gezellie met bente
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zondag 3 augustus
Moderator: moderatorteam
- pammetje
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Kijk maar. Het moet wel leuk blijven natuurlijkInge O schreef:alm@ schreef:Doen, leuk IngeInge O schreef:ik krijg nou toch ook wel zin, maar het is zo verrrrr.
straks loopt dat hele park propvol forummers.
ik kom ook als Linda het goed vindt
het ziet er niet zo goed uit - de kans is groot dat ik maandag ook al een end moet rijden om ergens met de honden te gaan wandelen - ik weet nog niet of ik dan zondag ook die moed kan opbrengen
.

-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Ja, dat heb ik wel ns gedaan volgens mij, met een wandeling van jou..Zoek stok! schreef:Leuk Marleen! Euh, langs Apeldoorn om bij Baarn te komenM@rleen schreef:Boomer en ik willen ook erg graag mee!!
Is dat waar ik vorige keer vanuit Zoetermeer langs Apeldoorn probeerde te rijden?
- Moos
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
- alm@
- moderator
- Moos
- Zeer actief
Nou heel graag!alm@ schreef:Je kunt ook met mij meerijden. Je zou dan bijvoorbeeld naar station Santpoort-Zuid of Haarlem kunnen komen.Moos schreef:Wij komen ook nog steeds als het weer een klein beetje meerwerkt en het niet te warm wordt om met de honden lang in het OV te zitten.
Vanuit Alkmaar gaat er rechtstreeks een trein naar Haarlem.
Pb ik je wel even goed?

-
Ari@ne
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
- Mit
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
- alm@
- moderator
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Mit
- Zeer actief
EhZoek stok! schreef:Ja, dus houd je die enkelbijter even bij je zaterdagJinx schreef:Komen er alleen maar honden hoger dan 35 cm :N: :N:![]()
Misschien wel handig om te weten voor iedereen: Ik ben het loslopen nog steeds aan het trainen met die opgevoerde hamstah
Op salami doet ze het goed, maar dat gaat zo meuren, dus heb nu weer van die trainingskluifies gekocht.
Dus als wij achterblijven dan komt dat omdat Tsuki weer een ander baasje heeft uitgezocht
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
hahaha is niet erg, lopen we samen achteraan!!Jinx schreef: Eh![]()
Misschien wel handig om te weten voor iedereen: Ik ben het loslopen nog steeds aan het trainen met die opgevoerde hamstah![]()
Op salami doet ze het goed, maar dat gaat zo meuren, dus heb nu weer van die trainingskluifies gekocht.
Dus als wij achterblijven dan komt dat omdat Tsuki weer een ander baasje heeft uitgezocht
Mitch heeft 99 van de 100 keer dat ik hem roep zijn oren uitstaan dus dan hoort ie me niet :N:
Ik heb trouwens net z'n nieuwe halsband binnengekregen (van May) dus die gaan we showen zondag!!!
- Mit
- Zeer actief
Dan lopen we wel samen hip achteraan. Tsuki heeft een nieuw knalroze Ezy Dog tuigjeCrista schreef:hahaha is niet erg, lopen we samen achteraan!!Jinx schreef: Eh![]()
Misschien wel handig om te weten voor iedereen: Ik ben het loslopen nog steeds aan het trainen met die opgevoerde hamstah![]()
Mitch heeft 99 van de 100 keer dat ik hem roep zijn oren uitstaan dus dan hoort ie me niet :N:
Ik heb trouwens net z'n nieuwe halsband binnengekregen (van May) dus die gaan we showen zondag!!!
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Kan niet mooier!! Misschien wordt het nog wel wat tussen die tweeJinx schreef:Dan lopen we wel samen hip achteraan. Tsuki heeft een nieuw knalroze Ezy Dog tuigjeCrista schreef:hahaha is niet erg, lopen we samen achteraan!!Jinx schreef: Eh![]()
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- Mit
- Zeer actief
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Hondjes zijn uit logeren, dus ik kan niet meten, maar Jamey is zeg maar maatje Jack, Yore is ietsje groter tegenwoordigJinx schreef:Ohja! Tsuki is 19 cm schoftJacksel schreef:Zowel Jamey als Yore zitten daar nog onder volgens mijJinx schreef:Komen er alleen maar honden hoger dan 35 cm :N: :N:

