Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pupje is de dupe.
Moderator: moderatorteam
Pupje is de dupe.
Komt mijn ex gisteren bij me met een Beagle pup van 8 wk.
Zijn vriendin had 2 pups gekocht, een Malthezer en deze Beagle.
Maar de Beagle zou het Malthezertje aangevallen hebben en nu moet de Beagle weg.
Ze heeft eerder een pup gehad en die heeft ze weg gedaan, waarom weet ik niet zeker, maar ik geloof omdat hij te druk was.
Ik vind het zo zielig voor de pup.
De pup blijft bij hem thuis, totdat er een nieuw huisje voor is en als hij weg moet, zal de pup bij haar zijn, of bij mij.
Zijn vriendin had 2 pups gekocht, een Malthezer en deze Beagle.
Maar de Beagle zou het Malthezertje aangevallen hebben en nu moet de Beagle weg.
Ze heeft eerder een pup gehad en die heeft ze weg gedaan, waarom weet ik niet zeker, maar ik geloof omdat hij te druk was.
Ik vind het zo zielig voor de pup.
De pup blijft bij hem thuis, totdat er een nieuw huisje voor is en als hij weg moet, zal de pup bij haar zijn, of bij mij.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ow sorry joh :N: Ik dacht dat je veel jonger was, daarom vond ik het een beetje raar dat de vriendin van je ex zomaar 2 pups kon kopen. Mijn excusesdoggy schreef:Ik ben in de 20, vanwaar je vraag???Aimee schreef:Jij bent toch nog niet zo oud, Doggy?
Maar ja sneu, gelukkig is de hond nog jong, en zal die wel vrij snel weer kunnen wennen in een nieuwe situatie!

Haha, geeft niks hoorAimee schreef:Ow sorry joh :N: Ik dacht dat je veel jonger was, daarom vond ik het een beetje raar dat de vriendin van je ex zomaar 2 pups kon kopen. Mijn excusesdoggy schreef:Ik ben in de 20, vanwaar je vraag???Aimee schreef:Jij bent toch nog niet zo oud, Doggy?
Maar ja sneu, gelukkig is de hond nog jong, en zal die wel vrij snel weer kunnen wennen in een nieuwe situatie!

Helemaal met je eens, het is niet jouw probleem. Want zo komt er straks weer 'n pupje voorbij lopen. Laat ze het lekker zelf oplossen.twinkeltje schreef:ik denk altijd zo laat je ex fijn je ex blijven en leef je eigen leven
als het al eerder is gebeurd zul je ook deze keer er niks aan kunnen doen dan je eigen ergeren
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
idem hier. ik dacht: even doorlezen hoe dit zit! :N:Aimee schreef:Ow sorry joh :N: Ik dacht dat je veel jonger was, daarom vond ik het een beetje raar dat de vriendin van je ex zomaar 2 pups kon kopen. Mijn excusesdoggy schreef:Ik ben in de 20, vanwaar je vraag???Aimee schreef:Jij bent toch nog niet zo oud, Doggy?

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Weet je wat het is ??
Ik pas dus sowiezo elk weekend al op zijn hond ( X herder / terriertje).
En nu heeft hij die pup ook zo nu en dan in huis, dit weekend zijn ze beiden weg en dan komt sowiezo het ene hondje en de pup komt dan ook mee, omdat hij weg is en zij ook.
Dus ja... het lijkt mij logisch dat ik dan ook op de pup pas.
Maakt me verder niet uit hoor, ik sta er achter om op de honden te passen, niet omdat het moet, maar omdat ik het zelf graag wil.
Maar ik blijf het zielig vinden voor deze pup, dat ze weg moet.
Ben benieuwd hoe lang de malthezer blijft....
En nu heeft hij die pup ook zo nu en dan in huis, dit weekend zijn ze beiden weg en dan komt sowiezo het ene hondje en de pup komt dan ook mee, omdat hij weg is en zij ook.
Maakt me verder niet uit hoor, ik sta er achter om op de honden te passen, niet omdat het moet, maar omdat ik het zelf graag wil.
En wat dan als jij in het weekend weg wil, plannen hebt? Kijk dat je vrienden of zo wilt helpen prima, maar bij ex-en krijg ik altijd zo'n benauwd gevoel.doggy schreef:Weet je wat het is ??
- Chione
- Zeer actief
Ik heb meestal geen plannen in het weekend.Neeltje schreef:
En wat dan als jij in het weekend weg wil, plannen hebt? Kijk dat je vrienden of zo wilt helpen prima, maar bij ex-en krijg ik altijd zo'n benauwd gevoel.
Ik zit wel met Beike op behendigheid, maar daar is nu een zomerstop.
Ik verwacht ook niet dat het pupje lang blijft hoor, ik hoop dat ze z.s.m. een nieuw huisje krijgt.
Ik heb haar gisteren even gezien en het is een leuk beestje :smile1:
Ik en mijn ex hebben geen ruzie of zo, we zijn als vrienden uit elkaar gegaan.

