Gister einde middag nog even met de fiets naar het bos gegaan. Aan het einde van de ronde is een open veld. En daar waren ze net een vrachtwagen aan het lossen met... jawel mest. Heerlijk ruikende mest.
Twister had het gelijk door en twijfelde eerst maar nam toen toch een sprong over de sloot met het idee zich eens heerlijk te gaan verwennen met een mestbad Alleen zijn idee kwam niet echt overeen met mijn idee daarover dus ik riep hem terug en fietste snel door in de hoop dat hij achter me aan kwam.. ik ben allicht veel leuker dan zo'n heerlijke mesthoop
Gelukkig was ik dat ook voor hem en hij verkoos mij boven zijn mestbad. Dus hij kwam hard aangerend en nam een sprong over de sloot. Toen was er niets aan de hand. Maar na het eten zag ik dat hij toch iets hing met zijn achterhand tijdens het lopen. En 's avonds lag hij boven en kon vervolgens niet meer opstaan. Uiteindelijk stond hij op en heb ik zijn achterpoot even gemasseerd toen kon hij heel voorzichtig de trap af.
Maar zodra hij weer lag en op wilde staan ging dat maar moeizaam. Dus ik denk dat hij met die sprongen over de sloot toch een spier verrekt heeft of gescheurd oid.
Vanochtend heb ik hem heel even laten plassen en ben met Storm alleen naar het bos gegaan. Daarna heb ik nog een klein rondje met Twister gedaan. Denk dat hij de komende dagen maar even rustig aan moet doen en dan hoop ik dat het met rust weer bij trekt.