You'll be in my heart... Always...
-
Githa
- Zeer actief
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
-
bianca83
- Zeer actief
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Hey,Suuz schreef:Ik ga ook een poging wagen, lijkt me hardstikke leuk.
Ik kom dan met Humphrey.
Hij is alleen de laatste dagen niet zo heel lekker geweest (niets ernstigs) dus ik kijk even hoe hij zich voelt en als hij weer 't ventje is dan kom ik ook![]()
Lysette, eventueel kan je dan met mij meerijden als je zou willen?
Jij zit redelijk aan dezelfde kant als ik, dus laat maar weten
Thnx voor het aanbod! Alleen zit ik dit weekend bij mijn ouders en die wonen een beetje in Mierlo, bij Eindhoven. Dus zeg maar aan de andere kant van het land
Nu alleen nog iets verzinnen hoe ik die zwart witte tientonner ga vervoeren
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Suuz
- Zeer actief
Haha ja dat is dan weer helemaal aan de andere kantLysette schreef:Hey,Suuz schreef:Ik ga ook een poging wagen, lijkt me hardstikke leuk.
Ik kom dan met Humphrey.
Hij is alleen de laatste dagen niet zo heel lekker geweest (niets ernstigs) dus ik kijk even hoe hij zich voelt en als hij weer 't ventje is dan kom ik ook![]()
Lysette, eventueel kan je dan met mij meerijden als je zou willen?
Jij zit redelijk aan dezelfde kant als ik, dus laat maar weten
Thnx voor het aanbod! Alleen zit ik dit weekend bij mijn ouders en die wonen een beetje in Mierlo, bij Eindhoven. Dus zeg maar aan de andere kant van het land(Vandaar dat ik ook met autoprobleem zit want heb wel auto maar moet een beetje mijn kilometers in de gaten houden, want is de auto van mijn werk
). Maar ik denk dat ik de auto van mijn ouders wel kan lenen. Lijkt me leuk om jouw krullebol eens te zien
![]()
Nu alleen nog iets verzinnen hoe ik die zwart witte tientonner ga vervoeren
Ja, lijkt mij ook heel leuk om jouw hondjes te zien!!
-
Ari@ne
Ja, weet je nog?bianca83 schreef::N:Ari@ne schreef:Ik kan je wat dat betreft een verhaal over Quasar vertellen toen hij nog niet bij jullie was :N: .Jinx schreef:Nou wij komen zeker weten![]()
11 Uur is het? Hopen dat Tsuk niet weer de auto en mij onderkotst
Ook bij Groeneveld![]()
![]()
En het was niet alleen kots
-
Leane
Ik kreeg net een pb'tje met de vraag of ik nog mee ging. Ik zal eerlijk bekennen dat ik helemaal niet meer aan het topic gedacht had :N:
Maar Xavier en ik lopen zondag niet mee... Ik heb het ontzettend druk nu op het werk (vakantie tijd) afgelopen weekend zijn we al heel het weekend weg geweest dus ik vindt een weekend even lekker niks ook wel lekker !
Maar Xavier en ik lopen zondag niet mee... Ik heb het ontzettend druk nu op het werk (vakantie tijd) afgelopen weekend zijn we al heel het weekend weg geweest dus ik vindt een weekend even lekker niks ook wel lekker !
-
bianca83
- Zeer actief
:N: Was het toen maar kots :N: OwAri@ne schreef:Ja, weet je nog?bianca83 schreef::N:Ari@ne schreef:Ik kan je wat dat betreft een verhaal over Quasar vertellen toen hij nog niet bij jullie was :N: .Jinx schreef:Nou wij komen zeker weten![]()
11 Uur is het? Hopen dat Tsuk niet weer de auto en mij onderkotst
Ook bij Groeneveld![]()
![]()
En het was niet alleen kots![]()