Niet iedereen kent mij of mijn honden, maar ik wou het toch even kwijt (eerder kon ik er niet over praten, nu ik zwanger ben ben ik wat over-emo).
King was mijn Rottweiler die ik tijdelijk bij mijn ex zou laten ivm woonruimte zoeken toen.
Tot hij anderhalf jaar oud was, ben ik de gene geweest die hem trainde, uitliet, we waren maatjes JEMIG ik heb het er zo moeilijk mee
Om een lang verhaal kort te maken, King kreeg ik niet terug, werd bedreigd etc etc.
Altijd kreeg ik te horen dat het goed ging, verder niks.
Paar maanden terug kreeg ik een kort treiterend mailtje dat King in Limburg op een boerderij zat..verder hoorde ik niets meer.
Een week terug een mail dat hij is ingeslapen, King zou een hersentumor hebben en er kon niets meer aan gedaan worden zei hij..ook zou King teruggekomen zijn uit Limburg wegens heimwee, hoewel ik denk dat hij daar nooit geweest is
Voorafgaand zou hij last hebben gehad van zijn poten en alles laten lopen, dit nadat hij gevallen was in die tijd zat hij in een pension terwijl zijn "baas" lekker op vakantie was.
10 juni is hij ingeslapen zonder dat ik afscheid heb kunnen nemen, had hem al een tijdje niet meer gezien.
King, ik mis je..en ooit zijn we weer samen, zoals het hoort.

Allway's in my heart