Ja sorry hoor, maar als je de dierenarts niet kunt betalen, moet je ook niet aan beesten beginnen.......

Moderator: moderatorteam
Ik snap niet dat je schijnbaar op een morgen wakker wordt en denkt:S@ndr@ schreef:denk dat er in Amerika zowiezo al anders naar dieren wordt gekeken, en ermee omgaan gebeurt vaak ook al heel anders.
dan de gemiddelde bezoeker hier op het forum doetdat valt niet te verlijjken
Ja, dát inderdaad. Daar snap ik helemaal niks van. Dan deug je niet als mens vind ik, een slecht hart moet er dan in zitten.Bullenmama schreef:Wat zij nogal eens tegenkomt is dat mensen een hondje in huis hebben wat vertroeteld wordt, en dat er buiten een grote hond ligt te verpieteren waar niet naar omgekeken wordt.
Nou, het gaat mij erom dat, als je één hond adoreert, en de andere laat creperen, dat het er dan niet over gaat dat je honden leuk vind.Nanna schreef:Of je ziet het gewoon echt niet. Als je kindsbeen af opgevoed bent met het idee dat dat normaal is weet je misschien niet beter. Zeker als je een ...ahem....wat lager empatisch vermogen hebt.Jaap* schreef:Ja, dát inderdaad. Daar snap ik helemaal niks van. Dan deug je niet als mens vind ik, een slecht hart moet er dan in zitten.Bullenmama schreef:Wat zij nogal eens tegenkomt is dat mensen een hondje in huis hebben wat vertroeteld wordt, en dat er buiten een grote hond ligt te verpieteren waar niet naar omgekeken wordt.