Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rol behang gezocht!
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Rol behang gezocht!
Ik ben opzoek naar een grote rol behang.... Dan kan ik K'eyush er even achterplakken (pup van 9 weken oud)... Grin Ons spookie is echt op boevenpad en ik kan nu al concluderen dat Ikijok echt een heeeeeeel braaf en gemakkelijk pupseltje was... Ikijok heeft nog steeds niet door hoe hij de hordeur open kan maken, K'eyush weet dat al vanaf dag 2. Gewoon een fikse aanloop nemen en dan met kamikazen-actie op ramkoers richting hordeur en dan je volle 8 kg tegen de hordeur werpen en voila: hordeur gaat open! Grin Ikijok staat echt stom te kijken. Zo van: "Hoe doet ie dat"? K'eyush vindt 't ook leuk om te zwemmen in de waterbak. Ging eigenlijk net een paar dagen goed, keurig met vier poten op de grond uit de waterbak drinken. Maar meneer heeft nu iets nieuws bedacht: aanloop en een bommetje maken in de waterbak! Da's leuk, want dan ligt de hele keuken vol water. En alles wordt door hem als potentieel speelgoed of vreetwerk gezien. De wereld wordt duidelijk met de bek verkend. Er worden snoekduiken gemaakt om mijn grote teen "aan te vallen" en blaadjes worden van takken gerukt. Takjes worden opgevreten en gras wordt gemaaid. Schoenveters daar kun je ook leuk mee spelen en ach, de wereld is zooooo leuk voor zo'n puppy! Soms denk ik even "Arrghhhh", ik plak je achter het behang! Angry Maar eigenlijk, moet ik stiekum heeeeel erg lachen.... Grin Mijn kleine spookie, mijn kleine donderstraal, mijn piranha met zijn vlijmscherpe tandjes..... Ik zou 'm niet kunnen missen! smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten
Rachel.
Rachel.

- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
- boemerang
- Zeer actief
- Yv*nn
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ach, straks is ie groot en dan denk ik met weemoed terug aan de puppy-tijd...SannePP schreef:heel herkenbaar! helaas heb ik het behang zelf gebruikt voor cena.
staat je waterbak in een standaard? dat hielp voor cena in ieder geval wel goed om te voorkomen dat ze er in ging zitten enzo![]()
enne... er komt een dag dat je puppiepup groot is en zich kan gedragen hoor! haha

Ik ga een nieuw badje aanschaffen (die we nu hebben is lek). Dan kan hij lekker badderen in de tuin...
Rachel.

- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- MC65
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Moos
- Zeer actief
Ik had Vera laatst onder de douche, nouuuuuuuu daar wilde ze heeeel snel weg. Terwijl ze nota bene al soms zwemtMalamoods schreef:Het rare is dat hij zo 't vogelmeer induikt, of de zee, maar 't badje op de 1 of andere manier niet.... Nu dus wel!
Zijn eetgedrag neemt ook ineens ontzettend toe! Likt zijn bak helemaal leeg!![]()
Rachel.
En dat laatste is ook herkenbaar, Saar is opeens weer erg op de kluiven

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
- Aantal honden: 3
Waar heb je zo'n badje gekocht als ik mag vragen? Onze Diego heeft smiddags als we thuis komen zijn waterbak helemaal leeg. Terwijl als wij werken zijn 3x per dag nog zijn waterbak helemaal vol word gevuld. We hebben het vermoeden dat hij in zijn drinkbak springt omdat het wat warm buiten is. Dus we dachten gister ook al om een grote bak ofzo te kopen waar hij in kon om af te koelen. Maar zo'n zwembadje is misschien ook wel wat. Of kan hij dat helemaal stuk bijten? (is niet de bedoeling dat hij er stukjes van af eet en opeet dus).
Groetjes
Groetjes
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Je hebt bij bijv. speelgoedwinkels van die kunstof badjes (blauwe schelpen) waar je ze in kunt laten badderen, maar ik heb bij zo'n "toeristen winkeltje hier in Egmond aan Zee" een badje gekocht met opstaande rand (zijn niet zo duur) en kunnen niet lek gebeten worden. Maar, alles kan kapot natuurlijk.Sonnie1983 schreef:Waar heb je zo'n badje gekocht als ik mag vragen? Onze Diego heeft smiddags als we thuis komen zijn waterbak helemaal leeg. Terwijl als wij werken zijn 3x per dag nog zijn waterbak helemaal vol word gevuld. We hebben het vermoeden dat hij in zijn drinkbak springt omdat het wat warm buiten is. Dus we dachten gister ook al om een grote bak ofzo te kopen waar hij in kon om af te koelen. Maar zo'n zwembadje is misschien ook wel wat. Of kan hij dat helemaal stuk bijten? (is niet de bedoeling dat hij er stukjes van af eet en opeet dus).
Groetjes

