Hallo allemaal,
Sorry dat ik nu pas weer reageer. Ik wilde eerst even afwachten hoe alles zou verlopen met Gismo. Zij zakte dus steeds door zijn pootjes. Zij is 14 jaar en velen dachten dat ze misschien op zou zijn. Op advies ben ik naar de DA geweest. Hij dacht een een ontsteking in de buik. Die gaf haar meteen 2 spuiten en antibioticapillen mee. Het zou na 10 dagen beter moeten gaan. Ze had ook 39.7 koorts.
Er zat echt niks geen leven meer in. Kei zielig. Mijn dochter en ik hebben veel afgejankt die dagen. Maar goed. Na 10 dagen heb ik gebeld en om nog een kuurtje grevraagd. Die kreeg ik. Het ging maar minimaal vooruit.
Afgelopen woensdag gingen we terug naar de DA met het idee dat het waarschijnlijk toch niks meer zou worden. Ik weer janken bij de DA, want ik dacht ik haar zou moeten achterlaten. Maar nee, de DA wilde graag een rontgenfoto maken en gaf haar ook nog een spuit om de koorts te laten zakken.
Op de foto was niets te zien en de DA vroeg ons Gismo de volgende ochtend te brengen. Dan zou hij contrastvloeistof inspuiten en om de paar uur een foto van de darmen maken. De eerste uren was er niets te zien op de foto's. De laatste foto zag de DA dat er iets in het achterste gedeelte van de darmen zat. Waarschijnlijk een stukje hout of botje wat dwars in de darmen vast zat en wat de ontsteking veroorzaakte. Hij gaf een pasta mee wat we Gismo 3 x per dag moesten geven zodat de ontlasting een goede doorgang zou verschaffen. Dit speelde allemaal afgelopen donderdag af. Vanaf vrijdag zien we Gismo zienderogen opknappen. Nu vraagt ze steeds om eten en onderneemt weer van alles.
Ik ben € 250, 00 armer maar een hondje rijker![/b][/size
Groetjes van een blije @nnie
p.s. bedankt nog voor de goede adviezen en jullie medeleven!