Op de hei waar we zeker 3 tot 4 keer per week komen, eigenlijk ook wel een vaste route.
In het weekend gaan we wel vaak naar een ander gebied toe.
Moderator: moderatorteam
toch wel jammer, als ik het zo lees,Sita schreef:Ik loop eigenlijk wel veel dezelfde rondjes. 's Ochtends sowieso, dan moet ik echt nog even wakker worden. Geen goed plan om dan van mijn vaste route af te wijken![]()
Op de hei waar we zeker 3 tot 4 keer per week komen, eigenlijk ook wel een vaste route.
ik weet niet hoe jouw hersenen inelkaar steken maar de mijne werken prima hoor...Pak-de-bal schreef:wat leuk is voor degene, die altijd dezelfde ronde doen:
om het een keer andersom te doen:
dus het einde is het begin, en dat is best wel moelijk , hoor![]()
dus de bocht is niet meer rechtsom , maar nu eens linksom
en dat stimuleerd ook ònze hersenen, wat goed is, als ook bij de hond
dat wist jij zeker niet, hè?yamie schreef:Pak-de-bal schreef:wat leuk is voor degene, die altijd dezelfde ronde doen:
en dat stimuleert ook ònze hersenen, wat goed is, als ook bij de hond
![]()
het "in spiegelbeeld lopen" valt mij anders toch wel tegen , hoorHayley84 schreef:rechterbocht of linkerbocht... het is mij om het even
Helemaal mee eens. Ik loop dan wel veel dezelfde routes, maar ik ben wel bezig met de hondjes. Speurspoortje uitzetten voor Taro, balletje verstoppen voor Sita, enz. En kom elke dag weer andere hondjes tegen en die moeten ook even begroet worden.kitty schreef: Iedere dag is anders en ook als baas zorg je er natuurlijk voor dat geen dag hetzelfde is. Dat heeft meer te maken met hoe je zelf met je honden om gaat dan met de route die je loopt
Nou als ik lekker aan het wandelen ben dan train ik m'n hersens niet hoor, ik loop rustig ontspannenPak-de-bal schreef:het "in spiegelbeeld lopen" valt mij anders toch wel tegen , hoorHayley84 schreef:rechterbocht of linkerbocht... het is mij om het even
maar het schijnt neurologiosch toch wel heel goed voor onze hersenen te zijn,
om die te blijven trainen, als we ouder gaan worden.
Lieverd. Het leuke aan rondjes is dat het rondjes zijn. Of je nu linksom of rechtsom gaat, het blijft hetzelfde rondje.Pak-de-bal schreef:wat leuk is voor degene, die altijd dezelfde ronde doen:
en dat stimuleerd ook ònze hersenen, wat goed is, als ook bij de hond
Ockenburg, groot losloopgebeid , een eindje verder als de UithofLysette schreef:We lopen meestal wel in hetzelfde gebied, maar daar dan wel andere routes. Maar ik heb hier ook nog niet zo veel ondekt, de uithof dan, het strand en er is een hondenzwemvijver met een grasveldje alleen die vijver ligt helemaal vol kroos dus das ook niet zo handig
Thnx! Kunnen we weer wat nieuws gaan doenPak-de-bal schreef:Ockenburg, groot losloopgebeid , een eindje verder als de UithofLysette schreef:We lopen meestal wel in hetzelfde gebied, maar daar dan wel andere routes. Maar ik heb hier ook nog niet zo veel ondekt, de uithof dan, het strand en er is een hondenzwemvijver met een grasveldje alleen die vijver ligt helemaal vol kroos dus das ook niet zo handig
er achter is de Hyacinthentuin, moeten de honden vast , maar mooi natuurgebied
Op de Kijkduinsetsraat bij een koffietent er in , dat paadje leidt tot de golfclub
Meer en Bosch ( bij mij zowat in de achtertuin, ook heel gezeliig klein parkje, iedreen kent elkaar daar)
In Monster op de dijk, een stuk dijk is losloopgebied , Monster in en dan bij de molen naar rechts
strand bij eind Machiel Vrijenhoeklaan , nu dit jaar mag je ook met je honden daar , bij strandtent even zitten, heerlijk !
keuze genoeg,
leuk, dan komen we elkaar wel tegen