Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
BARF combineren met brok
Moderator: moderatorteam
- mandyy
- Vaste gebruiker
BARF combineren met brok
Binnenkort wil ik toch eens naar een slager gaan om wat kippennekken in te slaan.
Ik vraag me alleen af of ik brokken wel kan combineren met vers vlees. Ik geef wel 1x per week Smuldier en dat gaat prima (hoewel zn lichaam er wel even aan moest wennen). Nu wil ik dus eens het Smuldier vervangen door de kippennekken en later misschien ook wel kippenkarkas e.d. (aangezien in toch volledig op KVV over wil gaan).
Kan dit zomaar, of kan ik beter wachten totdat hij op volledig KVV zit?
En in welke hoeveelheden moet ik het geven? Hij is bijna een jaar oud en weegt op het moment 9,5 kg.
Ik vraag me alleen af of ik brokken wel kan combineren met vers vlees. Ik geef wel 1x per week Smuldier en dat gaat prima (hoewel zn lichaam er wel even aan moest wennen). Nu wil ik dus eens het Smuldier vervangen door de kippennekken en later misschien ook wel kippenkarkas e.d. (aangezien in toch volledig op KVV over wil gaan).
Kan dit zomaar, of kan ik beter wachten totdat hij op volledig KVV zit?
En in welke hoeveelheden moet ik het geven? Hij is bijna een jaar oud en weegt op het moment 9,5 kg.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Brok en barf gaat niet want zelf samengestelde maaltijden maken kan je niet combineren met brokken. Als je zelf rauwe maaltijden gaat samen stellen dan maak je een menu voor een week of 3, zodat er voldoende variatie in de maaltijden zit en je hond overal iets van krijgt in die periode. Dus zo compleet mogelijk. Je kan dan niet dag 1 tot en met 3 barfen, dag 4 en 5 brokken voeren en dan weer 2 dagen rodi en dan weer een dagje barf. Zo werkt dat niet.
Tenzij je een hond hebt met hele sterke maag en darmen.
Met meest voor de hand liggende zijn de volgende mogelijkheden:
* je voert brok en wisselt het af met een dagje KVV zoals Rodi, Energique, Carnibest en dergelijke. Ik lees ook vaak dat mensen het toevoegen op de brokmaaltijd.
* je gaat volledig over op KVV en geeft daarnaast voor de variatie en aanvulling wat vleesbotten en andere dingen die minder in KVV zullen zitten.
* je gaat je verdiepen in zelf samenstellen van de maaltijden en je gaat nadat je hond gewend is aan KVV helemaal over op barf/nrv of zelf samengesteld (iedereen noemt het anders)
Maar brok met een dagje kvv en een dagje barf, dat zou ik niet doen, omdat de kans dan wel erg groot is dat je de binnenboel van je hond erg prikkelt, met alle mogelijke stoornissen/ontstekingen van dien.
Tenzij je een hond hebt met hele sterke maag en darmen.
Met meest voor de hand liggende zijn de volgende mogelijkheden:
* je voert brok en wisselt het af met een dagje KVV zoals Rodi, Energique, Carnibest en dergelijke. Ik lees ook vaak dat mensen het toevoegen op de brokmaaltijd.
* je gaat volledig over op KVV en geeft daarnaast voor de variatie en aanvulling wat vleesbotten en andere dingen die minder in KVV zullen zitten.
* je gaat je verdiepen in zelf samenstellen van de maaltijden en je gaat nadat je hond gewend is aan KVV helemaal over op barf/nrv of zelf samengesteld (iedereen noemt het anders)
Maar brok met een dagje kvv en een dagje barf, dat zou ik niet doen, omdat de kans dan wel erg groot is dat je de binnenboel van je hond erg prikkelt, met alle mogelijke stoornissen/ontstekingen van dien.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Hoi,
ik zou je aanmelden op een forum waar specifiek over rauw gesproken wordt (ik wil je prive wel de linken sturen)
Het kan gecombineerd worden maar NIET in een maaltijd, het wordt door de honden zo verschillend verteerd dat dat niet een goed idee is.
