Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Leuke reactie op mijnalbum.nl
(reactie op een foto van de springpole)
hoe maak je een hond kapot
zo dus
hoop dat deze hond snel van jullie
wordt afgenomen
en een goed leven krijgt
maar zal wel niet spuitje zal het wel
worden
Jammer dat "anita" niet even haar emailadres erbij zet....
Rossi en een slecht leven ... dat zijn 2 dingen die niet in 1 zin passen
neem even een kijkje op Rossi's website zou ik zeggen.
hoe maak je een hond kapot
zo dus
hoop dat deze hond snel van jullie
wordt afgenomen
en een goed leven krijgt
maar zal wel niet spuitje zal het wel
worden
Jammer dat "anita" niet even haar emailadres erbij zet....
Rossi en een slecht leven ... dat zijn 2 dingen die niet in 1 zin passen
neem even een kijkje op Rossi's website zou ik zeggen.
Ja blijkbaar...
Ik kreeg een email dat ik een reactie had op een foto van mijnalbum.nl
Daar staan helemaal niet veel foto's op, had ik alleen even gedaan omdat mij ftp server eruit lag.
Maar goed, ze reageerde dus op een foto van Rossi met de springpole.
Rossi is hier alles, onze kleine prinses, we hebben alles voor haar over dus als iemand mij beschuldigd van het niet goed zorgen voor Rossi ...
Hayley84 schreef:Ja blijkbaar...
Ik kreeg een email dat ik een reactie had op een foto van mijnalbum.nl
Daar staan helemaal niet veel foto's op, had ik alleen even gedaan omdat mij ftp server eruit lag.
Maar goed, ze reageerde dus op een foto van Rossi met de springpole.
Rossi is hier alles, onze kleine prinses, we hebben alles voor haar over dus als iemand mij beschuldigd van het niet goed zorgen voor Rossi ...
mijn bloed kookt
Joh, laat lekker gaan..
dat mens weet blijkbaar niet beter.
ik snap dat je je eraan irriteerd maar tot zo'n mensen doordringen is toch vechten tegen de bierkaai.
Jijzelf weet toch hoe het zit?
en dat is het allerbelangrijkst.
Leuk is anders, ben ik helemaal met je eens.
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
pfff lekker laten gaan! Zulke mensen zijn te laf om hun mailadres te geven!
Ik zie niet in waarom de springpole slecht zou zijn. De enige die misschien minder blij wordt, is het gebit van Rossi! haha, maar ach, tis een sterke hond, dus ik denk dat het wel goed zit!
Wanneer je de foto´s ziet zonder verder de achtergrond te weten zouden ze bij ´Jan met de Pet´ best over kunnen komen alsof er ergens een ´vechthond´ gekweekt wordt...
Men ziet een staff die ergens inhangt op een plaatsje zonder mensen maar met grote hekken .
De meeste mensen zijn wat kortzichting met betrekking tot staffs helaas. Wel een laffe reactie, alleen een naam en verder niets
Joh, er boven staan en lekker laten waaien..
SannePP schreef:pfff lekker laten gaan! Zulke mensen zijn te laf om hun mailadres te geven!
Ik zie niet in waarom de springpole slecht zou zijn. De enige die misschien minder blij wordt, is het gebit van Rossi! haha, maar ach, tis een sterke hond, dus ik denk dat het wel goed zit!
Ik laat haar ook niet elke dag aan de springpole hangen.
Hij hangt er nu een maand en als ze er een kwartier mee gespeeld heeft is het veel.
Ach, dat is bij ons over ons en hond ook weleens gebeurd, dat er complete onwaarheden werden verkondigd tegenover anderen.
Sommige mensen zijn niet wijs en worden zelf gelukkig van het zwartmaken van anderen, zo komen ze aan hun trekken.
Dus vergeet die domme grobbetrol, dat soort mensen zijn geen seconde van je aandacht waard
Kaiou schreef:Wanneer je de foto´s ziet zonder verder de achtergrond te weten zouden ze bij ´Jan met de Pet´ best over kunnen komen alsof er ergens een ´vechthond´ gekweekt wordt...
Men ziet een staff die ergens inhangt op een plaatsje zonder mensen maar met grote hekken .
De meeste mensen zijn wat kortzichting met betrekking tot staffs helaas. Wel een laffe reactie, alleen een naam en verder niets
De andere kant van de tuin wordt je ook niet vrolijk van, we moeten nog gras leggen en die betonnen schutting.. tja die heb je hier in de buurt overal. Het is gewapend beton dus niet 1-2-3 af te breken.
