Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Niet rottweiler of pitbull maar tekkel is agressiefste hond.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

tineke schreef:
Pak-de-bal schreef:nou wat raar , .... :19: ... want die "wetenschappers" hebben het niet aan mij gevraagd , maar dat klopt ook wel,
want ik ben het hier helemaal niet mee eens.

ik heb tot nu toe in die 6 jaar hele leuke tekkels altijd ontmoet , en ik heb andere ervaringen dus ,
jùist met grote honden , want die zijn dus meer agressief :neenee:

maar ja, ik ben dan ook niet gervraagd :roll:
Wetenschappers doen ook serieus onderzoek die vragen het aan een autoriteit op dat gebied :mrgreen: :wink:
als ik jou wat vraag, ben ik ook ineesn een "wetenschapper" :smile:

het is een heel onbeduidende aanwijzing namelijk, iedreen kan "wetenschapper" zijn. :19:
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Pak-de-bal schreef:nou wat raar , .... :19: ... want die "wetenschappers" hebben het niet aan mij gevraagd , maar dat klopt ook wel,

ik heb tot nu toe in die 6 jaar hele leuke tekkels altijd ontmoet , en ik heb andere ervaringen dus ,

He verdorrie, doen zo'n onderzoek, vergeten ze uitgerekend jou te vragen! :oohja:
Naad
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff

Ongelezen bericht door Naad »

Geer schreef:

He verdorrie, doen zo'n onderzoek, vergeten ze uitgerekend jou te vragen! :oohja:
:mrgreen:
Afbeelding
Rust zacht meisje, ik zal je missen 7-8-1995 - 25-11-2009
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

:smile: :smile: :smile:
Takkie_Teckel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Takkie_Teckel »

Devel schreef:
Nee, teckels, chi's zijn geen honden meer, zelfs de kat is groter :smile2: geef mij maar een hond boven de 35 CM! :ok:
Gaaaaaaaap
Je mag wel een keer met mijn teckel komen spelen hoor, zul je zien dat ze vollop hond is en alles kan en doet wat een grotere hond ook kan., wat een belachelijke opmerking zeg.
Het huiveringwekkende Nina monster
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Nanna schreef:
Takkie_Teckel schreef:
Devel schreef:
Nee, teckels, chi's zijn geen honden meer, zelfs de kat is groter :smile2: geef mij maar een hond boven de 35 CM! :ok:
Gaaaaaaaap
Je mag wel een keer met mijn teckel komen spelen hoor, zul je zien dat ze vollop hond is en alles kan en doet wat een grotere hond ook kan., wat een belachelijke opmerking zeg.
één woord: dwergpikje ;-)
:mrgreen:

Zo was ik een paar weken geleden alleen met Vera op stap, kwam ik een man tegen met een Berner. Terwijl de honden snuffelden kwam er ook wat klein grut langsgelopen en begon die man te vertellen dat dat toch geen echte honden waren? Kijk zijn Berner, en zo'n Golden als Vera, dan had je het tenminste over een beetje normale maten. Maar dat kleine spul, dat ze dat nog hond noemde uberhaupt.
Ik heb hem vriendelijk door laten l*llen en niet gemeld wat ik nog thuis had zitten.
Loser :pffff:
Afbeelding
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

:mrgreen: hier denken de mensen dat vast ook wel eens. totdat dick begint te blaffen, dan springen ze achteruit :pffff: en denken dat er een enge herder achter hun staat :smile:

heb al veel mensen gehad die verschrikt omkeken als dick begon te blaffen en zochten naar een grote hond die aan het blaffen was. toen ze dick zagen keken ze toch even raar.

zag gister een duitse dog op het strand (prachtbeest) van een afstand. heb wel even tegen dick gezegd: als we ooit veel ruimte hebben wil het vrouwtje ook zoon hond :wink:
maar dat is niet om de grote (juist niet) maar meer om de mooite van zoon hond (vind ik dan) en de grotere zijn vaak de sullen :pffff:
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

Nanna schreef:
brenjomi schreef: de mooite van zoon hond
:N:
Dit gaat je een schaduwweekban opleveren :pffff:
:mrgreen: waarom :pffff:
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
Tring
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tring »

Bij ons op ringtraining zitten ook teckels. En ze zijn zooo cute. Ruwhaartjes en korthaartjes. Heel lief, blaffen niet. Eentje is van dezelfde leeftijd als Keeff, en die 2 dollen ook altijd met elkaar. Heerlijke beesies! Zelf vind ik de Chi niet agressief. De hondjes van Keeff's fokster zijn allemaal zo lief, en vrij en speels. En ze geven heerlijke kusjes. Nee, er zit volgens mij geen kwaad in. Iedereen kan Keeffer aaien en knuffelen zonder problemen. Ze stikken misschien wel omdat Keefffer blijft kussen. :smile2: Keeffer is mijn 1e eigen hond, we hebben ook nog een herderteef. En een paar jaar terug hadden we ook nog een andere herder erbij. Maar ik heb zelf nooit een hond hoeven opvoeden, dus dit was best een uitdaging. Keeff is een ongelooflijke schat, dus ik denk dat ik wel wat goed gedaan heb tijdens het opvoeden. :smile2: Keeffer is een keer aangevallen door een Jack Russel, ik vind dat ras zó eng. Maar we kwamen ook een keer iemand met 2 jackies tegen en die waren dan wel weer lief. Maar de meesten blaffen en proberen Keeff te bijten. Tikje jammer. :wink:
xx Marr en Keeff
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”