lijkt me sterk dat hij niks er van weet en dan nog kan hij toch er wel wat aan doen en dan is het nog zijn vriendin die dat doet die zou ik dus mooi bij het grof zettendoggy schreef:Vind ik ook, alleen als hij er nou niets van wist, wat ook volgensmij het geval is, dan kan hij er ook weinig aan doen, denk ik.twinkeltje schreef:maakt geen drol uit voor mij het is toch nog zijn vriendin dat is net zo ergdoggy schreef:Hij heeft er geloof ik niet voor gekozen om die pups te kopen.twinkeltje schreef: alleen exen die zo met dieren om gaan zijn hier niet welkom
Zijn vriendin heeft dat zelf gedaan.
Ze wonen namelijk niet samen ( nog niet).
Ik weet niet of ze het met hem heeft overlegt, maar ik denk het niet.
Alleen het pupje terug brengen naar de fokker denk ik.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pupje is de dupe.
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Met zulke mensen wil ik niet eens contact (ex of niet). Want je zegt wel dat je ex er niets aan kan doen, maar juist hij is in de gelegenheid om er wat aan te doen. En mocht hij dat niet doen, dan zou ik mij er helemaal verre van houden. Want nu zorg jij ook voor een van die pups, dus ben jij ook deels opgezadeld met een probleem van je ex. Dus dan mag die ex wel snel voor een goede oplossing zorgen.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
- twinkeltje
- moderator
- twinkeltje
- moderator
nee hem mits haar ex een hem is is haar ex een zei dan is het haar maar met haar heeft zei geen relatie dus is het ook niet ex maar die andere is haar ex dus die moet bij het grof wand die doet er toch net zo hard aan meeranetje schreef:Volgens mij bedoelt twinkeltje dat hij haar bij het grof moet zettenInge O schreef:als ze hem willen meenementwinkeltje schreef: die zou ik dus mooi bij het grof zetten.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
twinkeltje schreef:nee hem mits haar ex een hem is is haar ex een zei dan is het haar maar met haar heeft zei geen relatie dus is het ook niet ex maar die andere is haar ex dus die moet bij het grof wand die doet er toch net zo hard aan meeranetje schreef:Volgens mij bedoelt twinkeltje dat hij haar bij het grof moet zettenInge O schreef:als ze hem willen meenementwinkeltje schreef: die zou ik dus mooi bij het grof zetten.

Helemaal duidelijk

Ik denk precies hetzelfde, dan is het haar probleem en niet jouw probleem. Laat haar lekker uitzoeken wat ze met dat pupje doet. Hoe zielig het misschien ook is, nu zit jij ermee 'opgescheept'. Het zelfde dat bij mij op m'n vorige werkplek iedereen aankwam als ze nog konijn of cavia over hadden. Ja, wat moet ik daar mee, ik heb m'n eigen dieren, had je maar op moeten letten. Maar misschien leer je dat nog als je wat ouder bent.twinkeltje schreef:lijkt me sterk dat hij niks er van weet en dan nog kan hij toch er wel wat aan doen en dan is het nog zijn vriendin die dat doet die zou ik dus mooi bij het grof zettendoggy schreef:Vind ik ook, alleen als hij er nou niets van wist, wat ook volgensmij het geval is, dan kan hij er ook weinig aan doen, denk ik.twinkeltje schreef:maakt geen drol uit voor mij het is toch nog zijn vriendin dat is net zo ergdoggy schreef: Hij heeft er geloof ik niet voor gekozen om die pups te kopen.
Zijn vriendin heeft dat zelf gedaan.
Ze wonen namelijk niet samen ( nog niet).
Ik weet niet of ze het met hem heeft overlegt, maar ik denk het niet.
Alleen het pupje terug brengen naar de fokker denk ik.
- gizmo
- Zeer actief
Wat is dat voor kinderachtige opmerkingMuk schreef:Ik gok 21.doggy schreef:Ik ben in de 20, vanwaar je vraag???Aimee schreef:Jij bent toch nog niet zo oud, Doggy?
Maar ja sneu, gelukkig is de hond nog jong, en zal die wel vrij snel weer kunnen wennen in een nieuwe situatie!![]()
En ook ik zou mij niet bemoeien met het leven van je ex (+ de bijbehorende dieren). Dit zal straks vast wel nog eens kunnen gebeuren, dus ergeren heeft weinig zin. Bovendien moetje ook verder gaan met je eigen leven. En een toekomstige nieuwe vriend ziet het ook niet echt zitten als jij nog met je ex omgaat.
De ex van mijn vriend komt ook nog regelmatig langs
Het is een lief leuk en gezellig mens en onze kapster
Wat is daar dan mis mee?

