DA zei dat ie helemaal oké was en ik hem kon inschrijven voor de clubmatch, dus ik neem aan zakjeLongFields schreef:Waar zaten ze, al in het zakje of nog in het lieskanaal?Jacksel schreef:Ik voelde vanochtend ineens een doperwtjeDat is net met de enting bevestigd door de DA, hij voelde er zelfs 2
Mooi dat ze zich vertoond hebben!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Indalen van de balletjes?
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1

You'll be in my heart... Always...
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
En waar voelde jij "het erwtje" zelf dan?Jacksel schreef:DA zei dat ie helemaal oké was en ik hem kon inschrijven voor de clubmatch, dus ik neem aan zakjeLongFields schreef:Waar zaten ze, al in het zakje of nog in het lieskanaal?Jacksel schreef:Ik voelde vanochtend ineens een doperwtjeDat is net met de enting bevestigd door de DA, hij voelde er zelfs 2
Maar goed nieuws dus, mooi zo!
- Jacksel
- Zeer actief
Euh, ik zou dus werkelijk geen idee hebben waar zijn zakje zou moeten zitten, aangezien er dus nog niets zichbaar is, maar ze lijken voor mij redelijk op de goede plek te zittenLongFields schreef:En waar voelde jij "het erwtje" zelf dan?Jacksel schreef:DA zei dat ie helemaal oké was en ik hem kon inschrijven voor de clubmatch, dus ik neem aan zakjeLongFields schreef:Waar zaten ze, al in het zakje of nog in het lieskanaal?Jacksel schreef:Ik voelde vanochtend ineens een doperwtjeDat is net met de enting bevestigd door de DA, hij voelde er zelfs 2
Maar goed nieuws dus, mooi zo!

You'll be in my heart... Always...
- Jacksel
- Zeer actief
- Baiko
- Actief
Hoe oud Baiko precies was weet ik niet meer, maar ik geloof dat ze er met een maand of 4 a 5 "ineens" hingen
Althans eerst zag je wel iets, maar was het nog zoo klein.. en ineens liep ik achter hem en dacht zoo mijn kleine ventje wordt al groot
Maar ik zou me nog maar niet al teveel zorgen maken hoor, inderdaad gewoon in de gaten houden. Ik heb er niks aan gedaan, en het is vanzelf goed gekomen...
Maar ik zou me nog maar niet al teveel zorgen maken hoor, inderdaad gewoon in de gaten houden. Ik heb er niks aan gedaan, en het is vanzelf goed gekomen...

- Noële
- Zeer actief
- Contacteer: