Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat in bench bij pup (vetbed of iets anders?)
Moderator: moderatorteam
-
Elisabeth
- Actief
wat in bench bij pup (vetbed of iets anders?)
Ik ben benieuwd wat jullie in de bench hadden liggen bij een pup.
Wij hebben al wel een bench en vetbed gekocht, willen er nog wel bij kopen want als je er 1 in de was hebt is het handig er meerdere te hebben. Gebruikten jullie vetbedden ook meteen bij een pup of hadden jullie eerst oudere kleden/gordijnen ivm knagen en het eventuele plassen/poepen in de bench?
Graag jullie ervaringen.
Elisabeth
Wij hebben al wel een bench en vetbed gekocht, willen er nog wel bij kopen want als je er 1 in de was hebt is het handig er meerdere te hebben. Gebruikten jullie vetbedden ook meteen bij een pup of hadden jullie eerst oudere kleden/gordijnen ivm knagen en het eventuele plassen/poepen in de bench?
Graag jullie ervaringen.
Elisabeth
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat een goede tip, die ga ik onthouden voor als het ooit nodig mocht zijn.Nanna schreef:Ik heb bij de Karwei van die dikke matten gekocht die je ook onder wasmachines legt (prijzig, maar ideaal)en die precies op maat gemaakt.
Daar is dus alvast je dikke verende zachte isolerende onderlaag die niet verschuift.Daarop een kleedje, een vetbedje idd of zo. N 'importe.
- ~Tine~
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- minimax
- Actief
- Contacteer:
-
boxersien
HIer geen pup in een bench gehad, maar boris heeft een op maat geknipt stuk vloerbedekking (elk half jaar nieuw) en een kussen met een schuimrubberen mat erin en een kussen dat eigenlijk een 4 dubbel opgevouwen dekbed is met een hoes erom heen
In de winter ligt er ook nog een vetbed in omdat die zo lekker warm zijn voor hem 
- dretje
- Zeer actief
Takki had altijd fleece dekentjes en oude handoeken in de benck daar kroop hij ook echt lekker onder als hij gign slapen
maar omdat hij nog steeds alles opvreet (hij sabbelt/tut of alles wat van stof is) kan ik nu niets meer in de bench leggen.
Nu heb ik er wel een stuk vloerbedekking in liggen (een mooi afgewerkt stuk .......zo'n staal uit een winkel...dus kamer breed tapijt haha)
maar omdat hij nog steeds alles opvreet (hij sabbelt/tut of alles wat van stof is) kan ik nu niets meer in de bench leggen.
Nu heb ik er wel een stuk vloerbedekking in liggen (een mooi afgewerkt stuk .......zo'n staal uit een winkel...dus kamer breed tapijt haha)
- ridgebackfan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
oude slaapzakken die na de pup periode weg konden en in de eerste maand de oude teddy poezenmand maar daar was ze snel uitgegroeid.
Laatst gewijzigd door ridgebackfan op 14 jun 2008 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes van Anne plus pootjes van Yuma & Dhakiya
*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart
kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info

*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart
kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
-
Sylvia 1980
- Actief
- Contacteer:
Hier gewoon een kussen in de bench. Fahim had ook een vetbed want die hadden we meegekregen uit het nest.
Yaro en Luca hebben wel wat kussens gesloopt maar dat begon pas toen ze al uit de bench waren. Gelukkig was dit snel over.
Fahim heeft tot nu toe (hij is bijna anderhalf) helemaal niets gesloopt.
Yaro en Luca hebben wel wat kussens gesloopt maar dat begon pas toen ze al uit de bench waren. Gelukkig was dit snel over.
Fahim heeft tot nu toe (hij is bijna anderhalf) helemaal niets gesloopt.
Groetjes Sylvia
Poot Yaro, Luca en Fahim
A ridgeback isn't just another dog it's a lifestile
- Laura-Joy
- Zeer actief
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Wieke heeft een vetbed en een fleecedeken in haar benche. Kussens houd ze niet zo van om op te liggen, die zijn alleen leuk om stuk te maken
Het vetbed en de fleecedeken worden ook als een hoopje gemaakt en mevrouwtje gaat dan op de harde ondergrond liggen...lekker koel.
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie

- Chantelle
- Vaste gebruiker
-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
- Sluf
- Actief
- Mijn ras(sen): Boomertje en Shiba Inu X Labrador
- Full Monty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (Harige) Naakthonden
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
na jarenlang een te grote dosis wasgoed te hebben moeten doorstaan en een wasmachine die geen vetbed meer kon zien kwam ik bij de Ikea luierverwisselmatjes tegen, met opblaasbare randen. Die randen heb ik ervanaf geknipt en ben een avondje bezig geweest een dekbedovertrek te veranderen in luierverwisselmatjes-overtrekken. Ik had er wel veel van nodig daar het dagen zoniet weken kan duren eer ik een wasmachine vol heb ermee. Helemaal daar ze compleet zindelijk zijn sinds die dingen zijn gearriveerd. Zul je altijd zien:)
In geval van nog niet zindelijke puppies is het een kwestie van hoesje eraf, matje schoonspoelen en nieuw hoesje erom heen. Voor mij niets anders meer!
In geval van nog niet zindelijke puppies is het een kwestie van hoesje eraf, matje schoonspoelen en nieuw hoesje erom heen. Voor mij niets anders meer!
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
-
Freggel16
- Zeer actief
- Contacteer:
hier meestal spreien in de bench. Makkelijk te wassen als er ongelukjes gebeuren.
@ Sonnie1983: http://www.witjesverzendhuis.nl/cgi-bin ... 8&search=0
@ Sonnie1983: http://www.witjesverzendhuis.nl/cgi-bin ... 8&search=0
Made bij *Jolanda*
Fabulous van hapschaarhove 20-03-2006
Diego Van de Wilde Havana 07-05-2007
Fabulous van hapschaarhove 20-03-2006
Diego Van de Wilde Havana 07-05-2007
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Hmmm denk dat die van ons dat zo kapot maakt.... Dus voorlopig nog maar niet dan.
Beneden hebben we een groot kussen met een hoes er om heen die best stevig is en een gladde stof. Daar bijt hij ook wel eens in maar nog steeds niet stuk. Een kussentje wat we in de bench gelegd hadden. Zacht stof en dan vulling een beetje. Had hij zo open.
Beneden hebben we een groot kussen met een hoes er om heen die best stevig is en een gladde stof. Daar bijt hij ook wel eens in maar nog steeds niet stuk. Een kussentje wat we in de bench gelegd hadden. Zacht stof en dan vulling een beetje. Had hij zo open.
-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer: