?

- M@scha
- Zeer actief
Pak-de-bal schreef:als er 4 wandelaars zijn, die het ook al schande vonden, en die hèbben niet eens zelf hondenmassam schreef:nee, JIJ denkt dat een ander dat zou denken..
nu heb ik je al verteld dat je een heel speciaal talent hebt, maar dat is niet het weten wat iemand in jouw plaats zou denken![]()
dan móeten jullie als honden-eigenaren dit toch wel hélemaal !! schande vinden?![]()
ja, als er 4 mensen iets vinden dat vindt de rest van nederland dat ook.
marjolein, als jij naar me toe was gekomen en je had zo voor me gestaan had ik ook gezegd dat ik het schandalig zou vinden waarschijnlijk omdat jij het zo duidelijk zou vragen dat ik weet wat er gebeurt als ik niet met je meepraat... einde wandeling dus...
in het voorbijgaan zou ik het dus altijd met je eens zijn.. ja mevrouw..
in dit geval kan niemand van ons wat zeggen omdat we er niet waren.
jij wordt trouwens steeds makkelijker in te schatten

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
mensen zonder honden hebben vaak de grootste mond en nog veel minder verstand van honden dan de gemiddelde hondenbezitter.Pak-de-bal schreef:als er 4 wandelaars zijn, die het ook al schande vonden, en die hèbben niet eens zelf hondenmassam schreef:nee, JIJ denkt dat een ander dat zou denken..
nu heb ik je al verteld dat je een heel speciaal talent hebt, maar dat is niet het weten wat iemand in jouw plaats zou denken![]()
dan móeten jullie als honden-eigenaren dit toch wel hélemaal schande vinden?![]()

Ik denk dat iedereen het leuk vind om tegen je te schoppen en dat veel forummers daarom je al standaard ongelijk geven. Lekker makkelijk scoren heet dat.Pak-de-bal schreef:als er 4 wandelaars zijn, die het ook al schande vonden, en die hèbben niet eens zelf hondenmassam schreef:nee, JIJ denkt dat een ander dat zou denken..
dan móeten jullie als honden-eigenaren dit toch wel hélemaal schande vinden?![]()
Of je gelijk hebt in deze weet ik niet, maar als ik zoiets zie dan zou ik er ook naar vragen.
ja, hè?Muk schreef:Ik denk dat iedereen het leuk vind om tegen je te schoppen en dat veel forummers daarom je al standaard ongelijk geven. Lekker makkelijk scoren heet dat.Pak-de-bal schreef:als er 4 wandelaars zijn, die het ook al schande vonden, en die hèbben niet eens zelf hondenmassam schreef:nee, JIJ denkt dat een ander dat zou denken..
Of je gelijk hebt in deze weet ik niet, maar als ik zoiets zie dan zou ik er ook naar vragen.

.. ze vragen er toch zèlf om, vind je dat ook niet?

dan ben jij niet eerlijk tegen mensen, die je niet kent:...daar hou ik niet zo vanmassam schreef: waarschijnlijk omdat jij het zo duidelijk zou vragen dat ik weet wat er gebeurt als ik niet met je meepraat... einde wandeling dus...
jij wordt trouwens steeds makkelijker in te schatten

en zeker achter iemands rug om uit lachen?

ik zal jòu dan ook niet meer serieus gaan nemen, ik had je niet zo ingeschat, jammer genoeg,.

-
- Zeer actief
Je mensenkennis valt me nu toch tegen, Marjolein, je geeft er altijd zo hoog van op, en nu deze ontboezemingenPak-de-bal schreef:dan ben jij niet eerlijk tegen mensen, die je niet kent:...daar hou ik niet zo vanmassam schreef: waarschijnlijk omdat jij het zo duidelijk zou vragen dat ik weet wat er gebeurt als ik niet met je meepraat... einde wandeling dus...
jij wordt trouwens steeds makkelijker in te schatten![]()
en zeker achter iemands rug om uit lachen?![]()
ik zal jòu dan ook niet meer serieus gaan nemen, ik had je niet zo ingeschat, jammer genoeg,.

Ik zou anders reageren, ik zou zo onbeleefd zijn om vreselijk te gaan lachen, en nu niet direct achter je rug. Maar wees niet bevreesd, ik woon ver van je vandaan

Dat beweer ik niet, met veel van je opmerkingen vraag je er namelijk zelf ook om.Pak-de-bal schreef:ja, hè?Muk schreef:Ik denk dat iedereen het leuk vind om tegen je te schoppen en dat veel forummers daarom je al standaard ongelijk geven. Lekker makkelijk scoren heet dat.Pak-de-bal schreef:als er 4 wandelaars zijn, die het ook al schande vonden, en die hèbben niet eens zelf hondenmassam schreef:nee, JIJ denkt dat een ander dat zou denken..
Of je gelijk hebt in deze weet ik niet, maar als ik zoiets zie dan zou ik er ook naar vragen.![]()
.. ze vragen er toch zèlf om, vind je dat ook niet?

