-Dhr krabt zich de hele dag rot (is volgens mij vandaag wel al minder als dat het gister was). In de trein terug viel me dat op, en hij heeft ook korstjes op zn staartaanzet/bovenrug. Dus vanuit station eerst met mn span naar de dierenwinkel gelopen en heb een vlooienpipetje op hem los gelaten.
Wat zou dit eventueel kunnen zijn? stress lijkt me niet, aangezien die korstjes er al zaten. In zn liezen zag ik niks van vlooien poepjes ofzo. Misschien iets met zn huidje? voer? Daar kreeg ie van alles wat, ik heb nu lam en rijst brokjes voor hem gehaald omdat ik dus die korstjes al zag..
-Dhr is vreselijk verwent waar hij eerst gewoont heeft en totaal niet opgevoed. Hij sprong gelijk al op de bank bv (niet dat ik het erg vind, maar goed. het gaat om het idee haha) en kent geen een commando. Buiten luisterd hij niet, en kijkt niet eens om als ik zn naam roep. Gelukkig blijft ie wel in de buurt scharrelen, maar prettig vind ik het niet. Hoe kan ik hier het beste op trainen?
-Dhr eet alleen zn brokjes als je er blikvoer door prakt

Dat had ze wel al gezegd, maar ik dacht ammehoela, kga hem geen blikvoer geven :N: Maarja, gister heeft ie een paar happen gegeten en vanmorgen kreeg ik er met moeite 3 brokjes in en dat was het. dus met lange poten toch maar een blikje gekocht (en een rodi worst! vind ie ook lekkah) en inderdaad, zo blieft meneer het wel

Ik had zelf bedacht om hoe langer hoe minder blikvoer door zn eten te prakken en hem zo maar leren om droge brokjes te geven. En Af en toe krijgt ie gewoon kvv net als dat max dat af en toe krijgt. Dat ga ik van de week even proberen als ik het niet vergeet te ontdooien.
Maare. Omdat dhr niks blieft, is het ook moeilijk om hem te belonen met voertjes.

Dit schoot ze zo snel even te binnen. Als ik tegen meer dingen aanloop, dan meld ik me wel