Je hebt het trouwens over Barf, maar volgens mij bedoel je kvv?
Je kunt prima 1 maaltijd brok en 1 maaltijd kvv geven. Reken uit welke hoeveelheid kvv de hond per dag nodig heeft en, uitgaande van 2 maaltijden per dag, geef je 'm daarvan de helft. Zijn brokken ook..... uitrekenen per dag en dan de helft geven
Suzanne
ik zou je aanmelden op een forum waar specifiek over rauw gesproken wordt (ik wil je prive wel de linken sturen)
Het kan gecombineerd worden maar NIET in een maaltijd, het wordt door de honden zo verschillend verteerd dat dat niet een goed idee is.
Je kunt prima 1 maaltijd brok en 1 maaltijd kvv geven. Reken uit welke hoeveelheid kvv de hond per dag nodig heeft en, uitgaande van 2 maaltijden per dag, geef je 'm daarvan de helft. Zijn brokken ook..... uitrekenen per dag en dan de helft geven
Suzanne
-
Golden Stanley
Anders dan Roelfien ben ik van mening dat brok en zelf samenstellen wel degelijk kan samen. Er zijn nogal wat honden die dat gecombineerd krijgen en geen problemen ermee ondervinden. Ik heb Whooper er op gehad en na een paar maanden volledig omgeschakeld.
Met hem nooit maag-/darmproblemen gehad op 's ochtends handje FF en 's avonds een zelf samenstel maaltijd. Aangezien hij een allergie voor rund had volgens de fokker (m.n. runderhart) moest hij op brok blijven. Toen hij bij ons kwam, zat zijn hele borst vol met smetplekken. Dat werd vele malen erger toen hij volledig op zelf samenstellen zat, maar na drie maanden werd het minder en na zes maanden was het volledig weg.
KVV is als tussenstap in die zin niet nodig, maar ik had inmiddels al ervaring met mijn andere hond dus was de overstap een stuk makkelijker te maken.
Met hem nooit maag-/darmproblemen gehad op 's ochtends handje FF en 's avonds een zelf samenstel maaltijd. Aangezien hij een allergie voor rund had volgens de fokker (m.n. runderhart) moest hij op brok blijven. Toen hij bij ons kwam, zat zijn hele borst vol met smetplekken. Dat werd vele malen erger toen hij volledig op zelf samenstellen zat, maar na drie maanden werd het minder en na zes maanden was het volledig weg.
KVV is als tussenstap in die zin niet nodig, maar ik had inmiddels al ervaring met mijn andere hond dus was de overstap een stuk makkelijker te maken.
- Roelfien
- Zeer actief
Waarom moet ze nou naar een speciaal forum?Suzanne123 schreef:Hoi,
Suzanne
Hier is al die informatie ook te krijgen hoor.
-
Golden Stanley
Tja, ik ben ook van mening dat mensen die geïnteresseerd zijn beter af zijn op de fora die er voor zijn. Op mijn eigen forum staat info waarvoor ik me te pletter heb geschreven, wat ik echt niet op een algemeen forum ga plaatsen en wat zeer goed is onderbouwd. Mensen moet de vrijheid worden gegund zich een eigen beeld te vormen over de verschillende rauwe voedingsmogelijkheden die er zijn. Leuk dat dit hier besproken wordt, maar de echte achtergrond en nog veeeeel meer vind je toch op die voedingsfora.
- mandyy
- Vaste gebruiker
Ik heb er iig nu een goed beeld over. Op zich heeft Bratis wel sterke maag en darmen, maar van Duck bv. gaat ie hevig aan de diarree, dus ik ben wel liever voorzichtig.
Ik houdt het dus gewoon bij brok en 1 tot 2 maal per week Smuldier.
Vanmiddag heb ik FF gekocht, kijken hoe hij het daar op doet.
Hiervoor zat hij op Prins, maar hij bleef honger hebben en ik voerde gewoon goed (mocht zelfs wel ietsje minder gezien zijn vetgehalte) en voor hem waren het te veel granen. Volgens mij is dat FF ook nog wat goedkoper en ik hoor er hele goede verhalen over
.
