Een tijdje geleden had ik een topic geopend ivm het vele plassen en drinken van Pacha. Uiteindelijk bleek het toch baarmoederontsteking te zijn en zij is daar begin juni aan geopereerd. De eerste dagen na de operatie leek het echt heel erg goed te gaan maar daarna zakte dat toch weer in. In eerste instantie gingen we er vanuit dat ze gewoon nog moest herstellen van de operatie en de eerste paar dagen had ze ook wat meer medicijnen gehad. Een paar weken na de operatie was Pacha nog steeds erg sloom tijdens de wandelingen en bleef ze veel op haar kussen liggen. We zijn toen weer naar de DA geweest en Rymadil meegekregen voor het geval er nog ergens een ontsteking in het lichaam zat. Dit hebben we ongeveer 10 dagen gegeven maar helaas geen verschil
Gisteravond had ik weer een afspraak met de DA om verder te gaan onderzoeken (o.a. bloedonderzoek). Een paar dagen daarvoor had ik het er nog met een collega over en die vroeg nog heeft ze geen bultjes o.i.d.? Ik dacht er toen aan dat Pacha toen ze bij de DA was voor de diagnose ivm baarmoederontsteking er toen ook wat kleine bultjes geconstateerd waren bij haar melkklieren. Die zouden na de verwijdering van de baarmoeder waarschijnlijk ook weer van zelf wegtrekken. Ik heb toen ongeveer een week na de operatie nog wel een keer gevoeld en toen voelde ik vrijwel niets meer. Zodra ik thuis was toch maar weer gevoeld bij Pacha en ik voelde behoorlijk grote bulten zitten...
Gisteravond dus bij de DA geweest en meteen ook gezegd wat ik gevoeld had, dus DA ging ook voelen... Helaas veranderde dit de hele situatie en blijkt dit dus kanker te zijn

. Bij een van haar achterpoten zijn ook de lymfleklieren opgezet en de DA vreest dus voor uitzaaiingen. Ze gaan dit nu onderzoeken, hopelijk weten ze daar maandag meer over en anders horen we het dinsdagochtend. Voor dinsdag hebben we nu sowieso een afspraak staan voor operatie om de tumoren te verwijderen. Dit gaat waarschijnlijk wel lastig worden omdat ze bij beide achterste melkklieren dus tumoren heeft zitten en het lastig is om dan de huid weer goed aan elkaar te krijgen. Mocht Pacha uitzaaiingen hebben dan moet er nog gekeken worden wat de mogelijkheden zijn.
Het is nu ineens zo anders allemaal dan we dachten... ik hoop dat Pacha echt nog een hele tijd bij ons mag blijven. Ik kan het nu ook nog niet helemaal bevatten. We hadden ook gewoon de hoop na de operatie van de baarmoeder dat we ons vrolijke meisje weer terugkregen, dit hadden we absoluut niet verwacht

.