- Hanneke2
- Zeer actief
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
Ik denk dat het pupje aan het eind van de middag komt.Knoeppie schreef:
Ik zit er al klaar voor![]()
Ik ben zelf zo meteen naar mijn oma en ik ben rond 13 uur weer terug.
Dan even door het huis heen ( de losse dingetjes opruimen) en denk ik dat ze rond een uur of 16.00 er wel zal zijn.
Vandaag en gisteren ben ik al bezig geweest om het huis puppy proof te maken.
Heeft niets met kinderachtig te maken, maar het gedrag van doggy vind ik wel erg naïef. Zeker ook omdat doggy het gedrag van ex enigszins goedpraat door te zeggen dat hij er niets van weet of er weinig aan kan doen. En dat terwijl die ex er toch mooi voor zorgt dat doggy nu met hun probleem wordt opgescheept. Daar kiest zij dan wel zelf voor, maar het is wel "makkelijk" voor de ex. Juist die ex kan (als hij een beetje krachtig in zijn schoenen staat) makkelijkhier wat aan doen.pablo schreef:Wat is dat voor kinderachtige opmerkingMuk schreef:Ik gok 21.doggy schreef:Ik ben in de 20, vanwaar je vraag???Aimee schreef:Jij bent toch nog niet zo oud, Doggy?
Maar ja sneu, gelukkig is de hond nog jong, en zal die wel vrij snel weer kunnen wennen in een nieuwe situatie!![]()
En ook ik zou mij niet bemoeien met het leven van je ex (+ de bijbehorende dieren). Dit zal straks vast wel nog eens kunnen gebeuren, dus ergeren heeft weinig zin. Bovendien moetje ook verder gaan met je eigen leven. En een toekomstige nieuwe vriend ziet het ook niet echt zitten als jij nog met je ex omgaat.
De ex van mijn vriend komt ook nog regelmatig langs
Het is een lief leuk en gezellig mens en onze kapster
Wat is daar dan mis mee?
Dat jouw vriend met zijn ex omgaat kan, maar dan behoren jullie echt wel tot de uitzonderingen. Een toekomstige vriend / vriendin staat daar doorgaans niet om te springen. En dan druk ik mij nog mild uit. Als jij dat een kinderachtigeopmerking vindt, so be it, maar het is wel de realiteit.
Ik pas ook op zijn andere hond, waarom mag ik dan niet op het pupje passen???
Deze honden zitten bij elkaar in huis.
We zijn als vrienden uitelkaar gegaan en daarom hoeft dat nog niet te betekenen dat ik niet meer op zijn dieren mag passen.
Nu is dat pupje niet van hem, maar van zijn vriendin, maar omdat het pupje bij hem in huis is en bij de andere hond, pas ik daar dus ook op.
Ik weet niet hoe ik dit nog anders uit kan leggen.
Het pupje is hier inmiddels al, samen met zijn eigen hondje.
Het is een erg leuk en aandoenlijk pupje, wat zeer aan de andere honden hangt, wat logisch is.
Vooral Beike en Molly ( zo heet ze), zijn niet bij elkaar weg te houden.
Ze kan het met de katten vinden en ook met het vogeltje hier in huis.
Voor de belangstellenden
, de foto's staan in het foto topic, ik ga ze nu uploaden 
Deze honden zitten bij elkaar in huis.
We zijn als vrienden uitelkaar gegaan en daarom hoeft dat nog niet te betekenen dat ik niet meer op zijn dieren mag passen.
Nu is dat pupje niet van hem, maar van zijn vriendin, maar omdat het pupje bij hem in huis is en bij de andere hond, pas ik daar dus ook op.
Ik weet niet hoe ik dit nog anders uit kan leggen.
Het pupje is hier inmiddels al, samen met zijn eigen hondje.
Het is een erg leuk en aandoenlijk pupje, wat zeer aan de andere honden hangt, wat logisch is.
Vooral Beike en Molly ( zo heet ze), zijn niet bij elkaar weg te houden.
Ze kan het met de katten vinden en ook met het vogeltje hier in huis.
Voor de belangstellenden

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Renske schreef:Een blijvertje?doggy schreef: Vooral Beike en Molly ( zo heet ze), zijn niet bij elkaar weg te houden.

Nee, ik weet wel zeker van niet.
Of mijn moeder moet opslag verliefd zijn ( die komt zondag terug van vakantie), maar ik denk het niet.
Ze vind het hartstikke leuk, maar we hebben al zo veel dieren

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Zou wel leuk zijn voor Beike..doggy schreef:Renske schreef:Een blijvertje?doggy schreef: Vooral Beike en Molly ( zo heet ze), zijn niet bij elkaar weg te houden.
![]()
![]()
Nee, ik weet wel zeker van niet.
Of mijn moeder moet opslag verliefd zijn ( die komt zondag terug van vakantie), maar ik denk het niet.
Ze vind het hartstikke leuk, maar we hebben al zo veel dieren

Een hondenvriendinnetje.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Moeders wil is wet, begrijpelijk.doggy schreef:Ze kunnen het goed met elkaar vinden en ze spelen ook met elkaar.wendy71 schreef:
Zou wel leuk zijn voor Beike..![]()
Een hondenvriendinnetje.
Ik wil haar wel houden, maar mijn moeder wil dat niet ( dat weet ik wel zeker).
En dat kan ik me voorstellen.
Jammer hé.