Ik houdt het dus gewoon bij brok en 1 tot 2 maal per week Smuldier.
Vanmiddag heb ik FF gekocht, kijken hoe hij het daar op doet.
Hiervoor zat hij op Prins, maar hij bleef honger hebben en ik voerde gewoon goed (mocht zelfs wel ietsje minder gezien zijn vetgehalte) en voor hem waren het te veel granen. Volgens mij is dat FF ook nog wat goedkoper en ik hoor er hele goede verhalen over
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
- Roelfien
- Zeer actief
Heb je op zich gelijk in, maar er hebben heel veel mensen zich de blubber geschreven, en daarvan de linkjes naar hun site hier hebben geplaatst (jij ook en gelukkig maar, want zo komt info rond) en dus komt hier ook al heel veel ter sprake.Golden Stanley schreef:Tja, ik ben ook van mening dat mensen die geïnteresseerd zijn beter af zijn op de fora die er voor zijn. Op mijn eigen forum staat info waarvoor ik me te pletter heb geschreven, wat ik echt niet op een algemeen forum ga plaatsen en wat zeer goed is onderbouwd. Mensen moet de vrijheid worden gegund zich een eigen beeld te vormen over de verschillende rauwe voedingsmogelijkheden die er zijn. Leuk dat dit hier besproken wordt, maar de echte achtergrond en nog veeeeel meer vind je toch op die voedingsfora.
Het staat op de voedingsfora wellicht wat meer gerangschikt dan hier.
En dat maakt het wel makkelijker, dat geef ik toe.
Maar ik word altijd wat droef van verwijzingen naar pbtjes met een linkje... je kan ook gewoon zeggen: zoek op google op de woorden: barf, nrv en rauwe voeding. Dan heb je ze volgens mij allemaal.
In plaats van dat ene linkje naar dat ene forum. Want dan biedt je iemand pas echt alle info.
-
Golden Stanley
Nee, ik ben het niet met je eens, al begrijp ik jouw persoonlijke reden er achter wel. Maar zoals je weet heb ik dit al vaker gezegd. Nog voor ik mijn eigen forum had..........de voedingsfora bieden achtergronden wat je hier niet tegenkomt. En mensen die dan met zelf samenstellen beginnen, hebben recht op die info en dus ook naar die linkvermeldingen. Maar goed, op zich is het ook gek dat een forum gesponsorred door een brokkenfabrikant niet die gelegenheid biedt en wel mensen vooral niet naar die fora verwijst. Dat vind ik op zijn zachts gezegd een beetje raar........en ook niet echt verantwoord.Roelfien schreef:Heb je op zich gelijk in, maar er hebben heel veel mensen zich de blubber geschreven, en daarvan de linkjes naar hun site hier hebben geplaatst (jij ook en gelukkig maar, want zo komt info rond) en dus komt hier ook al heel veel ter sprake.Golden Stanley schreef:Tja, ik ben ook van mening dat mensen die geïnteresseerd zijn beter af zijn op de fora die er voor zijn. Op mijn eigen forum staat info waarvoor ik me te pletter heb geschreven, wat ik echt niet op een algemeen forum ga plaatsen en wat zeer goed is onderbouwd. Mensen moet de vrijheid worden gegund zich een eigen beeld te vormen over de verschillende rauwe voedingsmogelijkheden die er zijn. Leuk dat dit hier besproken wordt, maar de echte achtergrond en nog veeeeel meer vind je toch op die voedingsfora.
Het staat op de voedingsfora wellicht wat meer gerangschikt dan hier.
En dat maakt het wel makkelijker, dat geef ik toe.
Maar ik word altijd wat droef van verwijzingen naar pbtjes met een linkje... je kan ook gewoon zeggen: zoek op google op de woorden: barf, nrv en rauwe voeding. Dan heb je ze volgens mij allemaal.
In plaats van dat ene linkje naar dat ene forum. Want dan biedt je iemand pas echt alle info.
