Ik probeer hem dit echt uit zijn hoofd te praten, hij en zijn vriendin hebben al een vlinderhondje (die niet echt bestand zal zijn tegen een lompe sterke pup, lijkt mij) en zijn vriendin is niet in staat om een sterke hond uit te laten ivm met lichamelijke problemen. Ik heb het er al eerder met hem over gehad, toen stond het plan van aanschaf nog in de kinderschoenen, ik hoopte dat het nog een aantal jaren zou gaan duren voordat hij tot aanschaf zou overgaan. (hij woont nog thuis, wil gaan samenwonen, trouwen, heeft net een baan). Lijkt mij nou niet echt een ideale situatie om aan een stafford (amerikaanse) te beginnen. Mede omdat zijn moeder een heel oud maltezertje heeft rondlopen. Ik hoop dat ik nog tot ze door kan dringen maar ik ben bang van niet. Weet niet precies wat ik met deze topic wil, maar moest even mijn ei kwijt. Ik ben zo bang dat ze zich verkijken op dit ras. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik het schitterende honden vind en dat ze in de handen van verantwoorde eigenaren prima honden zijn. Om hiermee aan te geven niet weer een discussie te willen aanslingeren betreffende "vechthonden"