Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
haaruitval door scaliborband?
Moderator: moderatorteam
- gabrielle1984
- Vaste gebruiker
haaruitval door scaliborband?
roxy verhaard als een gek! wordt er zelf helemaal gek van, maar normaal is ze binnen 2 a 3 weken uitverhaard.
nu komt er geen einde aan! denk dat het +- al 8 weken zo is.
nou zat ik gisteravond tedenken dat ik toen zo´n 8weken geleden de scaliborband heb omgedaan.
op de verpakking staat dat haaruitval kan voorkomen.
ik heb de band gister afgedaan en kijk het even aan of het uitmaakt kwa verharen.
ze zit ook ´raar` in de vacht, de onderwol is zo goed als weg, ook met kammen krijg ik bijna niks aan vacht der uit, maar als ze een keer schud of krabt vliegen de haren alle kanten op..
nu is de vacht ook een stuk dunner.
ik weet dus nog niet of het door de scaliborband komt, dat hoop ik deze week uit tevinden maar heeft iemand mischien ervaring mee?
nu komt er geen einde aan! denk dat het +- al 8 weken zo is.
nou zat ik gisteravond tedenken dat ik toen zo´n 8weken geleden de scaliborband heb omgedaan.
op de verpakking staat dat haaruitval kan voorkomen.
ik heb de band gister afgedaan en kijk het even aan of het uitmaakt kwa verharen.
ze zit ook ´raar` in de vacht, de onderwol is zo goed als weg, ook met kammen krijg ik bijna niks aan vacht der uit, maar als ze een keer schud of krabt vliegen de haren alle kanten op..
nu is de vacht ook een stuk dunner.
ik weet dus nog niet of het door de scaliborband komt, dat hoop ik deze week uit tevinden maar heeft iemand mischien ervaring mee?
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
-
Hugo 09-07
- Vaste gebruiker
scalibor
Hai,
Die van ons heeft er nu ook sinds een x aantal weken een (middelmatig lang haar) maar voor zover ik kan zien geen problemen.
Wel zit ie wat vaker in zijn nek te krabben of dat van de band komt,... Ik kan in ieder geval geen rare plekken vinden op zijn huid en vlooien kunnen het niet zijn.
Ik zal er eens op letten!
Gr!
Die van ons heeft er nu ook sinds een x aantal weken een (middelmatig lang haar) maar voor zover ik kan zien geen problemen.
Wel zit ie wat vaker in zijn nek te krabben of dat van de band komt,... Ik kan in ieder geval geen rare plekken vinden op zijn huid en vlooien kunnen het niet zijn.
Ik zal er eens op letten!
Gr!
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
- annie laumen
- Zeer actief
- Jay
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar
-
Ella46
- Zeer actief
- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- gabrielle1984
- Vaste gebruiker
ik heb de band nu sinds zondag af, en het verharen is dus idd een heeeeeel stuk minder!
ze verhaard nog wel wat maar denk zeker de helft minder!
laat de band voorlopig nog af tot zondag om in een week echt het verschil tezien maar het lijkt erop dat ik en hond heb die net niet tegen die band kan... 20 euro voor niks weg, wel jammer als ze der dus echt niet tegen kan want heb geen teek meer gevonden sinds ze hem om had!
ze verhaard nog wel wat maar denk zeker de helft minder!
laat de band voorlopig nog af tot zondag om in een week echt het verschil tezien maar het lijkt erop dat ik en hond heb die net niet tegen die band kan... 20 euro voor niks weg, wel jammer als ze der dus echt niet tegen kan want heb geen teek meer gevonden sinds ze hem om had!
-
Hugo 09-07
- Vaste gebruiker
teken
Ja hij werkt inderdaad echt goed tegen die rotbeestjes
Kun je hem niet verkopen? Als je hem nog maar een paar weken hebt,... dat ding is circa 6 maanden actief.
Helft van de prijs ofzo,....
Gr!
Kun je hem niet verkopen? Als je hem nog maar een paar weken hebt,... dat ding is circa 6 maanden actief.
Helft van de prijs ofzo,....
Gr!
- gabrielle1984
- Vaste gebruiker