Zoek stok! schreef: Na m'n vakantie komt hij zeker op de kiek bij mij

Moderator: moderatorteam
Toen polle overleden was zijn we ook naar het Noordbroek geweest, maar op dat moment was er niets van onze gading. En toen is het een spanjaard geworden.Marie-José schreef:Dat is Maxi, komt ook uit het asiel het Noordbroek en woont sinds 2003 bij ons.iones schreef:Wat is die andere hond er voor een? Wat een schitterend beest zeg!
Wat er in zit ?Maar het is een ongelooflijk lekker ding !
Hihi..die houden we erin ! een verrassing was het zeker.stefanie schreef:Gefeliciteerd met je verrassings-Spanjaardje!
Wat me verteld is is dat hij bij die mevrouw waar hij de eerste 3 maanden gewoond heeft sloopte bij alleen zijn....via een ander weer dat mevrouw in scheiding lag en het niet meer aankon...Inge O schreef:
heb je enig idee waarom hij op zijn eerste plek in nederland niet kon blijven?
het is toch niet te filmen.... deze mini-vakantie zullen we niet meer vergeten.linlin schreef:wat een heerlijk verhaal, zeg. gefeliciteerd, hoor!
Ze hadden de hoop dat ik , die binnen stond, de deur open zou maken voor ze..de bank ligt een stuk lekkerder dan buiten staan en fotomodel spelen.overigens, wat staan max en liam daar te loeren bij die deur? hapjes?
Da's toevallig ! Aan de naam kan het niet liggen dan ! Hebben we die goed verzonnen.ik heb een achterneefje dat liam heet. ook een mix: half spaans, kwart nederlands en kwart iers. maar dat terzijde.