Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kvv merken mengen?
Moderator: moderatorteam
- Nimrod
- Actief
Kvv merken mengen?
Momenteel geef ik alleen Smuldier (daar is hij op afgespeend), maar dat wil ik binnenkort gaan afwisselen met Carnibest.
Hoe kan ik dat het beste doen?
Moet het op verschillende dagen/ apart van elkaar gegeven worden, of kan je de soorten ook onderling vermengen als dat qua hoeveelheid toevallig makkelijker uitkomt?
Alvast bedankt!
Hoe kan ik dat het beste doen?
Moet het op verschillende dagen/ apart van elkaar gegeven worden, of kan je de soorten ook onderling vermengen als dat qua hoeveelheid toevallig makkelijker uitkomt?
Alvast bedankt!

- Dondersteen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondjes
Volgens mij kan je dat gewoon samen geven of mengen of de ene keer en de andere keer iets anders.
Als hij het niet lust zou je het kunnen mengen en dan steeds iets minder er door doen.
Lijkt mij veel beter als hij verschillende soorten KVV lust.
Ik gaf vroeger voordat ik zelf ging samenstellen ook steeds iets anders dan smuldier,dan rodi ,(van Duck kregen ze diarree)
CB enz.
Als hij het niet lust zou je het kunnen mengen en dan steeds iets minder er door doen.
Lijkt mij veel beter als hij verschillende soorten KVV lust.
Ik gaf vroeger voordat ik zelf ging samenstellen ook steeds iets anders dan smuldier,dan rodi ,(van Duck kregen ze diarree)
CB enz.

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Je mag het gewoon mengen.
Ik denk zelfs dat je dat ook het beste kan doen in het begin: smuldier aanvullen met wat Carnibest en dan per maaltijd iets meer Carnibest en steeds minder smuldier. Dan weet je zeker dat het goed gaat bij zo'n jonge hond. Maar als je na een paar maaltijdjes merkt dat je hond er goed op gaat (dus ontlasting netjes) dan mag je ook gewoon per maaltijd afwisselen of mengen. Dat is het leuke van KVV.
Ik denk zelfs dat je dat ook het beste kan doen in het begin: smuldier aanvullen met wat Carnibest en dan per maaltijd iets meer Carnibest en steeds minder smuldier. Dan weet je zeker dat het goed gaat bij zo'n jonge hond. Maar als je na een paar maaltijdjes merkt dat je hond er goed op gaat (dus ontlasting netjes) dan mag je ook gewoon per maaltijd afwisselen of mengen. Dat is het leuke van KVV.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
In memoriam Yentie en Toby
- Nimrod
- Actief
-
~Suzanne~
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Ik meng het als ik van beide nog heb anders zet ik ze gewoon in 1x overSuzanne123 schreef:Hoi,
Ik zou zelf niet mengen... beide voeren zijn weliswaar compleet, maar toch ook anders van samenstelling.
Wel kun je probleemloos elke maaltijd wat anders aanbiedenmits alles (doorgaans) maar een complete maaltijd is!
Suzanne

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Bij Bowie meng ik soms ook. Maar hij krijgt wel 3 verschillende merken in de week. Drie dagen CB, 2 dagen Kivo en 2 dagen Smuldier. Ik wissel de smaken daarbinnen ook weer af. Het lijkt me beter en lekkerder voor de hond.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl