Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zelfde rondje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Sita schreef:
kitty schreef: Iedere dag is anders en ook als baas zorg je er natuurlijk voor dat geen dag hetzelfde is. Dat heeft meer te maken met hoe je zelf met je honden om gaat dan met de route die je loopt :wink:
Helemaal mee eens. Ik loop dan wel veel dezelfde routes, maar ik ben wel bezig met de hondjes. Speurspoortje uitzetten voor Taro, balletje verstoppen voor Sita, enz. En kom elke dag weer andere hondjes tegen en die moeten ook even begroet worden.
Dat doe ik ook wel, spelletjes spelen, apportereerofeningen, met andere honden omgaan. Ik wil wel meer, maar de hond moet dat ook kunnen natuurlijk. Ook zorg ik er wel voor dat geen dag hetzelfde is. Zolang de hond het naar zijn zin heeft, heb ik dat ook.
En met deze warmte zijn de rondjes overdag kort en in de ochtend en avond langer.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

wij hebben een paar routes maar heel veel afwisseling is er niet. voor loslopen heb ik voor sam 3 plekken: de akkeroverloop als er geen pony's staan, het hondenuitlaatveldje en onze eigen tuin.

voor lola iets meer maar ook dat redelijk in de buurt.

pascal loopt altijd hetzelfde rondje met ze. veilig, je weet wat je tegen gaat komen en toch afwisselend genoeg qua omgeving.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”