- Roelfien
- Zeer actief
Dat het forum verboden heeft naar de fora te verwijzen heeft te maken met de agressieve manier waarop dat gebeurde: het ging niet eens meer om verwijzing naar informatie, als je maar hard en fanatiek de naam van je forum constant riep kreeg je zo veel mogelijk leden naar je forum, liefst over de rug van andere fora. Want voertechniek x is goed en voertechniek y niet. Terwijl iemand hier gewoon met een vraag kwam. Dus dat is de reden. Niet omdat het om een brokkenfabrikant gaat die het niet wil. Dat is alleen het bottendocument. Niet de verwijzing.
En als je dit bovenstaande ziet als mijn persoonlijke redenen om mensen naar google te verwijzen dan naar 1 linkje naar 1 forum, dan heb je gelijk.

En als je dit bovenstaande ziet als mijn persoonlijke redenen om mensen naar google te verwijzen dan naar 1 linkje naar 1 forum, dan heb je gelijk.
-
Golden Stanley
Yep, dat ben ik met je eens. Maar..........zelfs ik heb een verwijzing naar andere fora, omdat zelfs ik het belangrijk vind dat mensen naar eer en geweten zelf hun weg moeten zien te vinden in wat bij hen past. Het is toch een kleine moeite om een topic op te nemen met verwijzing naar wat fora? Wat heeft dat nu met een sponsor te maken? Het bottendocument staat vol info over rauwe voeding, daar is makkelijk plek voor zo'n linkverwijzing. Daar wordt de sponsor hier (en eigenijk iedereen hier...) niet beroerder van is mijn simpele mening.Roelfien schreef:Dat het forum verboden heeft naar de fora te verwijzen heeft te maken met de agressieve manier waarop dat gebeurde: het ging niet eens meer om verwijzing naar informatie, als je maar hard en fanatiek de naam van je forum constant riep kreeg je zo veel mogelijk leden naar je forum, liefst over de rug van andere fora. Want voertechniek x is goed en voertechniek y niet. Terwijl iemand hier gewoon met een vraag kwam. Dus dat is de reden. Niet omdat het om een brokkenfabrikant gaat die het niet wil. Dat is alleen het bottendocument. Niet de verwijzing.
-
Freggel16
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Addy
Op zich met je eens maar ik vind het niet zo netjes als je gast bent op het ene forum om dan door te gaan verwijzen naar een ander forumGolden Stanley schreef:Tja, ik ben ook van mening dat mensen die geïnteresseerd zijn beter af zijn op de fora die er voor zijn. Op mijn eigen forum staat info waarvoor ik me te pletter heb geschreven, wat ik echt niet op een algemeen forum ga plaatsen en wat zeer goed is onderbouwd. Mensen moet de vrijheid worden gegund zich een eigen beeld te vormen over de verschillende rauwe voedingsmogelijkheden die er zijn. Leuk dat dit hier besproken wordt, maar de echte achtergrond en nog veeeeel meer vind je toch op die voedingsfora.
Mensen komen er ook vanzelf wel achter als ze echt geinteresseerd zijn
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
Golden Stanley
Nou, dat denk ik dus niet op deze manier. Als ze moeten 'googlen' om verder te komen, schieten ze daar niet veel mee op als ze niet wegwijs gemaakt worden in de mogelijkheden die er zijn. Het gaat mij niet zozeer om zieltjes te winnen, want daar ben ik echt helemaal wars van. Maar leden wordt op deze manier wel gedegen info onthouden, wat gewoon super van belang is voor die honden als je je nog in de materie moet verdiepen. Het gaat mij dus puur om die honden, niet zozeer om de leden.Addy schreef:Op zich met je eens maar ik vind het niet zo netjes als je gast bent op het ene forum om dan door te gaan verwijzen naar een ander forumGolden Stanley schreef:Tja, ik ben ook van mening dat mensen die geïnteresseerd zijn beter af zijn op de fora die er voor zijn. Op mijn eigen forum staat info waarvoor ik me te pletter heb geschreven, wat ik echt niet op een algemeen forum ga plaatsen en wat zeer goed is onderbouwd. Mensen moet de vrijheid worden gegund zich een eigen beeld te vormen over de verschillende rauwe voedingsmogelijkheden die er zijn. Leuk dat dit hier besproken wordt, maar de echte achtergrond en nog veeeeel meer vind je toch op die voedingsfora.![]()
Als dit forum de info hierover niet kan leveren, lijkt het mij meer verantwoord wel door te verwijzen. Maar goed, wie ben ik, he....
