Ik heb eigenlijk ook weinig last gehad. Ik had alleen best wel erge last van maagzuur en lucht die als een steen in mn keel bleef hangen en ik er alleen uitkreeg door savonds over teg even (vooral de laatste 2 weken heel erg gehad) En erg moe. Maar verder best wel goed verlopen.
maar heb ook gezien dat iemand bekkeninstabiliteit had en dus echt in een rolstoel beland is en zeer lange tijd heet moeten revalideren. Ik weet niet of ze nu ook echt uit die rolstoel is. Het was een danslerares en we zijn toen gestopt (een aantal jaren geleden).
Ik heb met Ohana vanaf het begin eigenlijk weinig gedaan (mede omdat we nu een tuin hebben van 20 bij 40). Waarom? Ja ik was ook erg moe en misselijk. Plus ik wist dat ze jaloers zou gaan zijn. Ik heb dus eigenlijk expres langzaamaan minder aandacht gegeven aan haar en minder gaan wandelen. Dit zodat ik dus, als de kleine er was, haar weer meer aandacht zou kunnen geven als de kleine erbij was. Ook het wandelen ga ik nu weer meer doen. Kleine bij papa thuis en ik met de hond op reep, want zit hier 5 minuten van de bossen af.
Voor mij heeft het heel goed gewerkt en ze is nog wat jaloers, maar ze doet het erg goed nu:)
Als ik haar vergeet aandacht te geven als de kleine er is dan wordt ze lomp en wil nog wel es naar de kleine springen. Maar doet dan verder niks.
Voor mij heeft het zo gewerkt. En inderdaad. Helaas als de hond even iets minder kan lopen. dat komt ook wel weer goed

Waarschijnlijk voelen wij ons rotter dan de hond, als ie iets minder buitenkomt. Ze zijn denk ik allang blij als ze lekker geknuffeld worden en af en toe lekker kunnen spelen met het baasje of het vrouwtje!
Groetjes Marieta