Stomme vraag, als het wel warm is, is er iemand die een draagtas over heeft? Dan kunnen we zeker weten mee want dan kan Tsuk gewoon in de tas.
Ik heb in elk geval een onwijs kek roze Ezy Dog tuigje voor haar gekocht gister, dus ze is helemaal blits
Moderator: moderatorteam
Ik heb een draagtas dubbel (was hem kwijt, nieuwe gekocht, oude weer gevondenJinx schreef:Zo, even een kickje. Ik hoop echt dat het niet te benauwd is.
Stomme vraag, als het wel warm is, is er iemand die een draagtas over heeft? Dan kunnen we zeker weten mee want dan kan Tsuk gewoon in de tas.
Ik heb in elk geval een onwijs kek roze Ezy Dog tuigje voor haar gekocht gister, dus ze is helemaal blits

Oh! Super!Moos schreef:Ik heb een draagtas dubbel (was hem kwijt, nieuwe gekocht, oude weer gevondenJinx schreef:Zo, even een kickje. Ik hoop echt dat het niet te benauwd is.
Ik heb in elk geval een onwijs kek roze Ezy Dog tuigje voor haar gekocht gister, dus ze is helemaal blits). Ik moet even checken of ik ze allebei nog kan vinden (er kan er zomaar weer eentje kwijt zijn
), maar dan kan je die sowieso wel krijgen van me als je wilt?
Het gaat om deze:
Ik vind het een fijne tas, als er geen hond in zit is het ook maar een klein slap dingetje, dus heb je geen giga tas om je nek hangen![]()
Ze liggen in de slaapkamer waar Saar die bang is voor onweer nu net rustig ligt dus ik kan nu even niet kijken of ik er nog steeds twee heb.
Maar als je wilt kan ik dat later wel even doen
Ik pb je wel evenJinx schreef:Oh! Super!Moos schreef:Ik heb een draagtas dubbel (was hem kwijt, nieuwe gekocht, oude weer gevondenJinx schreef:Zo, even een kickje. Ik hoop echt dat het niet te benauwd is.
Ik heb in elk geval een onwijs kek roze Ezy Dog tuigje voor haar gekocht gister, dus ze is helemaal blits). Ik moet even checken of ik ze allebei nog kan vinden (er kan er zomaar weer eentje kwijt zijn
), maar dan kan je die sowieso wel krijgen van me als je wilt?
Het gaat om deze:
Ik vind het een fijne tas, als er geen hond in zit is het ook maar een klein slap dingetje, dus heb je geen giga tas om je nek hangen![]()
Ze liggen in de slaapkamer waar Saar die bang is voor onweer nu net rustig ligt dus ik kan nu even niet kijken of ik er nog steeds twee heb.
Maar als je wilt kan ik dat later wel even doen
Zeg, als je hem toch dubbel hebt...Wat wil je ervoor hebben? Als het kan wil ik hem dan wel meteen van je overnemen..

Of ik mis een heel stuk uit mijn herinnering, of ik heb het niet meegekregen. Heb ik weer.Jinx schreef:Alleen de vorige keer dat we gingen wandelen, toen moesten we jullie nog inhalen, weet je nog? Omdat ze dus had gespuugdZoek stok! schreef:Ja 11 uur. Is ze wagenziek dan?Jinx schreef:Nou wij komen zeker weten![]()
11 Uur is het? Hopen dat Tsuk niet weer de auto en mij onderkotst

Geloof me, ik wil het ook snel vergeten. Ze had mn trui ook ondergekotstZoek stok! schreef:Of ik mis een heel stuk uit mijn herinnering, of ik heb het niet meegekregen. Heb ik weer.Jinx schreef:Alleen de vorige keer dat we gingen wandelen, toen moesten we jullie nog inhalen, weet je nog? Omdat ze dus had gespuugdZoek stok! schreef:Ja 11 uur. Is ze wagenziek dan?Jinx schreef:Nou wij komen zeker weten![]()
En daar heb ik gewoon naast gelopen? :N:Jinx schreef:Geloof me, ik wil het ook snel vergeten. Ze had mn trui ook ondergekotstZoek stok! schreef:Of ik mis een heel stuk uit mijn herinnering, of ik heb het niet meegekregen. Heb ik weer.Jinx schreef:Alleen de vorige keer dat we gingen wandelen, toen moesten we jullie nog inhalen, weet je nog? Omdat ze dus had gespuugdZoek stok! schreef: Ja 11 uur. Is ze wagenziek dan?![]()

Rook je me niet dan?Zoek stok! schreef:En daar heb ik gewoon naast gelopen? :N:Jinx schreef:Geloof me, ik wil het ook snel vergeten. Ze had mn trui ook ondergekotstZoek stok! schreef:Of ik mis een heel stuk uit mijn herinnering, of ik heb het niet meegekregen. Heb ik weer.Jinx schreef: Alleen de vorige keer dat we gingen wandelen, toen moesten we jullie nog inhalen, weet je nog? Omdat ze dus had gespuugd![]()
Oké, maar ik liep met Bianca heurJinx schreef:Hij is altijd bij Lars geweest heurAri@ne schreef:Ik kan je wat dat betreft een verhaal over Quasar vertellen toen hij nog niet bij jullie was :N: .Jinx schreef:Nou wij komen zeker weten![]()
Ook bij Groeneveld![]()
Maar ga jij nog mee?
Tja.Ari@ne schreef:Oké, maar ik liep met Bianca heurJinx schreef:Hij is altijd bij Lars geweest heurAri@ne schreef:Ik kan je wat dat betreft een verhaal over Quasar vertellen toen hij nog niet bij jullie was :N: .Jinx schreef:Nou wij komen zeker weten![]()
Ook bij Groeneveld![]()
Maar ga jij nog mee?![]()
Ik weet het nog niet, solly.
Ik ook, maar even afwachten hoe het dan gaatJinx schreef:Tja.Ari@ne schreef:Oké, maar ik liep met Bianca heurJinx schreef:Hij is altijd bij Lars geweest heurAri@ne schreef: Ik kan je wat dat betreft een verhaal over Quasar vertellen toen hij nog niet bij jullie was :N: .
Ook bij Groeneveld![]()
Maar ga jij nog mee?![]()
Ik weet het nog niet, solly.
Maar heb er idd weleens iets over gehoord![]()
Nouja, hoop dat je meegaat