Mijn ideecloris schreef: Dat snap ik niet, Chira is ook oud, Fangio is ook oud en toch ga ik bij twijfel even langs de kliniek, gister zelfs nog omdat de oudjes erge diaree hadden en ze hebben nu wat medicijnen om het ongemak minder te maken en Chira haar hartpillen? het is bijna niet te zien zo'n klein rotpilletje maar het maakt het leven van haar aangenaam.
Beetje raar om te roepen dat je niet voor allerlei pillen naar een d.a. rent, je weet dat oudere dieren vaker iets nodig hebben en of je er nou 2 of 4 geeft wat maakt dat nou uit, in een plakkie worst en hoppa weg zijn de pillen![]()
Mijn honden zijn nog niet zo oud (net 5 en 6 jaar geworden), maar vrijdagavond was de ene aan het hoesten en frequent, krachtig slikken gegaan en de andere gisterenmiddag voor de tweede keer deze week aan de diarree.
Ik ben 's-middags met ze in de auto gestapt en naar de dierenarts gereden. Ze hebben allebei een prikje gehad en wat pilletjes en nu, een dag later: hoesten is weg, het slikken is weg en er worden weer keiharde drollen gedraaid.
Ja, die dierenarts kost geld, maar dat staat bij mij in geen verhouding tot het lichamelijk welzijn van m'n honden. Die zag ik zienderogen opknappen en vandaag zijn we gewoon weer lekker een lange wandeling wezen doen, met dank aan de dierenarts...........