Net in fotohoek gekeken, ze is onwijs leuk.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
wendy71 schreef:Moeders wil is wet, begrijpelijk.doggy schreef:Ze kunnen het goed met elkaar vinden en ze spelen ook met elkaar.wendy71 schreef:
Zou wel leuk zijn voor Beike..![]()
Een hondenvriendinnetje.
Ik wil haar wel houden, maar mijn moeder wil dat niet ( dat weet ik wel zeker).
En dat kan ik me voorstellen.
Jammer hé.![]()
Net in fotohoek gekeken, ze is onwijs leuk.
Ze is echt een schatje.
Lekker rustig ( niet superdruk), en nu ligt ze te slapen in de computerkast, naast de stoel waar ik op zit.
De stoel staat voor de opening van de kast.

Ze kan met alles eniedereen overweg en vind niks eng.
ze loopt al mooi aan de riem en luistert al goed naar haar naam en ze komt als je haar roept.
Ook is ze al aardig zindelijk.
-
- Zeer actief
Erg sneu dat mensen zo met dieren omgaan!
En ik snap best dat je op het pupje wilt passen hoor, als jij daar geen problemen mee hebt, dan hoeft een ander er ook geen probleem van te maken.
Die ex van je moet zijn vriendin maar eens even hard de waarheid vertellen, dat ze ten eerste al een goede fokker op had moeten zoeken.
Ten tweede niet zomaar twee pups tegelijk moet kopen.
Ten derde eerst dingen moet overleggen als ze denkt met hem verder te willen op serieuze basis.
Ten vierde moet beseffen dat dieren levende wezens zijn met gevoel en dat ze zorgen nodig hebben en dat het geen fiets is die je even inruilt of wegdoet als hij niet bevalt!
En als laatste dat ze zelf heel snel een oplossing moet gaan bedenken omdat hij niet haar soris op gaat lossen!
En ik snap best dat je op het pupje wilt passen hoor, als jij daar geen problemen mee hebt, dan hoeft een ander er ook geen probleem van te maken.
Die ex van je moet zijn vriendin maar eens even hard de waarheid vertellen, dat ze ten eerste al een goede fokker op had moeten zoeken.
Ten tweede niet zomaar twee pups tegelijk moet kopen.
Ten derde eerst dingen moet overleggen als ze denkt met hem verder te willen op serieuze basis.
Ten vierde moet beseffen dat dieren levende wezens zijn met gevoel en dat ze zorgen nodig hebben en dat het geen fiets is die je even inruilt of wegdoet als hij niet bevalt!
En als laatste dat ze zelf heel snel een oplossing moet gaan bedenken omdat hij niet haar soris op gaat lossen!

Ze heeft een huisje
Ze is zo net opgehaald door een man.
Ze hadden thuis een hond, een X Tibetaanse Spaniel en een Malthezer.
Omdat de pup bij mij was, heeft mijn ex haar eerst bij mij weg gehaalt en toen naar zijn huis gereden en vanaf daar is ze geplaatst.
Ik ben zo blij dat ze nu een huisje heeft.
Later heb ik lopend de bench gebracht ( hij woont op een loopafstand van mij), en toen zat haar nieuwe baasje daar nog.
Ik had er een heel goed gevoel bij.
Het was eigenlijk helemaal mijn pakkie aan niet, maar toch was ik erg met het pupje begaan.
Ik ben zo blij dat ze een huisje heeft.

Ze is zo net opgehaald door een man.
Ze hadden thuis een hond, een X Tibetaanse Spaniel en een Malthezer.
Omdat de pup bij mij was, heeft mijn ex haar eerst bij mij weg gehaalt en toen naar zijn huis gereden en vanaf daar is ze geplaatst.
Ik ben zo blij dat ze nu een huisje heeft.
Later heb ik lopend de bench gebracht ( hij woont op een loopafstand van mij), en toen zat haar nieuwe baasje daar nog.
Ik had er een heel goed gevoel bij.
Het was eigenlijk helemaal mijn pakkie aan niet, maar toch was ik erg met het pupje begaan.
Ik ben zo blij dat ze een huisje heeft.
- Hanneke2
- Zeer actief
Ja maar beagles zijn zo leuk!Addy schreef:vreemdgangerHanneke2 schreef:Alle relatietoestanden effe aan de kant:
Een beaglepuppeding in de aanbieding?
Hou me tegen.![]()
Nietdoennietdoennietdoennietdoennietdoen. (Ik praat nu even tegen mezelf.)

edit: Fijn dat ze een nieuwe baas heeft, en leuk dat hij in de buurt woont, dan kan je haar af en toe nog eens zien.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Ik weet niet of hij in de buurt woont.Hanneke2 schreef:
edit: Fijn dat ze een nieuwe baas heeft, en leuk dat hij in de buurt woont, dan kan je haar af en toe nog eens zien.
Mijn ex woont op loopafstand van mij.
De persoon waar ik de bench heen bracht, was mijn ex.
Waar Molly nu woont weet ik niet, ja, bij een jong echtpaar die al een hond hadden, maar welke woonplaats weet ik niet.
Ik heb die man gesproken en het voelde goed aan.
Nu regelde ik dat verder niet, maar ik had er zeker wat van gezegd als ik er geen goed gevoel bij had.
-
- Zeer actief
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
- Ann Everaert
- Actief