Heel stiekem hoop ik dat het leichmania is en dan gaan we als we nog meer info hebben waarschijnlijk een kuur inzetten met een nieuw medicijn. Die DA zegt dat we dat echt moeten doen omdat dat nieuwe medicijn beter is voor de hond en in Italie al voor honden heeft gezorgd die niet meer aantoonbaar Leichmania hebben. Ze lijken dus echt te kunnen genezen door dat medicijn
Klinkt dus bizar maar ergens hoop ik dat ze leichmania heeft.
Helaas is ze nog steeds niet lekker en deze keer duurt het veel langer dan normaal. Ze lijkt er dus bijna niet meer bovenop te kunnen komen en slaapt veel, blijft wat mager en is nog steeds sjaggerijnig naar Eva en Dapper die met boogjes om haar heen lopen in huis.
Ik hoop zo dat er iets uitkomt waar we wat aan kunnen doen
Omdat de scherpste kantjes van haar ziek zijn er toch wel af zijn hebben we besloten dat morgen de dag is dat ze wel sterk genoeg is voor een punctie.
O ja, jammer is wel dat er nog steeds niks uit kan komen bij een lymfeklierpunctie en dat ze dan dus misschien wel een beenmergpunctie moet. De DA raadde toch aan eerst deze punctie te doen omdat het hoogstwaarschijnlijk zo wel aantoonbaar zal zijn met wat geluk. Voor de hond is dat niet erg belastend en kan het zonder narcose.