Puppy met voorwielen.
In Tennessee, Amerika is er een pup geboren zonder voorpoten. De baasjes wisten niet wat ze met het beestje genaamd 'Hope' aanmoesten dat als een konijn door de huiskamer sprong door haar handicap. Toen schoot Southern Comfort Maltese Rescue het kleine hondje te hulp en bood aan het hondje weer wat meer mobiliteit te geven.
Ze hebben met behulp van gips een mal gemaakt van de borst van het hondje, vervolgens hebben ze die mal gegoten en er een slim systeempje aan gemonteerd met twee wielen. De doldwaze puppy is dolblij dat ze weer lekker mee kan komen met de rest. Zie hieronder de pics.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar ... .html#more
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppy met voorwielen.
Moderator: moderatorteam
- Chione
- Zeer actief
Puppy met voorwielen.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
-
Ennath
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
- Chione
- Zeer actief
Hoe verdrietig ook, had ik daar, denk ik, ook voor gekozen, met een dergelijke handicap.massam schreef:mee eens. natuurlijk een leuke oplossing maar dit beestje had er helemaal niet moeten zijnEnnath schreef:Zo'n beestje laat je na de geboorte inslapen
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
-
frosa
- Vaste gebruiker
Vlat hij nou niet alsnog steeds op z'n snufferd doordat die wieletjes te hard naar voren rijden?
Geen leven, geen leven.. Hebben mensen in een rolstoel of met een prothese dan ook geen leven? Het zal zeker aanpassen zijn, maar zeker als pupske kan zo'n hondje daar ook wel mee -leren- leven lijkt me.
Geen leven, geen leven.. Hebben mensen in een rolstoel of met een prothese dan ook geen leven? Het zal zeker aanpassen zijn, maar zeker als pupske kan zo'n hondje daar ook wel mee -leren- leven lijkt me.
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
- Aantal honden: 2
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ben ik het ook mee eensEnnath schreef:Zo'n beestje laat je na de geboorte inslapen

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
IK vind het niet hondwaardig dus IK zou zo'n hondje direct in laten slapen bij de geboortefrosa schreef:Vlat hij nou niet alsnog steeds op z'n snufferd doordat die wieletjes te hard naar voren rijden?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Moos
- Zeer actief
Daar komt nog bij dat de fokker duidelijk helemaal niet gedacht had aan een mogelijke 'oplossing' (tussen hele dikke haakjes) als deze wieltjes. Dan laat je zo'n pupje dus leven met alleen twee achterpoten "en we zien wel waar het schip strand"???malinois schreef:IK vind het niet hondwaardig dus IK zou zo'n hondje direct in laten slapen bij de geboortefrosa schreef:Vlat hij nou niet alsnog steeds op z'n snufferd doordat die wieletjes te hard naar voren rijden?
Ik vind het ook te sneu dit....Volgens mij moet dat hondje ook heel vaak voorover klappen of met de buik of de grond klappen omdat ze zelf over de wieltjes natuurlijk geen echte controle heeft.
Laatst gewijzigd door Moos op 24 jun 2008 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.

- enjo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse setter
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat vind jij... ik vind dat ook niks... zou mijn hond ook laten inslapen als dit het alternatief zou zijn om wat voor reden dan ook.enjo schreef:ik ken honden met een rolstoel aan de achterkant en die hebben een prima hondenleven hoor.
Ik vind een dergelijk leven niet hondwaardig en voor mij dus een reden om een dier in te laten slapen.

-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
ik vraag me ook af hoe en of het werkt. vroeg me eigenlijk meteen af hoe het moest poepen. beetje vreemd om je dat af te vragen natuurlijk, maar glij je dan niet weg met die wieltjes?
honden die aan de achterkant een wagentje hebben kunnen er wel goed mee omgaan vaak. dus misschien dit hondje ook wel?
honden die aan de achterkant een wagentje hebben kunnen er wel goed mee omgaan vaak. dus misschien dit hondje ook wel?
-
Mojuan
- Zeer actief
Zelf zou ik zo'n hondje niet snel laten inslapen, wel als het een heel groot ras was misschien.
Ik denk dat het dan veel te zwaar wordt op den duur.
Maar zo'n klein hondje heeft naar mijn idee weinig last van zijn handicap.
Wel zou ik het beestje dan zelf houden en gewoon heel goed in de gaten houden of hij wel gelukkig is in zijn doen en laten.
Wel zou ik het beestje dan zelf houden en gewoon heel goed in de gaten houden of hij wel gelukkig is in zijn doen en laten.

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
-
frosa
- Vaste gebruiker
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ik denk dat een hond zich al snel zal berusten in zijn 'lot', dus zich gewoon zal aanpassen. Als hij zich verder goed voelt zul je denk ik niets merken dat hij zich er niet lekker bij voelt, hij weet niet beter.Paulala schreef:Zelf zou ik zo'n hondje niet snel laten inslapen, wel als het een heel groot ras was misschien.
Máár... ik vind het absoluut geen hondwaardig bestaan. Het is en blijft een hond, geen mens. Voor een mens doe je dit soort dingen. Voor een hond zou het, als het zo moest, einde verhaal zijn.
-
Mojuan
- Zeer actief