he ja leuk onderwerp :p
Vera gaat volgende week onder 't mes , op aanraden van de DA toch maar doen . gezien ik niet ga fokken en er toch een groot risico was .
heb vera nu bijna 2 jaar goed over nagedacht ze is nu ongeveer 3,5 dus moet dan toch maar worden .
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sterilisatie
Moderator: moderatorteam
- FrisianOutlawftVera
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse x Mechelse Herder ( Mei 2005 )
Hollandse x Mechelse Herder ( Dec 2013 ) - Aantal honden: 2
sterilisatie
Frisian Outlaw ft Vera
Frisian Outlaw ft Fardau

Frisian Outlaw ft Fardau

- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
sterilisatie
Wens Vera maar vast sterkte van mij
Wordt het een gewone sterilisatie of een laparoscopische? Wij hebben Pippy volgende de laatste manier laten doen en dat beviel zowel Pip als ons heel goed! De volgende dag scheurde ze weer als vanouds rond, had 3 kleine sneetjes en hoefde dus ook geen kap of zo om
groetjes, Ingrid
groetjes, Ingrid
-
Neeltje
Re: sterilisatie
Dat werd hier ook na de reguliere castratie gedaan.Ingrid48 schreef:Wens Vera maar vast sterkte van mijWordt het een gewone sterilisatie of een laparoscopische? Wij hebben Pippy volgende de laatste manier laten doen en dat beviel zowel Pip als ons heel goed! De volgende dag scheurde ze weer als vanouds rond, had 3 kleine sneetjes en hoefde dus ook geen kap of zo om
![]()
groetjes, Ingrid
- FrisianOutlawftVera
- Actief
geen idee eigenlijk , ze zouden even kijken wat handig was .
'k blijf bij vera tot ze onderzeil is . ze heeft nog last van verlatings angst . is er toch nog niet uit helaas .
heeft ze opgelopen bij de vorige eigenaar , die was van kern gezond tot 2 maand later dood . ze heeft al die tijd bij m geweest tot ie dood was .
dus ik ben er als ze onderzeil gaat maar ben er ook weer als ze wakker word. dus niks engs geen vreemde mensen of een vreemde plek en geen baasje
'k blijf bij vera tot ze onderzeil is . ze heeft nog last van verlatings angst . is er toch nog niet uit helaas .
heeft ze opgelopen bij de vorige eigenaar , die was van kern gezond tot 2 maand later dood . ze heeft al die tijd bij m geweest tot ie dood was .
dus ik ben er als ze onderzeil gaat maar ben er ook weer als ze wakker word. dus niks engs geen vreemde mensen of een vreemde plek en geen baasje
Frisian Outlaw ft Vera
Frisian Outlaw ft Fardau

Frisian Outlaw ft Fardau

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- FrisianOutlawftVera
- Actief
ik loop even 2 tellen mee offtopic 
ja ik help daar bij het opzadelen voor de beginners lessen , en poets de paarden/ponies , en natuurlijk de keoling van de kreupele paarden en ponies doe dat sinds 2005 . altijd met veel plezier en heb dan het furom .. naja tis een beetje heel rustig . komt vast wel weer op gang na de vakantie
n thnx. hopelijk gaat alles goed met Vera
heb t niet zo op operaties ...
ja ik help daar bij het opzadelen voor de beginners lessen , en poets de paarden/ponies , en natuurlijk de keoling van de kreupele paarden en ponies doe dat sinds 2005 . altijd met veel plezier en heb dan het furom .. naja tis een beetje heel rustig . komt vast wel weer op gang na de vakantie
n thnx. hopelijk gaat alles goed met Vera
heb t niet zo op operaties ...
Frisian Outlaw ft Vera
Frisian Outlaw ft Fardau

Frisian Outlaw ft Fardau