Ik gok 21.doggy schreef:Ik ben in de 20, vanwaar je vraag???Aimee schreef:Jij bent toch nog niet zo oud, Doggy?

En ook ik zou mij niet bemoeien met het leven van je ex (+ de bijbehorende dieren). Dit zal straks vast wel nog eens kunnen gebeuren, dus ergeren heeft weinig zin. Bovendien moetje ook verder gaan met je eigen leven. En een toekomstige nieuwe vriend ziet het ook niet echt zitten als jij nog met je ex omgaat.
Fout gegoktMuk schreef:
Ik gok 21.![]()
En ook ik zou mij niet bemoeien met het leven van je ex (+ de bijbehorende dieren). Dit zal straks vast wel nog eens kunnen gebeuren, dus ergeren heeft weinig zin. Bovendien moetje ook verder gaan met je eigen leven. En een toekomstige nieuwe vriend ziet het ook niet echt zitten als jij nog met je ex omgaat.

Komen nog wel een paar jaartjes bij op

We zijn gewoon vrienden en meer niet.
Natuurlijk, mocht ik ooit een vriend tegen komen ( ik ben nog steeds opzoek

- twinkeltje
- moderator
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- twinkeltje
- moderator
maakt geen drol uit voor mij het is toch nog zijn vriendin dat is net zo ergdoggy schreef:Hij heeft er geloof ik niet voor gekozen om die pups te kopen.twinkeltje schreef: alleen exen die zo met dieren om gaan zijn hier niet welkom
Zijn vriendin heeft dat zelf gedaan.
Ze wonen namelijk niet samen ( nog niet).
Ik weet niet of ze het met hem heeft overlegt, maar ik denk het niet.
Vind ik ook, alleen als hij er nou niets van wist, wat ook volgensmij het geval is, dan kan hij er ook weinig aan doen, denk ik.twinkeltje schreef:maakt geen drol uit voor mij het is toch nog zijn vriendin dat is net zo ergdoggy schreef:Hij heeft er geloof ik niet voor gekozen om die pups te kopen.twinkeltje schreef: alleen exen die zo met dieren om gaan zijn hier niet welkom
Zijn vriendin heeft dat zelf gedaan.
Ze wonen namelijk niet samen ( nog niet).
Ik weet niet of ze het met hem heeft overlegt, maar ik denk het niet.
Alleen het pupje terug brengen naar de fokker denk ik.
Dat zal in dit geval de Maltezer zijn geweest en zij heeft dit dan als een aanval gezien van de Beagle en daarom moet ze nu weg.Inge O schreef:nou, verkijk je er niet op, puppen van die leeftijd kunnen heel erg tekeer gaan. dat is normaal, hoort er allemaal bij en heeft weinig met agressie te maken - het is puur een spelletje puppenblufpoker, maar als het daarbij gaat om pupjes met een groot gewichtsverschil kan de kleinste daar natuurlijk niet tegenop.Sabby schreef:jeetje sneu voor de pup!
en aanvallen op die leeftijd? dat zal toch niet?

-
- Zeer actief
Daar ben je dan toch zelf bij, lijkt mij.Inge O schreef:nou, verkijk je er niet op, puppen van die leeftijd kunnen heel erg tekeer gaan. dat is normaal, hoort er allemaal bij en heeft weinig met agressie te maken - het is puur een spelletje puppenblufpoker, maar als het daarbij gaat om pupjes met een groot gewichtsverschil kan de kleinste daar natuurlijk niet tegenop.Sabby schreef:jeetje sneu voor de pup!
en aanvallen op die leeftijd? dat zal toch niet?
Hier is een Teckelpup, opgegroeid, samen met en Mech, pup en nog 3 volwassen Mech. er omheen.
Het Teckeltje handhaafde zich goed, maar ik heb wel altijd de boel in de gaten gehouden en ingegrepen indien noodzakelijk.
De Mech. pup, duidelijk gemaakt, tot zover en verder niet!
Nu beiden volwasen en de Teckel weet heel goed duidelijk te maken, waar de grens van de Mech. ligt.

Ik vind, maar dat is *mijn* mening, dat je wanneer je twee pups tegelijk neemt, goed moet nadenken wat de conseqenties daarvan zijn.

Rijkdom is als zeewater: hoe meer men er van drinkt, hoe dorstiger
men wordt.