hoe willen de mensen die hier zo prat gaan op hun hondennamen voorkomen dat die ooit door een ander gebruikt gaan worden en mochten jullie iemand tegenkomen die zijn hond ook zo genoemd heeft wie zegt dan dat ze die naam niet zelf bedacht hebben?
alsof wanneer er 1 asielhondje zo genoemd word ineens elke hond zo gaat heten, als jij op straat loopt en je roept je hond, of mensen lezen hier de naam van je hond, denken ze wellicht ook van hey das een leuke naam die onthouden we voor als we zelf ( weer ) een hond nemen.
what is het probleem? als je die naam zo nodig voor jezelf wil houden dan moet je hem ook nergens noemen of roepen , anders kan je het niet voorkomen dat iemand anders hem gaat gebruiken en daarbij mocht iemand anders die naam ook gebruiken wie zegt dat die hem van jou "gejat" heeft.
de namen van mijn honden mogen gewoon gebruikt worden hoor
dat zijn:
kalusha
solar
jenson
lio
thirza
cy ( van cyclonus )
smitthy
barakah
pff met mijn namen dacht ik ook origineel te zijn, maar inmiddels ben ik al diverse honden tegen gekomen die zo heten, mensen die het onmogelijk van mij "gejat" zouden hebben.
lekker arrogant om die namen je toe te eigenen.
edit: vind het wel netjes dat de TS er om vraagt trouwens

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.