Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Veranderingen...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

doggy

Veranderingen...

Ongelezen bericht door doggy »

Merken jullie dat ook bij je hond??

Beike is bijna 2,5 jr.
Hij is gecastreert.

Ik merk dat hij nu veel mkkelijker contact zoekt met vreemde mensen.
( Eerst was hij daar erg bang voor).

Nu loopt hij er soms zo maar op af en komt daar een aaitje halen ( of een koekje als deie mensen dat bij zich hebben :mrgreen: ).

Ook zijn gedrag naar bepaalde rassen ( platte snuiten en Staffords), is veel beter geworden.
( Lees bij het topic gedrag : Gisteren...Ging het goed!!!.).

Komt dat doordat hij nu zeg maar volwassener word??
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

is ie pas gecastreert dan? dat je dat merkt? of is ie al een tijd geleden gecastreert?
en je bent wel blij dus, met die verandering? of vind je het niet leuk dat ie naar vreemde toegaat?
ik hoor en lees wel veel dat een hond zich nog heel goed kan ontwikkelen op die leeftijd. meestal met drie jaar wordt dat echt minder. maar ja, is bij iedere hond weer verschillend. denk wel dat het bij een reu wat meer merkbaar is, door hun hormonen :mrgreen:
ik ben wel benieuwd hoe mijn eigen hond zich gaat ontwikkelen. ha,ha maar dat gaat waarschijnlijk snel genoeg en dan wil ik weer dat ie nog zo jong was :mrgreen:
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Emma schreef:is ie pas gecastreert dan? dat je dat merkt? of is ie al een tijd geleden gecastreert?
en je bent wel blij dus, met die verandering? of vind je het niet leuk dat ie naar vreemde toegaat?
ik hoor en lees wel veel dat een hond zich nog heel goed kan ontwikkelen op die leeftijd. meestal met drie jaar wordt dat echt minder. maar ja, is bij iedere hond weer verschillend. denk wel dat het bij een reu wat meer merkbaar is, door hun hormonen :mrgreen:
ik ben wel benieuwd hoe mijn eigen hond zich gaat ontwikkelen. ha,ha maar dat gaat waarschijnlijk snel genoeg en dan wil ik weer dat ie nog zo jong was :mrgreen:
Hij is afgelopen oktober gecastreert.

Ik ben er juist erg blij mee, dat hij zo verandert is.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ben heeft ongeveer 50% van zijn puberstreken achter zich gelaten ( en dat zijn er nog al wat :mrgreen: ) maar verder is hij niet echt veranderd ( we hebben hem met 1 jaar uit het asiel gehaalt )

Osa is natuurlijk oud, dus ja die is in alle opzichten veranderd eigenlijk.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”