Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
cloris schreef:Ja het gaat, ik kan vanmiddag een paar bakjes van die Bandit dieet ophalen, eerst maar eens kijken of ze dat lust voor ik 10 kilo aanschaf.,
Verder kreeg ik de tip om vet spiervlees en pens te geven, niet compleet maar dat maakt nu even niet uit als ze maar eet.
Daar ga ik die Bandit maar een beetje mee afwisselen want prinses Chira eet niet graag lang hetzelfde
Dinsdagavond maakte ze mij echt een beetje blij, ze lag te kwispelen en vroeg weer ouderwets om aandacht, ik zag weer een sprankeltje levenslust bij haar
Ik hoop zo voor je dat het helemaal goed gaat komen, als ze maar weer lekker gaat eten, dan heb je al veel gewonnen dus voorlopig duim ik nog maar even verder voor jullie
cloris schreef:
Dinsdagavond maakte ze mij echt een beetje blij, ze lag te kwispelen en vroeg weer ouderwets om aandacht, ik zag weer een sprankeltje levenslust bij haar
Goed zo ,Chira !
Ik duim mooi verder hier en hopelijk vindt ze de Bandit lekker en kan je dat afwisselen met het spiervlees en pens.
Dikke beterschapsknuffel voor je prinsesje !
jelle schreef:Hoe zijn haar nierwaarden nu? Zijn die nog weer gecheckt sinds vlak na het spoelen?
Nee, die worden over 20 dagen weer gecontroleerd zolang alles rustig blijft, wat ze willen graag zien of de medicatie zijn werk doet.
Chira staat wel onder streng toezicht moet haar heel goed in de gaten houden en als er maar iets afwijkt direct bellen of langskomen.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Heeft ze het een beetje gegeten? Hoe is het vandaag met haar, minder bibberig. Mocht ze de bandit niet lusten heb ik hier gemalen pakketjes die je evt kan proberen, wie weet lust ze dat.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Ze moet het niet ik ga het straks even mengen met een rodi burger (dat is echt het enige wat ze wil eten).
Whera wat heb jij liggen??
*edit;
Ik had later een hand RC renal (dieetvoer) op haar bedje gelegd en dat at ze liever dan de Bandit Ik weet het niet meer hoor
Laatst gewijzigd door cloris op 06 jun 2008 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Het heeft geen naam er zit pens in, spiervlees, orgaan, bot eigelijk alles wat nodig is qua verhouding alleen is het gemalen. Tot nu toe de mensen die ik het meegaf voor hun honden is er niet 1 geweest waarvan de hond het niet opat.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef:Het heeft geen naam er zit pens in, spiervlees, orgaan, bot eigelijk alles wat nodig is qua verhouding alleen is het gemalen. Tot nu toe de mensen die ik het meegaf voor hun honden is er niet 1 geweest waarvan de hond het niet opat.
Het moet eiwit- en fosforarm zijn.. daarom ben ik al die Bandit nierdieet gaan halen.
chrico schreef:Er is niets aan toegevoegd maar in vlees zit dit natuurlijk ook. Pfff de keus is vrij nihil dan
Daarom ook het Bandit nierdieet, ik geef het op dan maar eten wat niet goed voor haar is want niet eten is helemaal einde oefening
Maar heb jij dat voer staan? en zoja kan ik het gewoon bij je halen? en wat kost het... (vragen vragen vragen) want Fangio vindt dat zowiezo erg lekker
Joy wou ook niks meer eten of heel weinig, toen heb ik maar bij de slager runderhart gehaald. Ik weet niet of Chira dat mag hebben . Misschien kan je dat proberen.