Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

A

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

halloOo
Vaste gebruiker

A

Ongelezen bericht door halloOo »

Aufeubgeg9inggwwg
Laatst gewijzigd door halloOo op 19 jul 2008 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Yup :wink: Mijn dame kan best los met andere honden maar houd absoluut niet van druk gedoe.
halloOo
Vaste gebruiker

Valerie schreef:Yup :wink: Mijn dame kan best los met andere honden maar houd absoluut niet van druk gedoe.
Ow, mijn Fox is heel druk, haha! We kunnen het toch altijd een keer proberen? :) Ik ben wel pas 16 xD Erg?
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

halloOo schreef:
Valerie schreef:Yup :wink: Mijn dame kan best los met andere honden maar houd absoluut niet van druk gedoe.
Ow, mijn Fox is heel druk, haha! We kunnen het toch altijd een keer proberen? :) Ik ben wel pas 16 xD Erg?
Nu er bij haar ED is geconstateerd laat ik haar sowieso niet meer bij drukke honden :wink: Ze vind het zelf niet leuk en scherpe bewegingen kunnen nadeling zijn voor haar gezondheid..
halloOo
Vaste gebruiker

Valerie schreef:
halloOo schreef:
Nu er bij haar ED is geconstateerd laat ik haar sowieso niet meer bij drukke honden :wink: Ze vind het zelf niet leuk en scherpe bewegingen kunnen nadeling zijn voor haar gezondheid..
Okeey, zonde! Dus het gaat niet door?
halloOo
Vaste gebruiker

Ook niemand anders?
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

halloOo schreef:Ook niemand anders?
Ik wandel altijd hier op Hemmeland, kunnen ze heerlijk rennen, zwemmen etc, ligt in Monnickendam :wink:
Binnenkort gaan we hier weer met een club wandelen en aansluitend een bbq dus je bent welkom, we moeten alleen nog de datum prikken :mrgreen:
halloOo
Vaste gebruiker

Addy schreef:
Ik wandel altijd hier op Hemmeland, kunnen ze heerlijk rennen, zwemmen etc, ligt in Monnickendam :wink:
Binnenkort gaan we hier weer met een club wandelen en aansluitend een bbq dus je bent welkom, we moeten alleen nog de datum prikken :mrgreen:
Leuk :mrgreen: Als de datum er is, wil je het me dan laten weten zodat ik kan kijken of ik meekan?
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

halloOo schreef:
Addy schreef:
Leuk :mrgreen: Als de datum er is, wil je het me dan laten weten zodat ik kan kijken of ik meekan?
ja hoor :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”