- mandyy
- Vaste gebruiker
Ik heb het idd echt over vers vlees, zo bij de slager vandaan en niet uit de diepvriesHutsje schreef:dit lijkt me niet echt kvvSuzanne123 schreef:Je hebt het trouwens over Barf, maar volgens mij bedoel je kvv?
Suzanne
Nu wil ik dus eens het Smuldier vervangen door de kippennekken en later misschien ook wel kippenkarkas e.d.
Ik heb me ondertussen even aangemeld op een speciaal forum er over, ik zat er toch al een tijdje over te twijfelen om het te doen.
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
Nee, dat zeggen we niet, hoor.
Je mag best brok afwisselen of aanvullen met rauw. Alleen ik zou dan alleen KVV toevoegen en Golden Stanley zegt dat ze een totale afwisseling van brok/kvv en zelf samengestelde maaltijden geen probleem vindt.
Maar, en dat is mijn persoonlijke mening, ik zou gewoon eens beginnen met een maaltijdje KVV en dan rustig opbouwen. Als jouw hond geen problemen van zijn darmen heeft, ga je gewoon verder met het rauw uitbreidden en als dan blijkt dat hij het prima er op doet, dan kan je zelf de keuze maken om voor alles afwisselen te gaan of toch wat meer behoudend zoals ik het zou doen. Kijk naar je hond, begin rustig met KVV en bouw het dan uit, zover je wilt en zover het goed gaat.
Maar, en dat is mijn persoonlijke mening, ik zou gewoon eens beginnen met een maaltijdje KVV en dan rustig opbouwen. Als jouw hond geen problemen van zijn darmen heeft, ga je gewoon verder met het rauw uitbreidden en als dan blijkt dat hij het prima er op doet, dan kan je zelf de keuze maken om voor alles afwisselen te gaan of toch wat meer behoudend zoals ik het zou doen. Kijk naar je hond, begin rustig met KVV en bouw het dan uit, zover je wilt en zover het goed gaat.
- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Contacteer:
cas heeft volgens mij een vrij sterke maarRoelfien schreef:Nee, dat zeggen we niet, hoor.Je mag best brok afwisselen of aanvullen met rauw. Alleen ik zou dan alleen KVV toevoegen en Golden Stanley zegt dat ze een totale afwisseling van brok/kvv en zelf samengestelde maaltijden geen probleem vindt.
de eerste jaren heeft hij op pittah gestaan :N: toen ben ik FF gaan geven
dat krijgt hij nu al een jaar of 4 denk ik
zo af en toe voor de lekker kvv, en dan bedoel ik dus echt af en toe (eens per 2 a 3 weken ofzo)
nu heeft hij vorige week zaterdag een kippenpoot gekregen, dat is helemaal goed gegaan, gewoon goede ontlasting(alleen een ander kleurtje), hij heeft niet overgegeven, was gewoon helemaal zichzelf.
maar echt overgaan op barf wil ik (nog) niet
ten eerste heb ik geen plek in m'n vriezer, en ten tweede wil ik het niet omdat ik geen buiten heb. ik ga toch echt geen dingen geven die smerig zijn, stinken, sappen achterlaten
zo kan ik nog wel even doorgaan
dus cas die krijgt gewoon eens per week iets rauw ipv brok, wat niet al te vies is, dus dan kom ik al snel uit op kip haha
- mandyy
- Vaste gebruiker
Dat is dus ook mijn probleem, we hebben een hele kleine vriezer. M'n moeder vind het gelukkig niet erg dat ik ook Smuldier voer (ze overweegt nu zelfs om het Balou te laten proberen
) en zo af en toe kippennekken (in een zakje, goed afgesloten zodat zij niks ziet) vind ze gelukkig ook niet erg. Maar ik moet echt niet de hele vriezer vol gaan stouwen met vlees voor mn hond.
