Oh, geinige edit...Nog niet gezien. Dit bedoelde ik dus even terug...Pak-de-bal schreef:ik hou niet van dit soort forummer , die mij de les leertJinx schreef:Eigenlijk moet je PdB gewoon laten gaan joh...
Ik zie hier soms een vrouw met een Stabij die ze niet kan houden, die niet luistert, waar ze tegen staat te mopperen...Elke keer weer denk ik: Da's PdB, maarja, die woont niet in de buurt.
Ergens heb ik het idee dat Bauke helemaal geen immer lieve hond is, zelf ook flink uitdaagt, en dat PdB soms echt niet weet wat ze met hem aan moet. Maar ipv te gaan trainen uit ze haar ongenoegen liever richting andere onschuldige hondenbazen die áltijd voldoende verantwoordelijkheidsgevoel hebben![]()
punt 1:
jij kent mij helemaal niet en JIj weet NIET wie en wat ik zo tegenkom !!
![]()
punt2:
kijk eerst maar even hoe jij je eigen hond opvoedt , met fouten erbij,
en dàn mag je pas commentaar geven op een ander
( dus:..
.. kijk eerst naar de balk in je eigen oog en dan de splinter van een ander)![]()
punt 3:
het gaat jou helemaal NIET aan, wat ik doe ik met mijn hond![]()
wil je nog meer?
oh ja, en als ik zo'n vlinder hondje als die van jou tegenkom?
zijn meestal nog erger dan de grommende witjes :N:
wat een verwende apen zijn dat zeg !
Sowieso is het geen vlinderhondje. Buiten dat lijkt het me sterk dat je ze tegenkomt omdat ze nogal zeldzaam zijn.
Ik kan je in elk geval vertellen dat Tsuki absoluut niet verwend is, en als wij jou en Bauke ooit tegen zouden komen, zouden we netjes onze Dogo meenemen, zodat hij niet tekeer kan gaan tegen Bauke, omdat we die verantwoording nu eenmaal nemen.
En Tsuki zou waarschijnlijk hardstikke leuk spelen met Bauke
Maargoed, hier geldt maar weer wat je zelf net zei: Je kent mij niet, dus hou je mond over Tsuki. Wat u niet wil dat u geschiedt.......