Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

even een ander de lange wandeling

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

even een ander de lange wandeling

Ongelezen bericht door blondie »

Ik woon alleen werk Fulltime en heb een hond, altijd lekker op pad hoor zodra ik thuis ben, vandaag een sms-je van mijn pa dat hij de hond had meegenomen
toch eens lekker, zeker gezien het vanavond weer baggerweer is.. hij en pa hebben vanmiddag ruim tweeenhalf uur over strand gesjeest.. ik heb lekker op me gemak boodschapjes gedaan, huis aan kant gemaakt en richting ouders gereden, waar een dol enthousiaste hond die toch wat ongeduldig werd waar het vrouwtje bleef.. :mrgreen: me zeer enthousiast kwam begroeten...
Hij leek moe en voldaan, maar op pad met de baas is toch nog leuker haha die hond is onvermoeibaar, ben even de toeristenmarkt opgegaan, maar ik vond het te druk.. de hond is te druk daarvoor (snuft lekker weg is meer gewend los mee te lopen dus aan de riem veroorzaakt het wat getrek.. in die zin druk), en nee ik heb geen zin dat eruit te trainen met zijn zes jaar.. dus lekker weer strand op haha de bofkont.. dus toch eigenlijk mijn eigen ritme en de zijne door weer saampjes op pad te gaan.. over strand door zee..
toch is het fijn als hij eens overdag lekker mee wordt genomen, pa heeft genoten en hij ook, al blijf ik het eng vinden, hij met een ander mee :wink:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Heerlijk toch.
Hier waren we ze een tijd geleden ook 'kwijt' toen we thuis kwamen.
Vrienden hadden ze mee genomen. Geen probleem, die laten ze ook uit als we allebei moeten werken of weg moeten.
Frenkie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frenkie »

Ach, wat lief dat je vader dat spontaan heeft gedaan
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
Afbeelding Afbeelding
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

uit

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

Wat lekker dat je even tijd hebt voor andere dingen! Lief van je vader :ok:

groetjes, Ingrid
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Heerlijk :ok: Mijn ouders doen ook dagelijks een wat langere wandeling ( maar een half uur á uur max omdat boris met zijn heupen in de knoei zit helaas) wat ik ook heerlijk vind. 's avonds nog een uur lopen of korter en nog wat trainen. Echt heerlijk!
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Lekker hoor... soms is dat toch wel echt lekker dat je zelf niet "hoeft" zeg maar... mijn vader neemt regelmatig Samara mee om tewandelen, hun hond wil vaak niet meer en hij wel dus dan haalt hij Samara op die vind het helemaal geweldig om met hem mee tegaan :ok:
En dan kan ik lekker extra met de andere 2 wandelen.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”