-
Golden Stanley
Roelfien schreef:Nee, dat zeggen we niet, hoor.Je mag best brok afwisselen of aanvullen met rauw. Alleen ik zou dan alleen KVV toevoegen en Golden Stanley zegt dat ze een totale afwisseling van brok/kvv en zelf samengestelde maaltijden geen probleem vindt.
Gezien mijn ervarng met Whooper en de vele honden die ernaast nog volop brok krijgen niet, nee. De tussenstap KVV is in die zin niet nodig.![]()
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
Ik vind het meer dan logisch dat als er hier een vraag gesteld wordt er ook hier een antwoord op komt zonder doorverwijzing.Addy schreef:Op zich met je eens maar ik vind het niet zo netjes als je gast bent op het ene forum om dan door te gaan verwijzen naar een ander forumGolden Stanley schreef:Tja, ik ben ook van mening dat mensen die geïnteresseerd zijn beter af zijn op de fora die er voor zijn. Op mijn eigen forum staat info waarvoor ik me te pletter heb geschreven, wat ik echt niet op een algemeen forum ga plaatsen en wat zeer goed is onderbouwd. Mensen moet de vrijheid worden gegund zich een eigen beeld te vormen over de verschillende rauwe voedingsmogelijkheden die er zijn. Leuk dat dit hier besproken wordt, maar de echte achtergrond en nog veeeeel meer vind je toch op die voedingsfora.![]()
Juist ook omdat dit forum een binnenkomer is voor alle soorten hondeneigenaren die info zoeken voor wat dan ook voor hun honden, of dit nu training,pakwerk of wat dan ook is.
Er staan links genoeg bij handtekeningen of de www en zoals Addy ook zegt, als je meer wilt weten vindt je vanzelf wel je info!
Maar het verschil in hoe hondeneigenaren met de voeding van hun honden omgaan maakt dit forum juist interessant!

-
Golden Stanley
Het gaat mij niet om vragen die hier gesteld worden. Het gaat mij om het vervolg daarop.........verwijzing naar het bottendocument bv. zonder linkvermelding naar de verschillende fora voor veel meer achtergrondinfo dan wat hier te halen valt, zou op zijn plaats zijn. Maar aangezien ik jou en nog iemand hier ook langer ken dan vandaag, speelt ook hier weer eigenbelang een grotere rol en draait het ook bij jullie maar om 1 forum, toch?ien schreef:Ik vind het meer dan logisch dat als er hier een vraag gesteld wordt er ook hier een antwoord op komt zonder doorverwijzing.Addy schreef:Op zich met je eens maar ik vind het niet zo netjes als je gast bent op het ene forum om dan door te gaan verwijzen naar een ander forumGolden Stanley schreef:Tja, ik ben ook van mening dat mensen die geïnteresseerd zijn beter af zijn op de fora die er voor zijn. Op mijn eigen forum staat info waarvoor ik me te pletter heb geschreven, wat ik echt niet op een algemeen forum ga plaatsen en wat zeer goed is onderbouwd. Mensen moet de vrijheid worden gegund zich een eigen beeld te vormen over de verschillende rauwe voedingsmogelijkheden die er zijn. Leuk dat dit hier besproken wordt, maar de echte achtergrond en nog veeeeel meer vind je toch op die voedingsfora.![]()
Juist ook omdat dit forum een binnenkomer is voor alle soorten hondeneigenaren die info zoeken voor wat dan ook voor hun honden, of dit nu training,pakwerk of wat dan ook is.
Er staan links genoeg bij handtekeningen of de www en zoals Addy ook zegt, als je meer wilt weten vindt je vanzelf wel je info!
Maar het verschil in hoe hondeneigenaren met de voeding van hun honden omgaan maakt dit forum juist interessant!