- M@scha
- Zeer actief
nou.......jidde schreef:Alsof Massam het ook maar iets boeit wat jij van der vindPak-de-bal schreef:
ik zal jòu dan ook niet meer serieus gaan nemen, ik had je niet zo ingeschat, jammer genoeg,.![]()
en over de situatie ga ik niet oordelen, ik was er zelf niet bij
en inderdaad marjolein, als ik het niet met je eens ben zou ik waarschijnlijk in mijzelf wel zoiets als "raar mens" mompelen ja.
beetje net zoals jij zeg maar

- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
Hahaha, misschien krijg ik wel een ban voor wat ik nu ga zeggen
,maar ik vind het zeer vermakelijk dat Pak-de-Bal weer terug is. Ieder topic wat zij opent beslaat al zeer snel meerdere pagina's. En als ik zin heb om es te lachen open ik zeker een topic van haar. Ik vind het wel wat hebben, zo'n apart figuur. Dat geeft toch sjeu aan het forum. Ik hoop niet dat Marjolein nu naast haar schoenen gaat lopen....

Jan lees je dit ik zou mijn plannen om deze kant op te komen verhuizen maar afblazen straks is het besmettelijk en ben jij plots ook dom of ga je met een lelijk accent praten,om over de inteelt nog maar niet te sprekenmalinois schreef:waar je je druk om maaktPak-de-bal schreef:ja, zeg dat maar tegen de CBSmalinois schreef:hoezo vooroordelenPak-de-bal schreef:want hij sprak heel erg met een Leids accent, en die mensen zijn niet erg intelligent te noemen.
er was vroeger veel inteelt geloof ik.
en ik heb in Leiden gewerkt, het is echt het lelijkste dialect of accent van ons land, hoorkan mij dat nou schelen of dialect mooi is of niet mooi, verstaanbaar of niet...
Ik zag daarstraks een oudere heer fietsen met een hond en in plaats hem uit te schelden ging ik het gesprek met hem aan en vroeg hem of hij wat wist over oververhitting en honden.Pak-de-bal schreef:
Hij was in de veronderstelling als hij rustig fietste dat het geen kwaad kon.
Ik heb hem rustig en vriendelijk uitgelegd wat er wel zou kunnen gebeuren en daarna gaf hij mij een hand bedankte mij en gingen we ieder onze weg.
Zo kan het dus ook ,ik heb hem niet uitgescholden voor hufter ,ik vond het hoogsten dom wat hij deed, en dit gesprek verliep voor beide partijen dus prettiger en leverde ook nog wat op ,hij stapte af en ging lopen verder

- Chione
- Zeer actief
Oja?Muk schreef:Ik denk dat iedereen het leuk vind om tegen je te schoppen en dat veel forummers daarom je al standaard ongelijk geven. Lekker makkelijk scoren heet dat.Pak-de-bal schreef:als er 4 wandelaars zijn, die het ook al schande vonden, en die hèbben niet eens zelf hondenmassam schreef:nee, JIJ denkt dat een ander dat zou denken..
Of denken sommige mensen er gewoon anders over?
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- M@scha
- Zeer actief
ik denk dat jij eens goed moet lezen. en misschien als tip het topc van marjolein n.a.v. dit topicMuk schreef:Ik denk dat iedereen het leuk vind om tegen je te schoppen en dat veel forummers daarom je al standaard ongelijk geven. Lekker makkelijk scoren heet dat.Pak-de-bal schreef:als er 4 wandelaars zijn, die het ook al schande vonden, en die hèbben niet eens zelf hondenmassam schreef:nee, JIJ denkt dat een ander dat zou denken..

- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
en zo pak je dat aan!tineke schreef: Ik zag daarstraks een oudere heer fietsen met een hond en in plaats hem uit te schelden ging ik het gesprek met hem aan en vroeg hem of hij wat wist over oververhitting en honden.
Ik heb hem rustig en vriendelijk uitgelegd wat er wel zou kunnen gebeuren en daarna gaf hij mij een hand bedankte mij en gingen we ieder onze weg.
Zo kan het dus ook ,ik heb hem niet uitgescholden voor hufter ,ik vond het hoogsten dom wat hij deed, en dit gesprek verliep voor beide partijen dus prettiger en leverde ook nog wat op ,hij stapte af en ging lopen verder

zo komt het ook áán bij mensen
als je meteen 'boos' wordt op iemand, geraakt die alleen in de verdediging en luisterd die dus niet meer...
beter gewoon een normaal gesprek voeren
- M@scha
- Zeer actief
inderdaad. wel leuk trouwens als ik kijk hoe fijngevoelig pak zelf reageerd op alle mogelijke manieren van benaderen.Sabby schreef:en zo pak je dat aan!tineke schreef: Ik zag daarstraks een oudere heer fietsen met een hond en in plaats hem uit te schelden ging ik het gesprek met hem aan en vroeg hem of hij wat wist over oververhitting en honden.
Zo kan het dus ook ,ik heb hem niet uitgescholden voor hufter ,ik vond het hoogsten dom wat hij deed, en dit gesprek verliep voor beide partijen dus prettiger en leverde ook nog wat op ,hij stapte af en ging lopen verder![]()
zo komt het ook áán bij mensen
als je meteen 'boos' wordt op iemand, geraakt die alleen in de verdediging en luisterd die dus niet meer...
beter gewoon een normaal gesprek voeren
enorm slecht naar mijn idee en dan toch anderen de les gaan lezen en oprecht verbaasd zijn als ze een weerwoord krijgt