Rachel.
- Sonnie1983
- Zeer actief
Zo'n blauwe schelp ding kan ook kapot natuurlijk maar moet hij toch eerst lang en hard in knauwen wil hij daar een stuk vanaf hebben 
Ik ga eens overleggen vanavond met vriendje. Misschien zijn er nog andere tips? Het is ons vermoeden in ieder geval dat hij in zijn waterbak springt om een beetje af te koelen ofzo. Het is voor anders een raadsel waarom zijn drinkbak leeg is. Het is toch een vrij grote bak en die word helemaal vol gedaan, door mij voor ik ga en dan nog 3x.

Ik ga eens overleggen vanavond met vriendje. Misschien zijn er nog andere tips? Het is ons vermoeden in ieder geval dat hij in zijn waterbak springt om een beetje af te koelen ofzo. Het is voor anders een raadsel waarom zijn drinkbak leeg is. Het is toch een vrij grote bak en die word helemaal vol gedaan, door mij voor ik ga en dan nog 3x.
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Kun je niet filmen wat hij doet bij jou afwezigheid? Wellicht is de waterbak gewoon leuk speelgoed? Als hij echt veel drinkt, zou ik een bezoekje da doen....Sonnie1983 schreef:Zo'n blauwe schelp ding kan ook kapot natuurlijk maar moet hij toch eerst lang en hard in knauwen wil hij daar een stuk vanaf hebben

Rachel.
- Sonnie1983
- Zeer actief
Dan zou hij zijn drinkbak binnen savonds ook helemaal leeg moeten drinken en dat doet hij niet.
Filmen: je hebt maar bandjes van een uur dus dat gaat niet lukken denk ik.
Met dat warme weer is natte tegels in de tuin ook snel opgedroogd natuurlijk. En als ik 2 drinkbakken neer ga zetten zal dat ook niks uit maken lijkt mij. We hebben speciaal een drinkbak buiten en binnen zodat we nooit door een keer haasten of wat voor reden dan ook zijn drinken voor buiten overdag niet kunnen vergeten. Buiten drinkbak is zelfs ietsjes groter dan die van binnen.
Hij heeft de volgende speeltjes elke dag buiten: balletje, piepballetje, flos, oude sok, knauwbot, zo'n speeltje in ringvorm, kong. Dat zijn al zijn speeltjes. Leek ons wel genoeg eigenlijk. Die leggen we ook altijd op het stuk stoep tegen het huis aan neer. Tegen het huis staat ook het nachthok waar hij overdag in kan om lekker te slapen (wat hij dan ook graag doet). Zodat hij zijn speeltjes ziet en lekker mee kan spelen.
Filmen: je hebt maar bandjes van een uur dus dat gaat niet lukken denk ik.
Met dat warme weer is natte tegels in de tuin ook snel opgedroogd natuurlijk. En als ik 2 drinkbakken neer ga zetten zal dat ook niks uit maken lijkt mij. We hebben speciaal een drinkbak buiten en binnen zodat we nooit door een keer haasten of wat voor reden dan ook zijn drinken voor buiten overdag niet kunnen vergeten. Buiten drinkbak is zelfs ietsjes groter dan die van binnen.
Hij heeft de volgende speeltjes elke dag buiten: balletje, piepballetje, flos, oude sok, knauwbot, zo'n speeltje in ringvorm, kong. Dat zijn al zijn speeltjes. Leek ons wel genoeg eigenlijk. Die leggen we ook altijd op het stuk stoep tegen het huis aan neer. Tegen het huis staat ook het nachthok waar hij overdag in kan om lekker te slapen (wat hij dan ook graag doet). Zodat hij zijn speeltjes ziet en lekker mee kan spelen.
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Hihi, ik geniet met volle teugen! Maar, eerlijk is eerlijk: de volwassen dieren zijn toch 't allerleukste! Daar kun je veel meer mee doen. Heerlijke lange wandeligen maken e.d.ranetje schreef:Wat een mooi verhaal![]()
Een van de redenen trouwens dat ik blij ben dat de puppytijd niet zo erg lang duurt.
Rachel.
- Sonnie1983
- Zeer actief