Het is hetzelfde als dat eigenaren van honden met epilepsie worden doorverwezen naar het betreffende forum daarvoor. Waarom googlen om achter die info te moeten komen? Over gastvrijheid gesproken.
- Roelfien
- Zeer actief
Daarom zou het mooi zijn als er 1 topic sticky mocht staan hier met alle linken naar alle rauw voer fora. Dan zou je van alle gedoetjes af zijn, want zo kan niemand meer beticht worden van eigenbelang.
Maar ja, dan krijg je weer de discussie wie er bovenaan het lijstje mag komen te staan.
En dat vind ik wel heel jammer, dat Farmfood zo moeilijk doet over de linken en sticky's. Want dan waren deze "over en weer toestandjes "niet meer aan de orde en kreeg iedereen alle verwijzingen naar alle fora.
Maar ja, dan krijg je weer de discussie wie er bovenaan het lijstje mag komen te staan.
En dat vind ik wel heel jammer, dat Farmfood zo moeilijk doet over de linken en sticky's. Want dan waren deze "over en weer toestandjes "niet meer aan de orde en kreeg iedereen alle verwijzingen naar alle fora.
-
Golden Stanley
Ik betwijfel wie uiteindelijk moeilijk doet, maar goed. Ik ben nogal recht voor zijn raap af en toe, maar dit viel me op. Vandaar nog even het aanhalen ervan. Niet rot bedoeld.Roelfien schreef:Daarom zou het mooi zijn als er 1 topic sticky mocht staan hier met alle linken naar alle rauw voer fora. Dan zou je van alle gedoetjes af zijn, want zo kan niemand meer beticht worden van eigenbelang.
Precies, maar die indruk wordt door bepaalde mensen zelf gewekt. Las net een oud topic uit 2004, waarin het een en ander leek bevestigt. Vandaar mijn opmerking. En ik beticht niemand, hoor. Het gaat mij dan om de werkelijke reden die linken niet toe te staan.![]()
Maar ja, dan krijg je weer de discussie wie er bovenaan het lijstje mag komen te staan.![]()
Dat is gelul. Ik heb ook mijn linken vermeld en ga echt niet zitten afstrepen wie waar en waarom. Ja, 1 forum komt er duidelijk niet meer op, maar er blijven er zat over.
- Roelfien
- Zeer actief
Kan je het linkje van die topic uit 2004 plaatsen, want ik begrijp niet waar je naar verwijst. Ook je antwoord begrijp ik echt niet. Want het is wel zeer zeker Farmfood zelf die duidelijk heeft aangegeven geen sticky te willen op het bottendocument en ook problemen te hebben met de linken die in dat document stonden. Ook na verwijdering van de linkjes is door Farmfood aangegeven dat zij de sticky niet wensen. 
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Golden Stanley
Nee, ik ga die link niet weer terug opzoeken, dat kost me teveel tijd. Het ging over geband worden op de verschillende rauwe voedingsfora en het introduceren van Barf Natuurlijk hier. Toen dacht ik, raad je de koekoek dat hier op dit forum die stickies niet opgaan. That's all.Roelfien schreef:Kan je het linkje van die topic uit 2004 plaatsen, want ik begrijp niet waar je naar verwijst. Ook je antwoord begrijp ik echt niet. Want het is wel zeer zeker Farmfood zelf die duidelijk heeft aangegeven geen sticky te willen op het bottendocument en ook problemen te hebben met de linken die in dat document stonden. Ook na verwijdering van de linkjes is door Farmfood aangegeven dat zij de sticky niet wensen.
Ik stuitte er vanmiddag bij toeval op, omdat ik iets zocht...op google...voor mijn forum. Hou het er maar op dat de sponsor het niet wil. Maar buiten dat, krijg je weer die discussie waarom er dan binnen zo'n topic niet verwezen kan worden. Bij deze vind ik het dan van Farmfood nogal onverantwoord dat niet toe te staan. Dus de enige optie die overblijft, is dat mensen elkaar dan gaan PB'en. Ik vind dat maar vreemd, maar dat was duidelijk, he.