Als ik op de stoep loop en er durven een paar niet langs,maan ik de honden te zitten en dat waarderen de mensen die door hun cultuur niet langsdurven (of wat voor reden dan ook) zeer.
Als er zijn die Ozzy wel durven te aaien (tsja die ziet er nog niet eng uit?),dan leg ik ze rustig van alles uit,en vaak blijkt toch dat ze slechte ervaringen hebben gehad met honden.
Ik vind het prachtig om te zien dat ze heeeel voorzichtig dan gaan aaien,en lieve woordjes zeggen,vaak een hele stap

Oudere vertellen vaak dat zij getreiter tegenover de dieren helemaal niet accepteren,maar dat dat voortkomt uit angst en onwetendheid.
Ze horen respectvol te zijn tegen niet alleen dieren,maar ook ouderen etc

Ach en ik ben een mengelmoesje..voor helft Duits,andere helft is Haags met een vleugje Indonesich/Frans

Geboren in Duitsland en grootgebracht in Den Haag.
Ik ben niet links en ik ben niet rechts.
En iedereen is voor mij Nederlander,ongeacht de afkomst/huidskleur/voorkeuren.
Ze wonen toch in Nederland?
Nou dan ben je voor mij een Nederlander

Als er één iemand van een andere afkomst iets gedaan heeft,word de rest ook gelijk als crimineel betuigd (media),natuurlijk doen de Nederlanders nooit wat

Dat je je hoort te gedragen is een feit

Maar dat geld niet alleen voor de ImportNederlanders maar ook voor ons blanke Nederlanders.
Ik geloof dat ik ooit nog een keer een topic bij de Polls had gestart over "Allochtonen"
Wist toen gewoon niet hoe je het beestje bij de naam noemde,de bedoeling was goed