Volgend jaar maken ze een parkeerplaats achter die schutting dus ik verwacht dat gemeente een nieuwe muur laat metselen. (hoop ik)
Ik zit je site net door te spitten. Wil hier al neerzetten om welke foto's gaat het dan in godsnaam? Ik zie een vrolijke lieve hond die in een prima omgeving bivakeert en zo te zien van een fijne fokker afkomt (zo van de foto's te oordelen...). Wat voor recht heeft iemand om zoiets neer te pennen. Sommige mensen zijn echt zwaar ziek. Helaas herkenbaar, maar schijnbaar put men daar een orgasme uit ofzo.
Golden Stanley schreef:Ik zit je site net door te spitten. Wil hier al neerzetten om welke foto's gaat het dan in godsnaam? Ik zie een vrolijke lieve hond die in een prima omgeving bivakeert en zo te zien van een fijne fokker afkomt (zo van de foto's te oordelen...). Wat voor recht heeft iemand om zoiets neer te pennen. Sommige mensen zijn echt zwaar ziek. Helaas herkenbaar, maar schijnbaar put men daar een orgasme uit ofzo.
Ik denk dat ik gewoon schrok van die reactie, ik heb hem net verwijderd.
Hopelijk blijft ze weg.
Ik hoop eigenlijk dat die Anita iemand van hier is die snel op Rossi's site gaat kijken en inziet dat het fout gezien heeft.
Ik heb de foto's verder alleen op het staffordforum gezet dus vandaar...
Mens, wat kan jou het nou schelen wat zomaar iemand schrijft.
En die tuin lijkt me heerlijk, die wil ik ook wel hebben, met zo'n degelijke muur. Likje lichtgele verf zou ik zeggen
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Hayley84 schreef:Ik denk dat ik gewoon schrok van die reactie, ik heb hem net verwijderd.
Hopelijk blijft ze weg.
Ik hoop eigenlijk dat die Anita iemand van hier is die snel op Rossi's site gaat kijken en inziet dat het fout gezien heeft.
Ik heb de foto's verder alleen op het staffordforum gezet dus vandaar...
Nou, ik hoop dat die Anita hier inderdaad meeleest. Ik vind zulke reacties enkel en alleen om te kwellen en te geilen op een of andere machtskronkel ronduit te ziek voor woorden. Je doet er mensen pijn mee, terwijl je ze in wezen misschien niet eens kent.
Jeetje, ook nog zo'n klein hok voor je hond met maar 1 privebuitendeur, een minescull zwembadje wat ze met tweeen moeten delen: jij moet wel een heel slecht mens zijn!
wij hebben ook zo'n lelijke betonschutting! Zonde is dat he! We bedenken nog wat we er mee moeten. Tot die tijd hebben we er potjes met fleurige plantjes aangehangen
Kaiou schreef:Wanneer je de foto´s ziet zonder verder de achtergrond te weten zouden ze bij ´Jan met de Pet´ best over kunnen komen alsof er ergens een ´vechthond´ gekweekt wordt...
De andere kant van de tuin wordt je ook niet vrolijk van, we moeten nog gras leggen en die betonnen schutting.. tja die heb je hier in de buurt overal. Het is gewapend beton dus niet 1-2-3 af te breken.
Volgend jaar maken ze een parkeerplaats achter die schutting dus ik verwacht dat gemeente een nieuwe muur laat metselen. (hoop ik)
Nou, Rossi is vrolijk zat in de tuin zo te zien! Niks mis mee . Maar ik kan me voorstellen dat de foto´s bij ´zomaar iemand´ die verder niets over de achtergrond en situatie weet vreemd over zouden kunnen komen.
Maar zoals ik al zei is het
Laat je dag er niet door verpesten!
ps. Rossi heeft het beter dan Kaiou al moet ze het badje delen. Kaiou past er niet eens helemaal in
Laatst gewijzigd door Kaiou op 24 jul 2008 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Golden Stanley schreef:
Nou, ik hoop dat die Anita hier inderdaad meeleest. Ik vind zulke reacties enkel en alleen om te kwellen en te geilen op een of andere machtskronkel ronduit te ziek voor woorden. Je doet er mensen pijn mee, terwijl je ze in wezen misschien niet eens kent.
Het enige wat ik zie is een hond met een flostouw!
Zeker in combinatie met alle andere foto's vind ik het commentaar van deze persoon volledig ten onrechte.
(en ik ken noch jou, noch de hond, en nee, in eerlijkheid zijn Staf's nog steeds niet mijn favoriete ras
Trek het je niet aan.....!! Idioten hou je overal!
Ochja, de foto's bekeken te hebben, ziet ze er ook verschrikkelijk uit en al die enge dingen die jullie met haar doen. Niets van aantrekken joh, mensen met een dusdanige vreemde denkwijze kun je toch geen seconde serieus nemen.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~