even, niks koken hoor! alles rauw gevenSannePP schreef:Gisteravond even overlegd met mijn vriend en hij is - wat ik niet verwacht had - voor kvv! Hij is zelf chefkok en ziet het helemaal zitten om in de toekomst zelf voor Cena te gaan koken!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Allergie?
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Re: aan de slag!

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Nou, gister bij de DA geweest. Ze kon niets vreemds vinden; geen bultjes, plekjes, beestjes, irritaties... Alleen een paar rode vlekjes tussen de teentjes, maar niets zorgwekkends.
Omdat we nog maar 3 weken Care Croq voeren, wil ze dat we dat nog eens 3 weken blijven doen. Het duurt minimaal 6 weken voordat het andere voer helemaal uit het systeem van een pup is.
Omdat ze nog zo jong is, kunnen er ook veel andere redenen zijn voor haar gekrab:
een tik/ slechte gewoontje, uit verveling, om aandacht te krijgen, jeuk van het ruien/ puppyhaar een voedselallergie, maar ook bijvoorbeeld een mijt- of pollenallergie.
We kijken het de komende weken aan en komen over een maandje terug. Dan is ze 17 weken en kunnen we alsnog een allergieonderzoek doen.
Afwachten dus...
Omdat we nog maar 3 weken Care Croq voeren, wil ze dat we dat nog eens 3 weken blijven doen. Het duurt minimaal 6 weken voordat het andere voer helemaal uit het systeem van een pup is.
Omdat ze nog zo jong is, kunnen er ook veel andere redenen zijn voor haar gekrab:
een tik/ slechte gewoontje, uit verveling, om aandacht te krijgen, jeuk van het ruien/ puppyhaar een voedselallergie, maar ook bijvoorbeeld een mijt- of pollenallergie.
We kijken het de komende weken aan en komen over een maandje terug. Dan is ze 17 weken en kunnen we alsnog een allergieonderzoek doen.
Afwachten dus...
RIP Cena
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
wendy71 schreef:Met alle respect, maar rijst is ook een graansoort.Gittje schreef:
As je brok voert en je hond is allergisch aan granen, kan je overwegen om Bentro Kronen Nutriotional Balance Lam & rijst te geven. Er zit daar uitsluitend rijst als koolhydraten in
áls je hond daadwekelijk allergisch is voor graan is ie dat ook als je hem rijst voert.
Zaak aan ts om daadwekelijk uit te vinden of haar hond allergisch is of een intollerantie heeft aangaande graan.
dat is niet per definitie waar.
mijn sam is allergisch voor graan maar kan tegen rijst. hier zit verschil in.
edit: ik heb al gezien dat je dit rechtgezet hebt maar laat dit toch staan omdat je echt zegt dat ie als ie voor granen allergisch is: is ie dat ook als je hem rijst voert.